Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe reinigen jullie je gezicht?

+23
luisa
Sorrento
madam
Ragazza
Isabel_
Toet
Slakje
Fortissimo
Ilovethe90s
Luce
Rovine
Coco
Blond
Reeza
Lady4
Sugarfall
Siamsa
Catwoman79
SnowWhite
Shopaholic
Sylvana
Esperanza
Feline
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe reinigen jullie je gezicht? - Pagina 2 Empty Re: Hoe reinigen jullie je gezicht?

Bericht  luisa do 9 mei 2013 - 5:00

In de ochtend was ik met nivea gezichtsreinigingsgel ofzo. Met van die bolletjes zodat beetje scrubt. S'avonds tonic en/of lotion. Af en toe een maskertje.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reinigen jullie je gezicht? - Pagina 2 Empty Re: Hoe reinigen jullie je gezicht?

Bericht  Arwyn do 9 mei 2013 - 6:29

's Ochtends was ik mijn gezicht gewoon met water. Als ik ga douchen ('s ochtends of 's avonds) gebruik ik reinigingsgel. Merk wisselt, nu toevallig een van Essence. Daarna oog- en dagcrème (nu beide van Balea (DM drogist Duitsland)).
's Avonds haal ik m'n make-up er af met een remover (liefst van Garnier, maar helaas hebben ze die niet meer..) en daarna haal ik een wattenschijfje met tonic over m'n gezicht (nu een van Olaz). Daarna oog- en nachtcrème (nu Balea en Nivea).
Ben verre van merkvast, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reinigen jullie je gezicht? - Pagina 2 Empty Re: Hoe reinigen jullie je gezicht?

Bericht  Kaninchen vr 17 mei 2013 - 4:31

Ik gebruik de ene keer de reinigingsmelk en de reinigingslotion van Garnier (de groene met druivenextract) en de andere keer de Sébo Spécific 2-in-1 reinigingsmelk + lotion van Yves Rocher en daar ben ik allebei echt heel tevreden mee, bij beide een heel zacht en verzorgd gezicht na gebruik Hoe reinigen jullie je gezicht? - Pagina 2 3079029344
Kaninchen
Kaninchen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 47
Registratiedatum : 16-05-13
Woonplaats : In the middle of nowhere!

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reinigen jullie je gezicht? - Pagina 2 Empty Re: Hoe reinigen jullie je gezicht?

Bericht  Sam vr 17 mei 2013 - 5:52

Met 2 in 1 lotion. Onder de douche met reinigingsmelk.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reinigen jullie je gezicht? - Pagina 2 Empty Re: Hoe reinigen jullie je gezicht?

Bericht  Punk'd vr 17 mei 2013 - 7:01

Ik gebruik de perfectly clean lijn van Estee Lauder. Die heb je voor de normale/gemengde huid (die heb ik) en je hebt hem voor de droge huid.

Ik heb altijd de toner thuis. En nu voor de eerste keer de splash away en die is zo ontzettend fijn en maakt zo goed schoon. Ik heb ook de cleaning lotion gehad (reinigingsmelk met watje), maar dat voelt toch een stuk minder schoon dan een cleanser.

Ik wil nu eigenlijk ook de peeling en het masker haha. Maar dat is gewoon te duur. Ik heb ze trouwens beide keren met 25% gekocht bij de Douglas.

Hoe reinigen jullie je gezicht? - Pagina 2 727864-gamme-perfectly-clean-estee-lauder-637x0-2

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reinigen jullie je gezicht? - Pagina 2 Empty Re: Hoe reinigen jullie je gezicht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum