Waaaaaaarom...
+40
Mees
Antibes
Siamsa
Aziraphale
Lady4
Vino
Ragazza
Reva
Luce
Shisha
Charles
FruttiTutti
Lejow
rianne287
Sorella
Sarah1985
Gympie
Bimbam
Siem
girli
Pineco
Jeanette
Parisienne
Fortissimo
Burn
Printje
Carra
Chocolate Cookie
Star007
Filoria
Poubelle
Suus
Kowalski
sokpop
Nyx
nina
ijsjemeisje
Caroow
MacLiberty
Bliss
44 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Waaaaaaarom...
Burn schreef:Waarom weet ik niet of (goed zo Bliss?) ik vandaag wel of niet moet gaan korfballen ivm mijn voet..
Waaaaaaarom houd ik altijd een stuk maand over aan het eind van mijn geld?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Kowalski schreef:Sorella schreef:heb je deze smileys niet op WA? Ik mis ze echt!
Ik mis deze heel vaak op WA!
Hahaha, ja dat heb ik ook!
Alleen die heeft wel een bijna gelijke op WA toch?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
waarom is mijn pakket vandaag niet bezorgt ze zouden binnen 24 uur leveren en heb het donderdag besteld. En nu baal ik want zitten spullen bij die ik nodig heb voor de vakantie en nu komt het pakket dinsdag maar dan ben ik al op vakantie
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Waarom zeggen sommige mensen afspraken zo makkelijk af... Nu heb ik geen plannen meer voor vandaag, en weet ik niet wat ik zal doen...
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Waarom lopen broeken die perfect passen altijd uit en broeken die ietsjes te krap zijn nooit?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Waarom krijg ik die inktvlekken niet uit mijn vriend zijn koksbuizen?! De slimmerd had een pen ergens in zijn (binnen)zak laten zitten. Gevolg: na het wassen waren bijna al zijn buizen voorzien van inktvlekken
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Waarom zie ik nu toch zoveel leuke kleding nu ik niet kan shoppen!?
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Bliss schreef:...zegt Ferry Doedens altijd "ijdols" i.p.v. "aidols"?! Zó irritant!
Wat vragen jullie je af?
Ik zat gisteren bij een cursus en daar zei iemand steeds lijf ipv live. Vond ik ook zó irritant..
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Waarom pas ik in geen één kledingwinkel normaal in de kleding
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
WAAAAAAAAAAROM zijn ze in Amsterdam al brutaal genoeg om je zonnebril VAN JE HOOFD te jatten.. Arm zusje, nadat paar jaar geleden haar Rayban op haar werk door een collega gejat is heeft ze in januari in New York eindelijk een nieuwe gekocht... En net is hij gejat...
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
van haar hoofd??? Nou ja zeg! Daar heb ik nog nooit van gehoord.. Balen voor je zus, Antibes!
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Ragazza schreef:van haar hoofd??? Nou ja zeg! Daar heb ik nog nooit van gehoord.. Balen voor je zus, Antibes!
Ja, in haar haar... Ongelooflijk inderdaad... En het ergste is, ik heb het al wel eerder gehoord, jaar geleden zag ik het gebeuren op Bijlmer Arena.. Maar toen dacht ik (foei Antibes) "tjah, tis Bijlmer Arena).. Maar gewoon in het centrum..
Antibes- Ratel
Waarom ben ik zo'n twijfelkont?
Ik heb vanmiddag een leuke blouse gepast, niet gekocht en nu heb ik spijt. Maandag na m'n werk even snel langs om hem toch maar wel te kopen.
Ik heb vanmiddag een leuke blouse gepast, niet gekocht en nu heb ik spijt. Maandag na m'n werk even snel langs om hem toch maar wel te kopen.
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Charles schreef:Waarom lopen broeken die perfect passen altijd uit en broeken die ietsjes te krap zijn nooit?
Die vraag deel ik zó met jou! Zeer irritant iets.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:Charles schreef:Waarom lopen broeken die perfect passen altijd uit en broeken die ietsjes te krap zijn nooit?
Ja, zo irritant!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Kowalski schreef:Sorella schreef:heb je deze smileys niet op WA? Ik mis ze echt!
Deze is er wel hoor, alleen ziet hij er dan iets anders uit met 'echte' traantjes.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Siamsa schreef:Kowalski schreef:Sorella schreef:heb je deze smileys niet op WA? Ik mis ze echt!
Deze is er wel hoor, alleen ziet hij er dan iets anders uit met 'echte' traantjes.
Dat is idd echt zo'n breeduit lachende smiley met traantjes, zegmaar. Ik vind hem stom, hij is alleen maar te gebruiken bij 'huilen van het lachen', en niet als een soort sarcasme.
Derde rij, tweede van rechts is het.
Gast- Gast
Lennox schreef:Siamsa schreef:Kowalski schreef:Sorella schreef:heb je deze smileys niet op WA? Ik mis ze echt!
Dat is idd echt zo'n breeduit lachende smiley met traantjes, zegmaar. Ik vind hem stom, hij is alleen maar te gebruiken bij 'huilen van het lachen', en niet als een soort sarcasme.
Ik mis hem ook als "smalend lachje" inderdaad.. Maar ik typ gewoon heel vaak oldschool :') op skype of in appjes..
Antibes- Ratel
Aziraphale schreef:Lady4 schreef:Charles schreef:Waarom lopen broeken die perfect passen altijd uit en broeken die ietsjes te krap zijn nooit?
Ja, zo irritant!
Heel erg vervelend inderdaad..al heb ik eigenlijk nooit dat broeken te strak zitten. Maar broeken die 's morgens goed zitten, zakken tegen de middag zowat van mijn kont en een riem maakt het er meestal niet mooier op.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Lennox schreef:
Dat is toch helemaal niet de zelfde? Die 4e van links op de 4e rij, dat is meer hetzelfde idee.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Lennox schreef:
Dat is toch helemaal niet de zelfde? Die 4e van links op de 4e rij, dat is meer hetzelfde idee.
Oh, dat vond ik altijd meer een zweetdruppel waarvan ik de logica nooit snapte. Die smiley gebruik ik ook nooit.
Gast- Gast
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Lennox schreef:
Hmm nee ik ga dan voor de 5e van links op de vierde rij! Of evt de 5e van links op de derde rij.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Burn schreef:Waarom is mijn voet blauw op een plek waar ik geen trap op heb gehad?
Door de zwaartekracht!
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: