Moderatortopic
+10
PapillonRose
ShallY
Eef
Burgemeester Esmee
TukTuk
Maple
Funk
Burgemeester Isabel
Mom-Of-3
Burgemeester Julia
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Moderatortopic
Beste forummer,
In dit topic kun je je vragen en opmerkingen over het forum kwijt aan de Burgemeesters van deze pijler. Je vragen worden hieronder beantwoord. Om het topic overzichtelijk te houden, worden niet ter zake doende vragen en afgehandelde verzoekjes zoveel mogelijk verwijderd.
Denk goed na voor je iets over jezelf post op het forum. Berichten blijven staan en kunnen door iedereen worden gelezen en ook door Google opgepikt worden. Sommige mensen maken misbruik van deze informatie.
Wil je een topic verwijderd hebben? Zet dan een link bij je verzoekje. Zonder link wordt er niets verwijderd. En bedenk of het daadwerkelijk nodig is. Sommige topics kunnen ook nieuwe forummers trekken of nuttig zijn voor anderen.
Onderwerpen die in deze pijler thuis horen:
· Alles wat te maken heeft met zwanger zijn, zwanger worden en vruchtbaarheidsbehandelingen
· Miskramen
· Praktische tips wat te doen met kinderen
· De verzorging van kinderen
· Cadeautjes voor kinderen
· Kleding voor kinderen en de zwangere vrouw
· Voeding en opvoeding van kinderen
· Kinderopvang
· Foto topics die te maken hebben met kinderen of zwangerschap
· Verjaardagstopic voor de kinderen van de mama’s
Wat is niet toegestaan:
· Stemtopics
· Topics gericht aan 1 persoon
· Inzamelingtopics voor een forummer
· Verdenkingen van een faker uitspreken in een topic, stuur liever een Burgemeester een PM met daarin de verdenkingen
· Bumping; een bestaand bericht nieuwe aandacht geven door bijvoorbeeld 'up' te plaatsen. Probeer een reactie te plaatsen met gedetailleerdere informatie als je vindt dat er te weinig gereageerd wordt
Gebruik dit topic niet om te klagen over (het gedrag van) medeforummers. Stuur hiervoor liever een persoonlijk bericht.
Met vriendelijke groet,
Burgemeester Julia & Burgemeester Isabel
In dit topic kun je je vragen en opmerkingen over het forum kwijt aan de Burgemeesters van deze pijler. Je vragen worden hieronder beantwoord. Om het topic overzichtelijk te houden, worden niet ter zake doende vragen en afgehandelde verzoekjes zoveel mogelijk verwijderd.
Denk goed na voor je iets over jezelf post op het forum. Berichten blijven staan en kunnen door iedereen worden gelezen en ook door Google opgepikt worden. Sommige mensen maken misbruik van deze informatie.
Wil je een topic verwijderd hebben? Zet dan een link bij je verzoekje. Zonder link wordt er niets verwijderd. En bedenk of het daadwerkelijk nodig is. Sommige topics kunnen ook nieuwe forummers trekken of nuttig zijn voor anderen.
Onderwerpen die in deze pijler thuis horen:
· Alles wat te maken heeft met zwanger zijn, zwanger worden en vruchtbaarheidsbehandelingen
· Miskramen
· Praktische tips wat te doen met kinderen
· De verzorging van kinderen
· Cadeautjes voor kinderen
· Kleding voor kinderen en de zwangere vrouw
· Voeding en opvoeding van kinderen
· Kinderopvang
· Foto topics die te maken hebben met kinderen of zwangerschap
· Verjaardagstopic voor de kinderen van de mama’s
Wat is niet toegestaan:
· Stemtopics
· Topics gericht aan 1 persoon
· Inzamelingtopics voor een forummer
· Verdenkingen van een faker uitspreken in een topic, stuur liever een Burgemeester een PM met daarin de verdenkingen
· Bumping; een bestaand bericht nieuwe aandacht geven door bijvoorbeeld 'up' te plaatsen. Probeer een reactie te plaatsen met gedetailleerdere informatie als je vindt dat er te weinig gereageerd wordt
Gebruik dit topic niet om te klagen over (het gedrag van) medeforummers. Stuur hiervoor liever een persoonlijk bericht.
Met vriendelijke groet,
Burgemeester Julia & Burgemeester Isabel
Burgemeester Julia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 356
Registratiedatum : 02-11-12
Re: Moderatortopic
Hoi,
Zouden jullie mijn account weer een keertje willen verwijderen zodat ik dezelfde naam weer opnieuw kan aanmaken en weer blanco ben?
Of vinden jullie dit vervelend om vaak te doen?
Groetjes rituals
Zouden jullie mijn account weer een keertje willen verwijderen zodat ik dezelfde naam weer opnieuw kan aanmaken en weer blanco ben?
Groetjes rituals
Gast- Gast
Ik wil dit nu best nog een keer voor je doen maar het is niet de bedoeling dat je het eens in de zoveel weken vraagt. Dan is het verstandiger stil te staan bij het feit dat dit een openbaar forum is en wellicht wat anoniemer te posten.Rituals schreef:Hoi,
Groetjes rituals
Oké, ik zal je account dan zometeen verwijderen. Heb je mijn PM ook gekregen?Rituals schreef:Graag en doe ik.
Ik heb wel een melding gekregen van een PM, maar kan hem helaas niet terug vinden. Zou je hem nog eens willen sturen?
Edit: Nu heb ik hem wel ontvangen, dankjewel! Ik ga je account nu verwijderen.
Edit: Nu heb ik hem wel ontvangen, dankjewel! Ik ga je account nu verwijderen.
Dat kan ik voor je regelen, ga ik nu doenMom-Of-2 schreef:Ik wil graag mijn naam veranderen in Mom-Of-3
Is dat mogelijk? Of moet dat op een andere manier?
Groetjes
Burgemeester Julia schreef:Dat kan ik voor je regelen, ga ik nu doenMom-Of-2 schreef:Ik wil graag mijn naam veranderen in Mom-Of-3
Is dat mogelijk? Of moet dat op een andere manier?
Groetjes
Ik zie dat het al gedaan is, bedankt!
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Gedaan!Sybella schreef:Ik heb per ongeluk onderstaand topic in de verkeerde pijler gezet.
Willen jullie het topic verplaatsen naar vraag en aanbod?
https://yescafe.actieforum.com/t46195-haarspeldjes
Hij is verwijderd.Sea of Trees schreef:Willen jullie dit verwijderen?
https://yescafe.actieforum.com/t46409-frustratiegrrrrrr
pippi schreef:http://www.zegmaaryes.nl/t47016-plotselinge-ondraaglijke-pijn-in-borst-40-wk-zwanger zou deze verwijderd kunnen worden? Bedankt!
Ik heb hem verwijderd voor je.
Burgemeester Isabel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 65
Registratiedatum : 22-05-13
Wat snel! Bedankt.Burgemeester Isabel schreef:pippi schreef:http://www.zegmaaryes.nl/t47016-plotselinge-ondraaglijke-pijn-in-borst-40-wk-zwanger zou deze verwijderd kunnen worden? Bedankt!
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb niet gereageerd in het topic, maar ik ben wek benieuwd wat het nou was?
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
pippi schreef:Wat snel! Bedankt.Burgemeester Isabel schreef:pippi schreef:http://www.zegmaaryes.nl/t47016-plotselinge-ondraaglijke-pijn-in-borst-40-wk-zwanger zou deze verwijderd kunnen worden? Bedankt!
Volgens mij issie alleen gesloten en niet verwijderd? Ik kan hem iig nog wel zien.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb hem uiteindelijk op gesloten gezet. Dit omdat ik denk dat er meer mensen zijn die willen weten wat het nu uiteindelijk was. Op deze manier kan men zien dat het, gelukkig, niks was. Mocht je het echt willen zal ik hem later voor je verwijderen.
Burgemeester Isabel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 65
Registratiedatum : 22-05-13
Ik heb geen idee. Het lijkt alsof er iets enorm knel zat ofzo. Omdat het zo plotseling heel heftig was en na een half uur ofzo volledig verdwenen. Heel raar iig.Maple schreef:Ik heb niet gereageerd in het topic, maar ik ben wek benieuwd wat het nou was?
Funk- Prater
Is prima hoor! Bedankt.Burgemeester Isabel schreef:Ik heb hem uiteindelijk op gesloten gezet. Dit omdat ik denk dat er meer mensen zijn die willen weten wat het nu uiteindelijk was. Op deze manier kan men zien dat het, gelukkig, niks was. Mocht je het echt willen zal ik hem later voor je verwijderen.
Funk- Prater
Topic is voor je verwijderd.Paper Crown schreef:Hai burgemeesters, willen jullie mijn topic svp verwijderen in Zwangerschap en mama's met titel: 'Kan dit'
Vast bedankt.
Burgemeester Esmee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 379
Mag dit topic verwijderd worden ?
https://yescafe.actieforum.com/t47368-ik-weet-geen-passende-titel
Ik heb genoeg tips gekregen en wil hem niet langer online laten staan. Thnx
https://yescafe.actieforum.com/t47368-ik-weet-geen-passende-titel
Eef- Fluisteraar
- Aantal berichten : 13
Punten : 15
Registratiedatum : 01-08-13
Hij is verwijderd.Eef schreef:Mag dit topic verwijderd worden ?
http://www.zegmaaryes.nl/t47368-ik-weet-geen-passende-titel
Mag dit topic verwijderd worden in het zwanger en mama's pijler. Titel is: 'week na eisprong positief testen,kan dit'.
Heb misschien alles verkeerd verwoord en heb geen zin in een discussie.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Ik heb hem verwijderd. Wil de volgende keer de link bij je verzoekje zetten en niet alleen de titel?ShallY schreef:Mag dit topic verwijderd worden in het zwanger en mama's pijler. Titel is: 'week na eisprong positief testen,kan dit'.
Sorry zal ik doen. Bedankt
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Mag dit topic verwijderd worden?
http://www.zegmaaryes.nl/t47924-abortus
Heel veel steun en tips gehad, maar wil ivm met eventuele herkenbaarheid liever niet dat dit eeuwig online blijft staan. Alvast bedankt!
http://www.zegmaaryes.nl/t47924-abortus
Heel veel steun en tips gehad, maar wil ivm met eventuele herkenbaarheid liever niet dat dit eeuwig online blijft staan. Alvast bedankt!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: