Oeps!
+6
PapillonRose
Bluestar
Snoes
kwak
Jezzie
Coco
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Oeps!
Mijn dochter heeft vanavond twee deuren, de keukenkastjes, de eettafel en de vloer van de keuken bij mijn ouders onder gesmeerd met nagellak.
Godzijdank had ik net vanmiddag een flesje nagellak remover gekocht omdat ik was vergeten mijn nagels opnieuw te lakken voor ik hierheen ging en kregen we er alles nog weer af.
Godzijdank had ik net vanmiddag een flesje nagellak remover gekocht omdat ik was vergeten mijn nagels opnieuw te lakken voor ik hierheen ging en kregen we er alles nog weer af.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Re: Oeps!
Ojee!
Gelukkig kreeg je het er weer vanaf!
Gelukkig kreeg je het er weer vanaf!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Erg hè... Heeft mijn dochter een paar week terug ook gedaan.
Het bedje van J, de vloer op J zijn kamer, haar pyjama die heb ik maar weg gegooid.
Ze was zelf haar teen nagels gaan lakken...
Het bedje van J, de vloer op J zijn kamer, haar pyjama die heb ik maar weg gegooid.
Ze was zelf haar teen nagels gaan lakken...
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Oh haha, geweldig
Gelukkig kreeg je het er nog wel af.
Gelukkig kreeg je het er nog wel af.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Oepsie! Dat zal vast een fijn klusje geweest zijn, om het er af te halen!
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Oeps Gelukkig kreeg je het er nog af! Ik zit er bijna op te wachten dat zoiets hier ook nog eens gebeurt met die ondeugd van mij, al hoop ik van niet. De nagellak kan ze dan gelukkig niet bij, maar ze verzint vast wel wat anders
De stiften die niet uitwasbaar zijn liggen nu bijvoorbeeld ook opgeborgen, want tekenen op papier is lang niet zo leuk als op andere plaatsen.. De kleine boefjes ook af en toe
De stiften die niet uitwasbaar zijn liggen nu bijvoorbeeld ook opgeborgen, want tekenen op papier is lang niet zo leuk als op andere plaatsen.. De kleine boefjes ook af en toe
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Inderdaad oeps! Gelukkig kreeg je het eraf!
A zei van de week tegen mij: 'mama, je hebt niet tegen mij gezegd dat ik niet op mijn schoenen mag tekenen...' Ze wist dondersgoed dat ze fout zat, want toen ik haar vroeg de schoenen te pakken haalde ze de bewuste schoen huilend onder de bank vandaan. Gelukkig had ze slechts een klein streepje met pen op de voorkant van de schoen (allstars) gezet en dat kreeg ik er makkelijk af. Deugniet.
A zei van de week tegen mij: 'mama, je hebt niet tegen mij gezegd dat ik niet op mijn schoenen mag tekenen...' Ze wist dondersgoed dat ze fout zat, want toen ik haar vroeg de schoenen te pakken haalde ze de bewuste schoen huilend onder de bank vandaan. Gelukkig had ze slechts een klein streepje met pen op de voorkant van de schoen (allstars) gezet en dat kreeg ik er makkelijk af. Deugniet.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik was wel lekker stoned erna. Wat een stinktroep zeg. Brrr.
Haha Alex, herkenbaar! Ze mogen niet met hun handen in de potten broodbeleg, maar ik had natuurlijk niet gezegd dat hey pak hagelslag ook niet aan de mond mag en.de tong niet in de potten. Daar kun je je handen natuurlijk prima mee vervangen.
Oh en mijn zoon is ook al zo'n boef. Die schade kon ik helaas niet herstellen. Hij heeft vanmorgen de eettafel in de woonkamer van mn ouders afgeslacht met zijn vork. Tientallen gaatjes erin.
En als ik nu dan.toch bezig ben. Met zn tweetjes hebben ze vanmorgen twee rijen vol tijdschriften bij de boekhandeluit de schappen gegooid. De eigenaar vond het zo grappig dat ze na het terugleggen ervan nog een zakje snoep kregen. Ik vrees dus dat ik ze bij een volgens bezoek moet boeien want ze lusten vast nog wel een keer een zakje snoep.
Haha Alex, herkenbaar! Ze mogen niet met hun handen in de potten broodbeleg, maar ik had natuurlijk niet gezegd dat hey pak hagelslag ook niet aan de mond mag en.de tong niet in de potten. Daar kun je je handen natuurlijk prima mee vervangen.
Oh en mijn zoon is ook al zo'n boef. Die schade kon ik helaas niet herstellen. Hij heeft vanmorgen de eettafel in de woonkamer van mn ouders afgeslacht met zijn vork. Tientallen gaatjes erin.
En als ik nu dan.toch bezig ben. Met zn tweetjes hebben ze vanmorgen twee rijen vol tijdschriften bij de boekhandeluit de schappen gegooid. De eigenaar vond het zo grappig dat ze na het terugleggen ervan nog een zakje snoep kregen. Ik vrees dus dat ik ze bij een volgens bezoek moet boeien want ze lusten vast nog wel een keer een zakje snoep.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Haha! Leuke kinderen hebben jullie
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
haha! Ondernemende kinderen.