Kroning, vrijmarkt etc.
+25
Bliss
Blond
Nyx
Zonneschijn
Blair
Kowalski
Mermaid
Kreeftje
Aziraphale
Caroow
Arwyn
Reeza
Jeanette
girli
Pompoen
Linnie1985
Highway
Caresses
Sarah1985
Oasis
Saga
Ibbeltje
Aagje!
TukTuk
Marsy28
29 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Kroning, vrijmarkt etc.
Natuurlijk kan ik er zelf niet bij zijn maar zal alles volgen via de youtube streaming (is hier avondeten tijd) maar waar zijn de die hard Koningshuis liefhebbers?
Wie staat er al heeeeel vroeg op om de eerste spulletjes van de vrijmarkt te veroveren, of staat er zelf te verkopen?
Wie staat er al op de dam voor de balkonscene (en yescafeet vanaf zijn/haar mobiel)?
Wie viert wat vanavond?
Komt maar op, ik wil alles weten! Raak ik nog een beetje in de sfeer..
Edit: ik benijd jullie wel, ik moet zo gewoon werken op de NEDERLANDSE school. Ironisch wel toch? Of zijn er ook nog meiden die vandaag wel werken?
Wie staat er al heeeeel vroeg op om de eerste spulletjes van de vrijmarkt te veroveren, of staat er zelf te verkopen?
Wie staat er al op de dam voor de balkonscene (en yescafeet vanaf zijn/haar mobiel)?
Wie viert wat vanavond?
Komt maar op, ik wil alles weten! Raak ik nog een beetje in de sfeer..
Edit: ik benijd jullie wel, ik moet zo gewoon werken op de NEDERLANDSE school. Ironisch wel toch? Of zijn er ook nog meiden die vandaag wel werken?
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Re: Kroning, vrijmarkt etc.
Ik moet ook werken vandaag! Of nouja, stage. Mijn medestudenten hebben wel vrij gekregen van de praktijklessen vanwege Koninginnedag (Omdat de helft van de studenten NL is), maar ik kon niet zo gemakkelijk vrij krijgen van stage. Het is namenlijk mijn laatste dag, en morgen is het Dag van de Arbeid in België, en is hier alles gesloten, dus zou dan pas vrijdag mijn laatste stagedag kunnen doen.
Ik ga wel in een oranjeshirt. Ben trouwens ook wel benieuwd of de AH hier in België gewoon open is, ze deelden gisteren namelijk wel Oranje Wuppies uit
Ik ga wel in een oranjeshirt. Ben trouwens ook wel benieuwd of de AH hier in België gewoon open is, ze deelden gisteren namelijk wel Oranje Wuppies uit
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga over een uur richting me moeder en schoonmoeder om naar de vrijmarkt te gaan met me dochter!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ik ga hier zo even de kindervrijmarkt over, en vanmiddag mag ik werken tussen al het feestgedruis, wuppies van m'n werk uitdelen aan kinderen en proberen klanten binnen te halen
Gast- Gast
Maar als je zo moet werken gaan jullie dan niet kijken? Gezien het een Nederlandse school is. Ik zit lekker voor de buis vandaag. Mss als het heel mooi weer is, ik nog even in het dorp ga kijken maar meestal kom ik op Koninginnedag bij van Koninginnenach haha . Zo ook dit jaar dus.
Gast- Gast
Ik ga straks even hier het dorp in denk ik nog voor ik met Okidoki en Sanne-84 markt ga afstruinen, of iig de Koninginnedag ga vieren
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wij gaan straks bij opa en oma voor de buis zitten om het hele gebeuren te volgen.
Daarna gaan we misschien Amersfoort in, vanavond BBQen bij mijn ouders en daarna misschien naar het feestterrein in het dorp!
Daarna gaan we misschien Amersfoort in, vanavond BBQen bij mijn ouders en daarna misschien naar het feestterrein in het dorp!
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Ik moet vandaag helaas de hele dag werken, op het station dus midden in de drukte.
Zie er enorm tegenop ..
Zie er enorm tegenop ..
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Wij gaan genieten van onze laatste vakantie dag in de zon en zullen af en toe even op tv kijken
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga zo lekker richting de vrijmarkt, hopelijk is het nog niet zo druk. Vanmiddag sluit ik me bij een vriendin aan en kijken we nog even wat we gaan doen. Vanavond misschien nog even naar een feestje.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ikben al op de vrijmarkt geweest en ben goed geslaagd, de rest van de dag ga ik denk ik een beetje tv kijken
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb voor een keer vrij gevraagd. Ik werk op winkelcentrum r.osada en die is bijna het hele jaar open.
Ik weet niet of wij nog wat gaan doen vandaag.
Ik weet niet of wij nog wat gaan doen vandaag.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Als mijn kind een beetje doordrinkt dan kunnen we zo gaan! Ik ga naar Amsterdam met hem naar een klein festival waar mijn ouders wonen. Vrijmarkt, straattheater, bandjes, het is er altijd erg gezellig. En ik zie wel hoe lang L. het volhoud. Als het nodig is kunnen we altijd even rustig binnen gaan zitten.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik zit voor de tv! Vriendje is nu aan het werk en straks ga ik naar een optreden hier in de stad. Daarna komt vriendje naar de stad en gaan we samen over de vrijmarkt en sluiten af met een terrasje, net zoals andere jaren
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik ben vannacht naar de Nacht van Oranje in de Ahoy geweest. Was erg leuk! Ga vandaag lekker uitbrakken en wat klussen in mijn huisje, niet erg spectaculair haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik ga over een uurtje richting Haarlem, nog nooit geweest met koninginnedag maar het schijnt gezellig te zijn, dus ben benieuwd!
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Wij hebben net de abdicatie gekeken onder het genot van een oranje tompouche, haha.
Na het douchen de oranje kleren aan en dan gaan we daarna /vanmiddag even de stad in. Struinen over de rommelmarkt, ergens op een scherm het gebeuren in de Nieuwe Kerk kijken en als het zonnetje blijft schijnen en nog iets warmer wordt, lekker op een terrasje zitten
Na het douchen de oranje kleren aan en dan gaan we daarna /vanmiddag even de stad in. Struinen over de rommelmarkt, ergens op een scherm het gebeuren in de Nieuwe Kerk kijken en als het zonnetje blijft schijnen en nog iets warmer wordt, lekker op een terrasje zitten
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Wij zaten met zijn drietjes met koffie en oranjetompouce om tien uur voor de tv. Zoon is even aan het drinken en daarna moeten we ons nog aankleden (zoon maakte ons pas om half 10 wakker!) En dan gaan we hier de stad in.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wij kijken in onze pyjama naar de televisie en we gaan zo douchen en dan onze zomerkleding uitzoekn, wassen en buiten laten drogen. Verder alvast wat dingen regelen voor onze vakantie/bruiloft vandaag.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben aan het werk, maar heb gewoon de live stream van de NOS aan
Gast- Gast
Leuk, leuk, leuk!
Nee zusje, het is hier 8 uur later. Alles begon om 10.00 uur jullie tijd, dus 18.00 onze tijd. De Nederlandse school is van 16 - 18 uur, na de Australische school voor de kids dus. Maar iedereen is supersnel naar huis gegaan vandaag om via de livestream te kijken (net als ik!) en veel kinderen zaten op het consulaat en waren dus afwezig vandaag.
Nee zusje, het is hier 8 uur later. Alles begon om 10.00 uur jullie tijd, dus 18.00 onze tijd. De Nederlandse school is van 16 - 18 uur, na de Australische school voor de kids dus. Maar iedereen is supersnel naar huis gegaan vandaag om via de livestream te kijken (net als ik!) en veel kinderen zaten op het consulaat en waren dus afwezig vandaag.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
We hebben net tv zitten kijken en rijden zo aan. We gaan een dagje shoppen in België!
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Heb net van mijn oppaskindje zelfgebakken koekjes gekocht Dus de 1e buit is binnen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
ik ben gisteren gebeld om te werken vandaag, dus straks kijken of ik daar kan komen met het openbaar vervoer. Nu nog even televisie kijken. Jammer genoeg geen vrijmarktjes struinen voor mij.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik zit hier met 35 graden in het zwembad! We mogen niet naar huis omdat het luchtruim dicht is haha..
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: