Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk brilmontuur?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Welk brilmontuur? Empty Welk brilmontuur?

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 9:39

Ik heb deze week te horen gekregen dat ik geen lenzen meer mag dragen omdat ik een hoornvliesontsteking heb. Nu draag ik al sinds mijn elfde lenzen en heb geen bril. Maar ik zal er dus toch aan moeten gaan geloven.

Ik heb alleen geen idee wat voor montuur ik moet kiezen. Ik heb een klein hoofd, dus ik wil in ieder geval niet zo'n 'hippe' nerd-bril, die vind ik echt afschuwelijk haha nerd . Welke monturen vinden jullie leuk?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk brilmontuur? Empty Re: Welk brilmontuur?

Bericht  sonly ma 21 feb 2011 - 9:58

Ligt echt zo aan de persoon die de bril draagt!
Ben vanmiddag met m'n broertje meegeweest, hij heeft dus wel echt zo'n hippe nerdbril/Chris Brown bril (bovenaan zwart, onderaan doorzichtig) omdat de "gewone" vierkante die verder veel in de winkels hangen, hem absoluut niet stonden.
Vind aparte brillen meestal wel heel leuk. Soms dan zet iemand zo'n bril op 'voor de grap' en blijkt juist dát heel leuk te staan. Gewoon uitproberen en de mensen die in de winkel werken hebben er meestal wel oog voor wat mooi is en wat niet. Als ik sommige brillen zie, vind ik het bijna jammer dat ik er geen een nodig ben (ben of heb?)! (alhoewel ik ook weer niet elke dag een bril op wil) Gelukkig wordt ik bijna verplicht meegesleept als m'n ouders of broertjes een nieuwe bril willen.

Ohja en hier kan je online brillen passen:
http://www.brilonline.com/
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:41

Het is voor ons moeilijk te zeggen welk montuur jij moet pakken wat wij mooi vinden kan jou niet staan. Ik zou gewoon in de winkel advies vragen en heeeel veel brillen passen. Ik wordt altijd goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe bril.

Gast
Gast

Bericht  May ma 21 feb 2011 - 23:58

Ik zou inderdaad gewoon in de winkel kijken en brillen passen. En je daar laten adviseren.
Ik draag zelf ook een bril en heb heel veel verschillende monturen gehad, want ik heb gewoon een veelzijdig hoofd nerd
Maar als ik bijvoorbeeld kijk naar mijn moeder, en er zijn echt maar een paar monturen die haar echt mooi staan.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Yzma di 22 feb 2011 - 11:02

Zo'n bril als op het plaatje van May. Geweldig zo'n secretaressebril... hoewel iedereen dan wel meteen tegen je zegt dat je zo streng lijkt, haha.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lotus di 22 feb 2011 - 20:19

Dat hangt heel erg af van hoe iemand er verder uitziet. Een bril staat de ene persoon heel leuk en een ander juist helemaal niet. Ik denk dat je toch zelf wat moet uitzoeken. Misschien is het wel een idee om iemand mee te nemen die kan meedenken.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 5:23

Nou, ik heb mijn bril nerd . Ik heb hem gisteren uitgezocht en hij was vandaag al klaar. Nu kan ik eindelijk weer wat zien (heb al sinds een week geen lenzen meer in en zag dus echt zo goed als niks. Niet handig met forummen!).

Er was in de hele winkel serieus niet één montuur dat niet lachwekkend stond bij mij. (Bij elke bril die ik opzette moest mijn man gewoon lachen haha..) Nadat ik echt alle brillen op had gehad kwam de verkoopster met de oplossing; haar eigen montuur. Ze heeft me haar bril laten passen, en die zat gelukkig wel oke.

Nu nog wennen aan het kijken met een bril. Ik word er nog behoorlijk duizelig van. Komt dat nog goed scratch ?

Gast
Gast

Bericht  Joli86 za 26 feb 2011 - 8:04

Ik heb nu sinds een half jaartje ongeveer bril. Mijn ogen hebben maar een kleine afwijking maar hierdoor wel vaak hoofdpijn maar ik moest er helaas ook aan geloven.... Ik heb hem trouwens ook niet elke dag op...

Maare het went wel hoor! De eerste week leken alle bomen en lantaarnpalen scheef te staan en als ik naar beneden keek leek ik wel een dwergje.. Ik had dus erg veel moeite met ruimte in te schatten...

Succes met t wennen!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: