Concealer
+6
madam
Pancake
Slakje
Schaapke
Ilovethe90s
SuzieQ
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Concealer
Ik gebruik bijna nooit foundation, alleen soms een poeder van sisley, om mijn huid toch net iets egaler te maken. Ik heb wat donkere vlekjes, acne littekens en rode plekken van de ontstekingen op mijn gezicht en de plekken die net over zijn. Wat kan ik daar nou op smeren om die een beetje weg te werken? Is zo'n pen van YSL dan iets? Of moet je daar altijd poeder of foundation overheen dragen?
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Concealer
Ik gebruik daar de Roll on van Garnier voor, er hoeft niks overeen maar ik doe het vaak wel .
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Die zag ik vandaag bij de action, dus heb er een gekocht. Helaas is hij te licht en te roze voor mijn huid, je ziet echt een lichte plek als ik het heb uitgesmeerd. Ik heb de donkerste versie.
SuzieQ- Prater
Je zou kunnen beginnen met een goedkopere concealer. Dan kan je het uitproberen, om te kijken wat voor een effect het geeft. De creamy concealer van Catrice kan ik je aanbevelen.
Ook kam je misschien een BB-cream proberen met een lichte dekking, bijvoorbeeld de lumni magique van l'Oreal.
Ook kam je misschien een BB-cream proberen met een lichte dekking, bijvoorbeeld de lumni magique van l'Oreal.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Bedankt voor de tips. Ik heb vandaag toevallig zo'n concealer van essence gekocht. De BB Cream heb ik tot nu toe nog niet gevonden, alles is te roze. Ik heb een gelere ondertoon. En mijn huid is helaas zo gevoelig dat ik alleen sisley en la roche opdat verdraag tot nu toe. De BB Cream van vichy heb ik getest maar ik leek wel een biggetje, zo roze. Denk dat ik die van Dior eens ga testen, ik lees daar goede dingen over.
SuzieQ- Prater
Ik heb de concealer van Essence. Vond deze het beste bij mijn huid passen. Ik smeer hem altijd een beetje uit zodat hij wel mooi overgaat.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Waarom ga je niet naar een Douglas of Bijenkorf ofzoiets?
Ik heb zelf echt nul verstand van make up en wilde dus ook wat probleem gebieden verdoezelen. Ik ben toen naar de Bijenkorf gegaan en ben gewoon bij verschillende merken langs geweest om te vragen wat goed zou werken, en ik heb het ook allemaal opgesmeerd gekregen. Uiteindelijk ben ik met een foundation stick van Bobbi Brown naar huis gegaan. Bobbi Brown heeft ontzettend veel kleuren en ze hebben met name een gele ondertoon.
Ik heb zelf echt nul verstand van make up en wilde dus ook wat probleem gebieden verdoezelen. Ik ben toen naar de Bijenkorf gegaan en ben gewoon bij verschillende merken langs geweest om te vragen wat goed zou werken, en ik heb het ook allemaal opgesmeerd gekregen. Uiteindelijk ben ik met een foundation stick van Bobbi Brown naar huis gegaan. Bobbi Brown heeft ontzettend veel kleuren en ze hebben met name een gele ondertoon.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Kan je die foundation stick van Bobbi brown als concealer gebruiken voor onder je ogen?
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Inderdaad, probeer het op je huid. Loop er wel mee naar buiten om te kijken of de kleur echt goed is, want in daglicht zie je veel meer dan in kunstlicht. En loop er een paar uurtjes mee rond om te kijken of het blijft zitten, niet gaat plakken etc.Pancake schreef:Waarom ga je niet naar een Douglas of Bijenkorf ofzoiets?
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik gebruik deze van Clinique. Ik heb een gevoelige huid en dit is de enige waar ik geen huidirritatie van krijg. Aangezien jij ook een gevoelige huid hebt is dit ook wel wat voor jou misschien?
http://www.douglas.nl/douglas/Make-up-Teint-Concealer-Clinique-Oplossingen-voor-Puistjes-Anti-Blemish-Solutions-Clearing-Concealer-%281%2C2%2C3%2C4%29_product_3000027282.html
http://www.douglas.nl/douglas/Make-up-Teint-Concealer-Clinique-Oplossingen-voor-Puistjes-Anti-Blemish-Solutions-Clearing-Concealer-%281%2C2%2C3%2C4%29_product_3000027282.html
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Bedankt allemaal. Ik heb nu die van garnier en hij bevalt eigenlijk wel goed. Ik dacht dat hij veel te roze was, maar na goed uitsmeren/deppen blijkt de kleur toch wel goed. En hij lijkt puistjes uit te drogen. Die van clinique wil ik ook zeker nog gaan testen.
SuzieQ- Prater
Waarom draag je geen foundation? Als je een goede draagt, voel je hem niet zitten. Ik vind mezelf zo'n 325 keer mooier met foundation, dan heb ik een mooie egale huid terwijl ik zonder toch wat vlekjes en die afschuwelijke donkere kringen onder mijn ogen heb.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik draag alleen foundation als ik uitga, ik heb er nog geen gevonden waar ik geen ontstekingen van krijg helaas. Momenteel heb ik chanel aqualumiere die ik meng met mijn dagcreme. Ik vind het afgeven ook heel vervelend. Vooral in de winter, ik heb een lichte jas met een dikke kraag en die is dan meteen vies.
SuzieQ- Prater
madam schreef:Kan je die foundation stick van Bobbi brown als concealer gebruiken voor onder je ogen?
Ik heb geen idee of het daarvoor bedoeld is, maar ik doe t wel en dat gaat prima.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Die pen van YSL is volgens mij vooral voor onder de ogen. Ik gebruikte hem vroeger ook wel op puistjes en oneffenheden, maar vind hem stiekem wel wat duur. Ik gebruik nu Miracle Touch van Max Factor: ziet er uit als een poeder, maar zodra je de foundation (want dat is het eigenlijk) aanraakt, wordt het vloeibaar en kun je het op je huid smeren. Zoals ik al zei is het dus eigenlijk een foundation, maar ik gebruik hem gewoon lokaal op de plekken waar het nodig is. Veel goedkoper dan de pen van YSL en naar mijn idee ook nog eens veel dekkender - en niet onnatuurlijk, hij versmelt echt met je huid. (Is dat een zin? Nou ja, je snapt me vast wel )
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: