Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

waar gaan jullie altijd op stap?

+7
Blond
Belle1985
Alias
Jeanette
Fred
Toet
limbogirl82
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

waar gaan jullie altijd op stap? - Pagina 2 Empty Re: waar gaan jullie altijd op stap?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 7:16

Storm schreef:
Darcy schreef:Mijn broertje gaat ook altijd naar de Alt.
Jouw broertje kent ook een paar van mijn alternatieve vrienden smile

Oh echt haha, grappig! Dat zie je zeker op facebook smile Ja hij zit een beetje in die eh ja hoe noem je dat, scene Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waar gaan jullie altijd op stap? - Pagina 2 Empty Re: waar gaan jullie altijd op stap?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 7:18

Ja FB ja :P
Klopt, ik zag ineens dat hij een paar van mijn 'vrienden' ook op FB had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waar gaan jullie altijd op stap? - Pagina 2 Empty Re: waar gaan jullie altijd op stap?

Bericht  Blond wo 23 feb 2011 - 7:28

Ik ga meestal naar mijn eigen woonplaats, en daar heb ik vier plekken waar ik regelmatig naar toe ga. Ik ga wekelijks.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar gaan jullie altijd op stap? - Pagina 2 Empty Re: waar gaan jullie altijd op stap?

Bericht  ijsjemeisje wo 23 feb 2011 - 11:22

Er gaan niets boven Grunn!! Laughing
Eerder gingen we wekelijks stappen in Duitsland...maar dat is een stuk minder gezellig geworden.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar gaan jullie altijd op stap? - Pagina 2 Empty Re: waar gaan jullie altijd op stap?

Bericht  Smurf wo 23 feb 2011 - 11:40

Eerder ging ik altijd gewoon de stad in, maar sinds ik naar de grotere indoor en outdoorfeestjes ga, vind ik het in de stad niet meer zo leuk.
Kijk nu alweer uit naar de zomer, DefQon, Decibel, Mysteryland...

Ohja en af en toe nog eens naar een leuk technofeestje in de Winkel van Sinkel in Utrecht
Smurf
Smurf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 93
Registratiedatum : 22-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

waar gaan jullie altijd op stap? - Pagina 2 Empty Re: waar gaan jullie altijd op stap?

Bericht  loura wo 23 feb 2011 - 21:51

Ik vind festivals ook het leukst dus ik kan niet wachten tot het weer wat warmer word! Ik vind dan vooral feestjes zoals Loveland, Misteryland, Dancevalley en strandfeestjes het leukst
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar gaan jullie altijd op stap? - Pagina 2 Empty Re: waar gaan jullie altijd op stap?

Bericht  minoessepoes wo 23 feb 2011 - 22:26

De Thomas in Eindhoven, kreeg je daar vroeger niet extra muntjes die je dan een volgende keer voor een bepaald tijdstip weer kon inleveren?

Vroeger ben ik op donderdagavond ook vaak naar Stratumseind geweest, verder vooral in En in Nijmegen, maar dan absoluut niet de Matrixx. In mijn jonge jaren altijd de Drie of de skihut (de Stretto gingen we niet heen want dat was voor kakkers pale ). En toen had je nog de Wolk en de Spijker haha. Later gingen we meer naar het Basscafe of de El sombrero bijvoorbeeld.

Nu woon ik in Amsterdam, wij gaan vaak naar het Rembrandplein (Bolle Jan, de Bastille en als we echt diep zinken naar de karaoke kroeg tegenover de Bolle Jan), soms Panama als er iets leuks is, laatst naar een 80's en 90's party geweest en een keer naar Crazy Piano's bijvoorbeeld en heel soms het Leidseplein.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar gaan jullie altijd op stap? - Pagina 2 Empty Re: waar gaan jullie altijd op stap?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum