Kijk dan hoe mooi!
+7
Paper Crown
Kowalski
_Lana_
Jeanette
Punk'd
Penélope
Chocoholic
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Kijk dan hoe mooi!
Ja deze blush is toch wel een eigen topic waard Heb de blush Orgasm van NARS over kunnen nemen van Feline, Feline ontzettend bedankt! Ben er zoooo blij mee!!!!
Laatst aangepast door Carrie op wo 17 apr 2013 - 21:12; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Kijk dan hoe mooi!
Staat je mooi ja, heel subtiel! Maar je bent sowieso een prachtige vrouw.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ah dat vind ik echt lief! Moet er bijna van huilen, dat is ook weer zo gek! HAHAChocoholic schreef:Staat je mooi ja, heel subtiel! Maar je bent sowieso een prachtige vrouw.
Ja subtiel, maar in het echt is hij wat intenser. Maar dat kreeg ik niet goed op de foto.
Gast- Gast
Mooi! Ik vraag me ook af waar je lippenstift van is. Vind het een mooie kleur.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Mooi Carrie! Mooie lippenstift inderdaad ook
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ja ook dankzij jou, want jij wilde hem toch niet! Bedankt!Punk'd schreef:Mooi Carrie! Mooie lippenstift inderdaad ook
De lipstick is Rouge Dior, kleur 028 Mazette.
Gast- Gast
Staat heel mooi inderdaad. En die lippenstift is gaaf zeg! Subtiel en toch gaaf kleurtje.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Chocoholic schreef:Staat je mooi ja, heel subtiel! Maar je bent sowieso een prachtige vrouw.
Helemaal mee eens. En het staat je heel mooi, ook in combinatie met de lippenstift.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Lekkerding!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Mooi Carrie! Ik heb hem ook, je kan hem bestellen bij Asos hoor.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Mooi! Ik wil hem ook graag nog hebben.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Btw - ik heb gisteren €160.- uitgegeven aan de Bobbi Brown counter, foundation, corrector en concealer en 2 penselen, but damn.. wat dekt de corrector en concealer mijn zwarte kringen goed! Echt een aanrader, moet je ook eens proberen.
Ja, inderdaad, die is echt heel mooi Carrie!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ja dat vind ik weer teveel gedoe! Maar tegenwoordig kan het met iDeal he? Volgende keer dan.Paper Crown schreef:Mooi Carrie! Ik heb hem ook, je kan hem bestellen bij Asos hoor.
Gast- Gast
Oh fijn! Ja Bobbi Brown is ook een fijn merk, mooie glosjes hebben ze ook.Paper Crown schreef:Btw - ik heb gisteren €160.- uitgegeven aan de Bobbi Brown counter, foundation, corrector en concealer en 2 penselen, but damn.. wat dekt de corrector en concealer mijn zwarte kringen goed! Echt een aanrader, moet je ook eens proberen.
Gast- Gast
Lekker ding ben je ook! Beauty
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Paper Crown schreef:Btw - ik heb gisteren €160.- uitgegeven aan de Bobbi Brown counter, foundation, corrector en concealer en 2 penselen, but damn.. wat dekt de corrector en concealer mijn zwarte kringen goed! Echt een aanrader, moet je ook eens proberen.
Geweldig he! Dat is de beste corrector die er is. Ik kijk altijd filmpjes van Tanya Burr en zij heeft die ook. Mooiste wat ik ooit gezien heb qua concealers en correctors. Ik heb hem 1x getest bij een counter maar toen had ik al teveel aan parfum, reinigingsspullen en mascara. Dus ik mocht niet whaha. Maar als ik mijzelf weer eens mag verwennen wil ik hem oohook!
Punk'd- Kletskop
Maar Nars wordt bij ASOS niet buiten de UK en Ierland gestuurd. Te jammer. Want dat had wel echt in prijs gescheeld.
Punk'd- Kletskop
Maar moet ik dan de corrector hebben, of de concealer voor onder mijn ogen? Hoewel het iets bij is getrokken, gebruik nu de 'stay don't stray' van Benefit, en daaroverheen een veegje minerale poeder van BareMinerals.Punk'd schreef:Paper Crown schreef:Btw - ik heb gisteren €160.- uitgegeven aan de Bobbi Brown counter, foundation, corrector en concealer en 2 penselen, but damn.. wat dekt de corrector en concealer mijn zwarte kringen goed! Echt een aanrader, moet je ook eens proberen.
Geweldig he! Dat is de beste corrector die er is. Ik kijk altijd filmpjes van Tanya Burr en zij heeft die ook. Mooiste wat ik ooit gezien heb qua concealers en correctors. Ik heb hem 1x getest bij een counter maar toen had ik al teveel aan parfum, reinigingsspullen en mascara. Dus ik mocht niet whaha. Maar als ik mijzelf weer eens mag verwennen wil ik hem oohook!
Gast- Gast
Wat is dat nou weer voor flauws?!Punk'd schreef:Maar Nars wordt bij ASOS niet buiten de UK en Ierland gestuurd. Te jammer. Want dat had wel echt in prijs gescheeld.
Gast- Gast
Volgens de vrouw bij de counter is de corrector zeg maar de 'voorbehandel' fase. En de concealer maakt de 'muur' af zoals je dat ook hebt met een kleurtje op een voorbehandelde muur haha. (Zo zei ze het echt )
Ik persoonlijk vind de corrector al voldoende. Maar heb bijna geen kringen, alleen wat grovere porieen onder mijn ogen.
Ik persoonlijk vind de corrector al voldoende. Maar heb bijna geen kringen, alleen wat grovere porieen onder mijn ogen.
Punk'd- Kletskop
Haha! Ja klinkt logisch Ja ik heb donkere kringen, maar minder erg dan vroeger. En heb ze maar een beetje geaccepteerd ook.Punk'd schreef:Volgens de vrouw bij de counter is de corrector zeg maar de 'voorbehandel' fase. En de concealer maakt de 'muur' af zoals je dat ook hebt met een kleurtje op een voorbehandelde muur haha. (Zo zei ze het echt )
Gast- Gast
Carrie schreef:Haha! Ja klinkt logisch Ja ik heb donkere kringen, maar minder erg dan vroeger. En heb ze maar een beetje geaccepteerd ook.Punk'd schreef:Volgens de vrouw bij de counter is de corrector zeg maar de 'voorbehandel' fase. En de concealer maakt de 'muur' af zoals je dat ook hebt met een kleurtje op een voorbehandelde muur haha. (Zo zei ze het echt )
Ik heb ze beide gekocht, ze liet het verschil namelijk zien. Echt merkwaardig!
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mooi en minder mooi aan jezelf
» Waarom kijk ik dit dan ook....
» EK-kijk-hapjes
» Wat doe jij vanavond? Wat kijk je?
» Kijk nou hoe schattig!
» Waarom kijk ik dit dan ook....