Vraagje yepp easyfit
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vraagje yepp easyfit
Vandaag heb ik de yepp easyfit achterop mijn fietst gezet. Super gemakkelijk, alleen zit er in het midden, onder het stoeltje nog een soort van gordeltje. Dus niet de gewone 5 puntsgordel. Geen idee waar dat extra gordeltje voor dient. Kan het ook nergens terugvinden in de handleiding of op plaatjes. Iemand enig idee?
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vraagje yepp easyfit
Ja, die maak je weer vast aan je pakjesdrager. Mijn fietsenmaker zei voor het geval dat iemand hem er toch af haalt, zit die nog vast. Maar ik vind het zo handig dat die Yepp op slot kan, dat het misschien wat overbodig is.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Wat bedoel je met pakjesdrager Manderijn? Bagagedrager?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Maar die klik je toch zo los? En met het slotje erop is eraf halen al bijna onmogelijk. Heb hem nu inderdaad maar aan de bagagedrager vastgemaakt.
chipa- Prater
Ik vond het er al zo dom staan... Ja fries he! Ik bedoel inderdaad de bagagedrager.. haha. Pakjesdrager
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Zoiets dacht ik al, maar wilde het toch even zeker weten
Parisienne- Ratel
Mijn vriend maakt die altijd om de zadelstang vast. Of ik bedoel een ander gordeltje/touwtje ding, dat kan ook
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik weet eigenlijk helemaal niet waar jullie het over hebben. Heb nooit een extra gordel/touwtje gezien. Leg nog eens uit waar dat zou moeten zitten?
Parisienne- Ratel
Aaah, wacht! Ik ben even gaan googlen. Dat ding heb ik dus niet Wij hebben de adapter die boven je bagagedrager hangt, daar klik ik elke keer het stoeltje in.
Ik zie trouwens op het plaatje van die easyfit dat het touwtje waar jullie het over hebben om de zadelbuis heen zit.
Ik zie trouwens op het plaatje van die easyfit dat het touwtje waar jullie het over hebben om de zadelbuis heen zit.
Parisienne- Ratel
Parisienne schreef:Ik zie trouwens op het plaatje van die easyfit dat het touwtje waar jullie het over hebben om de zadelbuis heen zit.
ooooeeeee mijn vriend is slim!
Annie24- Ratel
Of hij heeft stiekem zitten googlen, dat is natuurlijk nét zo slim
Parisienne- Ratel
Tadaaaa! Zie onderste pagina ...
http://www.fietskinderzitje.nl/cms/files/Maxi%20EF%20NL.pdf
Parisienne- Ratel
Parisienne schreef:Of hij heeft stiekem zitten googlen, dat is natuurlijk nét zo slim
Denk dat hij de 1e keer gewoon goed gekeken heeft toen hij het zitje er af haalde. We hebben toen beiden een nieuwe fiets gekocht en het stoeltje zat dus al op de fiets toen we ze op gingen halen
Annie24- Ratel
Parisienne schreef:Tadaaaa! Zie onderste pagina ...
Nou zeg, onze handleiding zegt en laat gewoon niets zien over dat gordeltje. Nou ja mysterie ontrafeld
Bedankt voor jullie antwoorden!
chipa- Prater
Ik kwam er ook eentje tegen waar het niet in stond, maar deze dus wel. Blijkbaar hadden meer mensen de vraag en dachten ze: we tekenen dat gordeltje er ook maar even bij
Parisienne- Ratel
Maar ook dat is natuurlijk heeeeel slim!Annie24 schreef:Parisienne schreef:Of hij heeft stiekem zitten googlen, dat is natuurlijk nét zo slim
Denk dat hij de 1e keer gewoon goed gekeken heeft toen hij het zitje er af haalde. We hebben toen beiden een nieuwe fiets gekocht en het stoeltje zat dus al op de fiets toen we ze op gingen halensssssstttttttt
Parisienne- Ratel
slim inderdaad, maar totaal niets voor hem. Hij is meer het type 'ik heb geen beschrijving nodig, want ik kan het ook wel zonder' en er dan achteraf achterkomen dat de beschrijving lezen misschien toch wel handig geweest zou zijn. Vervolgens kan dus het halve kastje ofzo weer uit elkaar
Annie24- Ratel
Herkenbaar! Zo heeft hij de commode helemaal weer uit elkaar kunnen halen en toen met beschrijving in elkaar moeten zetten. Grrrr lees dan die handleiding.
chipa- Prater
Bij mij stond het ook niet in de gebruiksaanwijzing, maar ik heb zelf bedacht dat ik hem om de zadelbuis zou doen. Goed bedacht ds
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Bij mij stond het ook niet in de gebruiksaanwijzing, maar ik heb zelf bedacht dat ik hem om de zadelbuis zou doen. Goed bedacht ds
@Chipa; mijn vriend dacht 'wel even' het Ikea keukentje in 1 uurtje in elkaar te kunnen zetten. Hij dus de avond voor Y. zijn verjaardag om 21 uur begonnen met dat keukentje zonder de beschrijving te lezen, want het lukte hem zo wel. Gevolg: we lagen, na veel gevloek, getier en gedoe, om 02.00 uur in bed ofzo
Annie24- Ratel
Hahaha.. eigenwijs die mannen!
Parisienne- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» yepp easyfit en helm