Vrijdag kapper (ombre)
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vrijdag kapper (ombre)
Jaa eindelijk kan ik weer naar de kapper. 6 weken geleden heb ik mijn haar laten kleuren maar ik was helemaal niet blij met het resultaat. Ze hebben het toen wel opgeknapt maar nog steeds niet wat ik wilde en bij mijn uitgroei veel te oranje. Toen ben ik naar mijn 'eigen' salon gegaan. Waar ik normaal gesproken heen ga en die hadden eerlijk gezegt:"Wacht even 4/5 weken, dan heb je weer een eigen uitgroei en dan kun je het weer netjes verven, plus dat je haar nu heel broos is en het in die weken kan aansterken". Die wacht weken zijn eindelijk voorbij haha. En nu heb ik voor vrijdag een afspraak staan om ombre hair te laten verven.
Ik wil het graag in dit contrast, zodat mijn eigen kleur kan uitgroeien. (ik ben licht/midden/koel bruin van mijzelf). Kan nu al niet wachten en moest het even kwijt haha.
Ik wil het graag in dit contrast, zodat mijn eigen kleur kan uitgroeien. (ik ben licht/midden/koel bruin van mijzelf). Kan nu al niet wachten en moest het even kwijt haha.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Re: Vrijdag kapper (ombre)
Ik vind dat ombre zo gaaf om te zien(mits goed gedaan). Ben heel benieuwd en verwacht nu ook wel een foto van het resultaat
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Leuk! Ik heb ombre.. Kijk..
En op deze zie je hoe licht mijn punten zijn..
En op deze zie je hoe licht mijn punten zijn..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Leeuuk. Mijn haar is nu te kort voor een mooie ombre. Vet stom. Al hoewel.. Alexa Chung heeft ook tof haar.
Gast- Gast
Oh wat mooi zeg die eerste foto! Moet ook weer eens naar de kapper. Ben benieuwd naar het resultaat!
Gast- Gast
Leuk punkie, ben benieuwd naar het resultaat! Ik vind ombre echt tof, zo jammer dat ik het niet kan.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: