Weet iemand een relatief goedkoop cateringbedrijf in NH?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Weet iemand een relatief goedkoop cateringbedrijf in NH?
Wij geven net als vorig jaar weer een feest in de tuin, nu ben ik wat offerte's aan het opvragen voor een bbq en eventueel een dranken buffet.
Kent iemand nog een cateringbedrijf in NH?
Kent iemand nog een cateringbedrijf in NH?
Gast- Gast
Re: Weet iemand een relatief goedkoop cateringbedrijf in NH?
Ik ken geen cateringsbedrijven, maar wel een tip om offertes op te vragen bij een slager, deze doen ook vaak leveren voor bbq's. Bij ons betaal je geloof ik 10 of 12,50 per persoon en dan krijg je vlees en salade. En aangezien dat altijd ruim is, past het ook als je voor een paar mensen minder besteld.
Drank leveren doet bij ons bijvoorbeeld de gall & gall (en geloof zelf dat ze ook hapjes doen), inclusief glazen en je kunt afspreken dat ongeopende flessen weer teruggaan.
Drank leveren doet bij ons bijvoorbeeld de gall & gall (en geloof zelf dat ze ook hapjes doen), inclusief glazen en je kunt afspreken dat ongeopende flessen weer teruggaan.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Wij hadden het vorig jaar ook via de slager, maar echt alleen het vlees en de barbecue daarvandaan, de salades en sauzen had ik toen zelf gewoon bij de Makro en Sligro gekocht, net als fris en wijn, want in verhouding waren de sauzen en salades belachelijk qua prijs. We hadden een tap in de tuin gezet dus het bier via de verhuurder van de tap, terraswarmer.
Ik werd er vorig jaar zo schijtziek van dat ik overal en nergens van alles vandaan moest halen.
Ik werd er vorig jaar zo schijtziek van dat ik overal en nergens van alles vandaan moest halen.
Gast- Gast
Az catering. Tot nu toe goede ervaringen mee. Hebben zowel bbq als gourmet. Diverse pakketten dus je kan het zo duur maken als je zelf wilt.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
A-Z Vind ik ook erg fijn inderdaad! Ik kan daar via mijn voetbalvereniging volgens mij ook korting bij krijgen, zal het eens opzoeken voor je.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: