Kivik of Karlstad?
+19
Sterre
Lady4
Plien84
Coccinelle
Punk'd
Filoria
Funk
Razz
Penny Blossom
Laurientje
NoMercy
Shopaholic
Jeanette
Blond
Caresses
Marin
Starla
Ooh La La!
Lot
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kivik of Karlstad?
Ik heb de 3-zits Karlstad met rvs-pootjes en een (heel) donkergrijze stof. Niet de gladde stof, het heeft wat weg van het patroon van ribstof. Ik ben er zelf erg blij mee en ik vind het echt ideaal dat je van hoes kunt wisselen en dat 'ie ook gewassen kan worden. Ook kan ik er nog een chaise longe deel aan vast zetten als ik dat wil (wat ik in een volgend huis graag wil), dan wordt het een 4-zits.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Ik dacht ik kan de houten pootjes natuurlijk ook verven. Of gewoon voor de RVS kiezen, hmm. Maar ik zag nog iets leuks: www.prettypegs.se
Dat is een website waar ze allerlei soorten pootjes verkopen die je kunt bevestigen onder Ikea meubels!
Dat is een website waar ze allerlei soorten pootjes verkopen die je kunt bevestigen onder Ikea meubels!
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Persoonlijk vind ik ze allebei niet heel mooi (Karlstad ietsje mooier). Ik denk dat je voor dat geld ook bij andere winkels misschien iets meer kwaliteit kunt krijgen. Veel winkels bezorgen ook gewoon hoor!
Ik vind het trouwens wel bijzonder dat je de KIVIK moderner en strakker vindt dan de KARLSTAD. Ben ik echt niet met je eens; ik vind hem juist veel landelijker. Ben ik de enige die dit vindt?
Ik vind het trouwens wel bijzonder dat je de KIVIK moderner en strakker vindt dan de KARLSTAD. Ben ik echt niet met je eens; ik vind hem juist veel landelijker. Ben ik de enige die dit vindt?
jena- Fluisteraar
- Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10
Karlstad, maar dan wel met andere pootjes!
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben het met je eens hoor, Jena!
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
De KVIK zit lekkerder dan de Karlstad stoffenbank. Die heeft een vrij lage rugleuning.
Ik vind de Karlstad leer wel mooi en beter zitten.
Zelf hebben wij de Stockholm bank van Ikea samen met de loveseat van Stockholm
Echt een superfijne bank en dit jaar is de prijs omlaag gegaan van deze bank! ( de loveseat is alleen helaas niet meer in de collectie geloof ik )
Ik vind de Karlstad leer wel mooi en beter zitten.
Zelf hebben wij de Stockholm bank van Ikea samen met de loveseat van Stockholm
Echt een superfijne bank en dit jaar is de prijs omlaag gegaan van deze bank! ( de loveseat is alleen helaas niet meer in de collectie geloof ik )
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Ik ben toch nog verder aan het kijken door jullie opmerkingen, maar voor deze prijs vind ik andere banken echt niet mooier (o.a. gekeken bij Leen Bakker, Seats and Sofa's, Woonexpress, Kwantum). Banken vanaf 1500 euro vind ik wel degelijk mooier (zoals bij Eijerkamp) maar dan ben je toch al gauw 50 tot 100% meer kwijt dan ik nu kwijt zou zijn.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: