Hoe reinigen jullie je gezicht?
+23
luisa
Sorrento
madam
Ragazza
Isabel_
Toet
Slakje
Fortissimo
Ilovethe90s
Luce
Rovine
Coco
Blond
Reeza
Lady4
Sugarfall
Siamsa
Catwoman79
SnowWhite
Shopaholic
Sylvana
Esperanza
Feline
27 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe reinigen jullie je gezicht?
In de ochtend was ik met nivea gezichtsreinigingsgel ofzo. Met van die bolletjes zodat beetje scrubt. S'avonds tonic en/of lotion. Af en toe een maskertje.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
's Ochtends was ik mijn gezicht gewoon met water. Als ik ga douchen ('s ochtends of 's avonds) gebruik ik reinigingsgel. Merk wisselt, nu toevallig een van Essence. Daarna oog- en dagcrème (nu beide van Balea (DM drogist Duitsland)).
's Avonds haal ik m'n make-up er af met een remover (liefst van Garnier, maar helaas hebben ze die niet meer..) en daarna haal ik een wattenschijfje met tonic over m'n gezicht (nu een van Olaz). Daarna oog- en nachtcrème (nu Balea en Nivea).
Ben verre van merkvast, haha.
's Avonds haal ik m'n make-up er af met een remover (liefst van Garnier, maar helaas hebben ze die niet meer..) en daarna haal ik een wattenschijfje met tonic over m'n gezicht (nu een van Olaz). Daarna oog- en nachtcrème (nu Balea en Nivea).
Ben verre van merkvast, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik gebruik de ene keer de reinigingsmelk en de reinigingslotion van Garnier (de groene met druivenextract) en de andere keer de Sébo Spécific 2-in-1 reinigingsmelk + lotion van Yves Rocher en daar ben ik allebei echt heel tevreden mee, bij beide een heel zacht en verzorgd gezicht na gebruik
Kaninchen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 47
Registratiedatum : 16-05-13
Met 2 in 1 lotion. Onder de douche met reinigingsmelk.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik gebruik de perfectly clean lijn van Estee Lauder. Die heb je voor de normale/gemengde huid (die heb ik) en je hebt hem voor de droge huid.
Ik heb altijd de toner thuis. En nu voor de eerste keer de splash away en die is zo ontzettend fijn en maakt zo goed schoon. Ik heb ook de cleaning lotion gehad (reinigingsmelk met watje), maar dat voelt toch een stuk minder schoon dan een cleanser.
Ik wil nu eigenlijk ook de peeling en het masker haha. Maar dat is gewoon te duur. Ik heb ze trouwens beide keren met 25% gekocht bij de Douglas.
Ik heb altijd de toner thuis. En nu voor de eerste keer de splash away en die is zo ontzettend fijn en maakt zo goed schoon. Ik heb ook de cleaning lotion gehad (reinigingsmelk met watje), maar dat voelt toch een stuk minder schoon dan een cleanser.
Ik wil nu eigenlijk ook de peeling en het masker haha. Maar dat is gewoon te duur. Ik heb ze trouwens beide keren met 25% gekocht bij de Douglas.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 's Avonds gezicht reinigen
» Je gezicht reinigen/verzorgen...
» Trouwjurk laten reinigen
» Laminaatvloer reinigen
» Hoe lenzenhouder reinigen?
» Je gezicht reinigen/verzorgen...