Echooooooooooo!!!!
+18
Manderijn
Saga
Parel
Reva
Winegum
strawberry
Middleme
Nyx
Catwoman79
Pineco
Burgemeester Irene
ExpressoB
Sarah1985
VeryCherry
Bimbam
Kowalski
Pompoen
Filoria
22 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Re: Echooooooooooo!!!!
Het is 13 graden buiten, iedereen is van het heerlijk warme lenteweer aan het genieten!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Echo! Ik denk dat iedereen nog met stomheid geslagen is door het nieuwe koningslied, ik weet ook niks zinnigs meer uit te brengen sinds ik het gehoord heb.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Pompoen schreef:Echo! Ik denk dat iedereen nog met stomheid geslagen is door het nieuwe koningslied, ik weet ook niks zinnigs meer uit te brengen sinds ik het gehoord heb.
Ik wil er niks over horen, ik negeer het.. Ik wil het niet horen, ik wil het niet horen, ik wil het niet horen!!!
Gast- Gast
Ik heb hem nog niet eens geluisterd en ik ga het ook niet doen!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik ben na 2 zinnen afgehaakt, toen heb ik hem uitgezet.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Niet mijn topic verkloten met die onzin... Mijn dank is weer groot! Bij deze is Koningslied verboden woord in dit topic!
Gast- Gast
Ik heb het woord niet gebruikt
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Misschien is iedereen in een sinkhole terecht gekomen?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik verveel me dood wat een lange dag was om 6 uur al uit bed. En ben nu moe maar moet nog veel doen komen vanavond vrienden langs, totaal geen zin in. En moet mijn koffer nog inpakken
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
oh bah, kan me goed voorstellen dat je geen zin meer hebt in visite.
Ik ben lui, moet nog van alles doen, maar ik kan niet van de bank af komen. Dus nu zit ik doelloos op Pinterest te neuzen en net mijn blog maar weer bijgewerkt. En ik heb ook geen zin om te koken, dat worden patatjes vanavond
Ik ben lui, moet nog van alles doen, maar ik kan niet van de bank af komen. Dus nu zit ik doelloos op Pinterest te neuzen en net mijn blog maar weer bijgewerkt. En ik heb ook geen zin om te koken, dat worden patatjes vanavond
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
oh koken bah dat moet ook nog. Normaal eten we op vrijdag vaak iets makkelijks uit de frituur maar die heeft mijn man weggegooid
Oh en mijn digitale tv werkt niet meer fijn upc
Oh en mijn digitale tv werkt niet meer fijn upc
Sarah1985- Ratel
zazou wat een boeven ruimen ze dat wel weer samen op. Kunnen ze wel samen spelen
Sarah1985- Ratel
Ik ben waarschijnlijk weer de Sjaak om het op te ruimen. Maar goed, oppakken en de kist in, dat scheelt wel. Het is maar droog vuil. Nu spelen ze wel lief samen, maar ze kunnen elkaar ook flink zieken. En Amé misschien nog wel erger dan Mas.
Gast- Gast
Ben nog steeds ziek, gelukkig wel weer lucht in mijn neus, maar is alles wel een beetje mee gezegd. Heb daarnaast alweer 3 dagen zo'n gruwelijke baarmoederpijn..... wat een hel... steek mij maar lek op zulke momenten hoor. Pijnstillers werken niet, kreeg aleve is gewoon niet sterk genoeg, kreeg andere van de huisarts(met maagbeschermer aangezien ik maagklachten heb), het heet arthrotec. Mag er maar 2 per dag maar pijn is nu niet te harden...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Ben nog steeds ziek, gelukkig wel weer lucht in mijn neus, maar is alles wel een beetje mee gezegd. Heb daarnaast alweer 3 dagen zo'n gruwelijke baarmoederpijn..... wat een hel... steek mij maar lek op zulke momenten hoor. Pijnstillers werken niet, kreeg aleve is gewoon niet sterk genoeg, kreeg andere van de huisarts(met maagbeschermer aangezien ik maagklachten heb), het heet arthrotec. Mag er maar 2 per dag maar pijn is nu niet te harden...
Ik kan wel een postduif met Tramadol sturen, maar dan weet je ook meteen dat je KO bent de rest van de nacht
Gast- Gast
hahaha uh nou dat is niet de bedoeling.. ben blij dat ik weer even op kan zijn. Zo zware griep he.. zat gisteren en eergisteren echt te huilen in me eentje.. zo ellendig...
Dankjewel... dan voel je je ook zo alleen he.
Jazeker, dan kun je opeens heel veel zelfmedelijden hebben. Soms mag dat ook gewoon.
Gast- Gast
Ik ben er in ieder geval, mocht het uit de hand lopen hier, met al die mensen.
Burgemeester Irene- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 411
Registratiedatum : 02-11-12
Burgemeester Irene schreef:Ik ben er in ieder geval, mocht het uit de hand lopen hier, met al die mensen.
Het zal wel druk zijn met al die topics verplaatsen enzo. Waarschuwingen enzo..
Gast- Gast
Niet te doen.... Gelukkig zijn we met vijf....
Burgemeester Irene- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 411
Registratiedatum : 02-11-12
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: