waar gaan jullie altijd op stap?
+7
Blond
Belle1985
Alias
Jeanette
Fred
Toet
limbogirl82
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: waar gaan jullie altijd op stap?
Storm schreef:Jouw broertje kent ook een paar van mijn alternatieve vriendenDarcy schreef:Mijn broertje gaat ook altijd naar de Alt.
Oh echt haha, grappig! Dat zie je zeker op facebook Ja hij zit een beetje in die eh ja hoe noem je dat, scene
Gast- Gast
Ja FB ja
Klopt, ik zag ineens dat hij een paar van mijn 'vrienden' ook op FB had.
Klopt, ik zag ineens dat hij een paar van mijn 'vrienden' ook op FB had.
Gast- Gast
Ik ga meestal naar mijn eigen woonplaats, en daar heb ik vier plekken waar ik regelmatig naar toe ga. Ik ga wekelijks.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Er gaan niets boven Grunn!!
Eerder gingen we wekelijks stappen in Duitsland...maar dat is een stuk minder gezellig geworden.
Eerder gingen we wekelijks stappen in Duitsland...maar dat is een stuk minder gezellig geworden.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Eerder ging ik altijd gewoon de stad in, maar sinds ik naar de grotere indoor en outdoorfeestjes ga, vind ik het in de stad niet meer zo leuk.
Kijk nu alweer uit naar de zomer, DefQon, Decibel, Mysteryland...
Ohja en af en toe nog eens naar een leuk technofeestje in de Winkel van Sinkel in Utrecht
Kijk nu alweer uit naar de zomer, DefQon, Decibel, Mysteryland...
Ohja en af en toe nog eens naar een leuk technofeestje in de Winkel van Sinkel in Utrecht
Smurf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 93
Registratiedatum : 22-02-11
Ik vind festivals ook het leukst dus ik kan niet wachten tot het weer wat warmer word! Ik vind dan vooral feestjes zoals Loveland, Misteryland, Dancevalley en strandfeestjes het leukst
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
De Thomas in Eindhoven, kreeg je daar vroeger niet extra muntjes die je dan een volgende keer voor een bepaald tijdstip weer kon inleveren?
Vroeger ben ik op donderdagavond ook vaak naar Stratumseind geweest, verder vooral in En in Nijmegen, maar dan absoluut niet de Matrixx. In mijn jonge jaren altijd de Drie of de skihut (de Stretto gingen we niet heen want dat was voor kakkers ). En toen had je nog de Wolk en de Spijker haha. Later gingen we meer naar het Basscafe of de El sombrero bijvoorbeeld.
Nu woon ik in Amsterdam, wij gaan vaak naar het Rembrandplein (Bolle Jan, de Bastille en als we echt diep zinken naar de karaoke kroeg tegenover de Bolle Jan), soms Panama als er iets leuks is, laatst naar een 80's en 90's party geweest en een keer naar Crazy Piano's bijvoorbeeld en heel soms het Leidseplein.
Vroeger ben ik op donderdagavond ook vaak naar Stratumseind geweest, verder vooral in En in Nijmegen, maar dan absoluut niet de Matrixx. In mijn jonge jaren altijd de Drie of de skihut (de Stretto gingen we niet heen want dat was voor kakkers ). En toen had je nog de Wolk en de Spijker haha. Later gingen we meer naar het Basscafe of de El sombrero bijvoorbeeld.
Nu woon ik in Amsterdam, wij gaan vaak naar het Rembrandplein (Bolle Jan, de Bastille en als we echt diep zinken naar de karaoke kroeg tegenover de Bolle Jan), soms Panama als er iets leuks is, laatst naar een 80's en 90's party geweest en een keer naar Crazy Piano's bijvoorbeeld en heel soms het Leidseplein.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?
» batterijtje in horloge waar laten jullie dit altijd doen?
» Waar gaan jullie graag stappen?
» Waar gaan jullie naartoe dit jaar?
» Waar gaan jullie vanavond voetbal kijken?
» batterijtje in horloge waar laten jullie dit altijd doen?
» Waar gaan jullie graag stappen?
» Waar gaan jullie naartoe dit jaar?
» Waar gaan jullie vanavond voetbal kijken?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: