Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

+4
Reeza
Paper Crown
Elliot
Marin
8 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 20:26

Ik zou ooit heel graag in een stolpboerderij willen wonen.
Zoiets als dit, maar het liefst met een rieten kap.

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. G5HN2080

{img]http://www.hoogegeest.nl/images1/images/G5HN2037.jpg[/img]

Van binnen zou ik graag een grote woonkeuken willen hebben

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Ruime-landelijke-woonkeuken.1348080368-van-EstherK

Met een tegelvloer (alleen in de keuken)

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Een-portuguese-tegelvloer-maakt-je-keuken-bijzonder-prachtig.1349791035-van-jas2507

Dit zou wel iets zijn als buitenkeuken.

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Prachtige-keuken-stoer-en-brocante-De-wandkast-is-gemaakt-van-oude.1345573705-van-Syl

Qua woonkamer lijkt me het hout echt geweldig, maar of het handig is? Ik zou alleen een hele mooie houten vloer erin willen

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Super-gave-woonkamer-Linnen-gordijnen-meubels-haard-oude-balken-enz.1340985130-van-bofleur


Slaapkamer voor Ameetje
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Blog_enquete-kidskamers.nl_

Slaapkamer van ons mag heel rustig zijn.

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Mooi-steigerhouten-bed-landelijk-maar-ook-toch-modern.1359040616-van-sshauni


Voor Mas zou ik weer zoiets willen als we nu hebben, maar dan ruimer.

Voor Lise zou ik zoiets willen, ook wat rustiger.

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Lieve-meisjes-kamer.1358697371-van-LeoniBonte

Badkamer wil ik sowieso een bad op pootjes Very Happy

Ik vind de kleurencombinatie met dat blauw ook erg leuk.

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Landelijke-badkamers-7

Zoiets denk ik.





Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  Marin wo 17 apr 2013 - 20:37

Heel mooi Zazou. Is zo'n soort boerderij typisch Noord Hollands? Volgens mij heb ik ze op weg naar de afsluitdijk wel eens daar gezien.
Die tegels in de keuken zijn mooi. Zoiets hebben m'n ouders ook.

Ik ga straks even mee doen als ik weer thuis ben.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 20:39

Marin schreef:Heel mooi Zazou. Is zo'n soort boerderij typisch Noord Hollands? Volgens mij heb ik ze op weg naar de afsluitdijk wel eens daar gezien.
Die tegels in de keuken zijn mooi. Zoiets hebben m'n ouders ook.

Ik ga straks even mee doen als ik weer thuis ben.

Ja klopt, hier in de buurt zie je heel veel van dit soort boerderijen, het is alleen jammer dat er heel veel vervallen boerderijen tussen zitten. Echt zo zonde!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  Paper Crown wo 17 apr 2013 - 20:41

Castelo tegels. I love you
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 20:43

Paper Crown schreef:Castelo tegels. I love you

:cheering: Mijn oude buurvrouw heeft in haar keuken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  Paper Crown wo 17 apr 2013 - 20:46

Zazou schreef:
Paper Crown schreef:Castelo tegels. I love you

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 281626781 Mijn oude buurvrouw heeft in haar keuken.

Wij krijgen het waarschijnlijk ook. We zijn niet zo tevreden over de vloer beneden en die gaat eruit en er komt in de keuken waarschijnlijk deze tegels en de rest van het huis woonkamer krijgt visgraat(eigenlijk walvisgraat)
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  Marin wo 17 apr 2013 - 20:46

Die zullen niet goedkoop zijn denk ik. Wel echt heel mooi!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 20:50

Paper Crown schreef:
Zazou schreef:
Paper Crown schreef:Castelo tegels. I love you

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 281626781 Mijn oude buurvrouw heeft in haar keuken.

Wij krijgen het waarschijnlijk ook. We zijn niet zo tevreden over de vloer beneden en die gaat eruit en er komt in de keuken waarschijnlijk deze tegels en de rest van het huis woonkamer krijgt visgraat(eigenlijk walvisgraat)

Tot waar ga je de tegelvloer laten doorlopen dan? Want dat is bij jullie nog best lastig denk ik?
Ik wilde het hier ook in de keuken, maar toch besloten om de houten vloer door te leggen, hier kunnen we er altijd nog voor kiezen om de vloer er in de keuken uit te halen en dan tegels erin te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  Elliot wo 17 apr 2013 - 20:57

Leuk topic!

Ik zou graag zo'n soort huis willen:
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. De-Joncheerelaan-71-Nijverdal-01
Een vrijstaande woning uit de jaren '30.

De woonkamer:
Mooie houten vloer, landelijke stijl, kleurstelling off-white met donker bruin en/of beige:
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Clipper_1322035787_Raambankje-in-landelijke-stijl
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Landelijke-woonkamer-met-haardvuur

De keuken:
Een grote, eveneens landelijke woonkeuken:
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Landelijke-keukens-hoskens-1
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Watermark_788491740
Slaapkamer:
Veel wit, rustig en ruim:
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Kleurkamer_kop
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Images?q=tbn:ANd9GcSSBY3FNgst6KQBOXNplxgu823uPYHBr_iS4LDpm0ITZBg9qg-l
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Images?q=tbn:ANd9GcStZTM-qVEfG2uztiQy8dDbhsWgJe7Kt2KgBMjsgoVR87HBZqcCZg
Voor de badkamer heb ik niet zo heel veel eisen, als het maar een ligbad en een aparte douche heeft. Het liefst een donkere vloer (op mijn werk hebben we in het toilet hele mooie grote bruine vloertegels waar ik verliefd op ben) en witte wandtegels (tot het plafond getegeld).
Tuin:
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Tuin-inspiratie.1357997872-van-Kimm87
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  Paper Crown wo 17 apr 2013 - 21:11

Zazou schreef:
Paper Crown schreef:
Zazou schreef:
Paper Crown schreef:Castelo tegels. I love you

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 281626781 Mijn oude buurvrouw heeft in haar keuken.

Wij krijgen het waarschijnlijk ook. We zijn niet zo tevreden over de vloer beneden en die gaat eruit en er komt in de keuken waarschijnlijk deze tegels en de rest van het huis woonkamer krijgt visgraat(eigenlijk walvisgraat)

Tot waar ga je de tegelvloer laten doorlopen dan? Want dat is bij jullie nog best lastig denk ik?
Ik wilde het hier ook in de keuken, maar toch besloten om de houten vloer door te leggen, hier kunnen we er altijd nog voor kiezen om de vloer er in de keuken uit te halen en dan tegels erin te doen.

De trap wordt dan vervangen door een dichtetrap, dan wordt er een muur geplaatst in de keuken tegen de trap aan zeg maar, dan krijg je en afscheiding. En dan loopt ie zeg maar tot waar de trap nu staat. beetje lastig uit te leggen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 21:37

Paper Crown schreef:
Zazou schreef:
Paper Crown schreef:
Zazou schreef:
Paper Crown schreef:Castelo tegels. I love you

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 281626781 Mijn oude buurvrouw heeft in haar keuken.

Wij krijgen het waarschijnlijk ook. We zijn niet zo tevreden over de vloer beneden en die gaat eruit en er komt in de keuken waarschijnlijk deze tegels en de rest van het huis woonkamer krijgt visgraat(eigenlijk walvisgraat)

Tot waar ga je de tegelvloer laten doorlopen dan? Want dat is bij jullie nog best lastig denk ik?
Ik wilde het hier ook in de keuken, maar toch besloten om de houten vloer door te leggen, hier kunnen we er altijd nog voor kiezen om de vloer er in de keuken uit te halen en dan tegels erin te doen.

De trap wordt dan vervangen door een dichtetrap, dan wordt er een muur geplaatst in de keuken tegen de trap aan zeg maar, dan krijg je en afscheiding. En dan loopt ie zeg maar tot waar de trap nu staat. beetje lastig uit te leggen.

Ik snap m! Ik zou voor mooie schuifdeuren gaan met glas in lood dan. I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  Paper Crown wo 17 apr 2013 - 21:44

Zazou schreef:
Paper Crown schreef:
Zazou schreef:
Paper Crown schreef:
Zazou schreef:
Paper Crown schreef:Castelo tegels. I love you

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 281626781 Mijn oude buurvrouw heeft in haar keuken.

Wij krijgen het waarschijnlijk ook. We zijn niet zo tevreden over de vloer beneden en die gaat eruit en er komt in de keuken waarschijnlijk deze tegels en de rest van het huis woonkamer krijgt visgraat(eigenlijk walvisgraat)

Tot waar ga je de tegelvloer laten doorlopen dan? Want dat is bij jullie nog best lastig denk ik?
Ik wilde het hier ook in de keuken, maar toch besloten om de houten vloer door te leggen, hier kunnen we er altijd nog voor kiezen om de vloer er in de keuken uit te halen en dan tegels erin te doen.

De trap wordt dan vervangen door een dichtetrap, dan wordt er een muur geplaatst in de keuken tegen de trap aan zeg maar, dan krijg je en afscheiding. En dan loopt ie zeg maar tot waar de trap nu staat. beetje lastig uit te leggen.

Ik snap m! Ik zou voor mooie schuifdeuren gaan met glas in lood dan. I love you

Had ik ook aan gedacht, maar dan wordt het denk ik te donker. Ze komen volgende week zaterdag trouwens wat muren opnieuw schilderen, vind dat donker grijs toch te donker
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  Marin wo 17 apr 2013 - 23:32

Ok, ik doe ook mee!

Niet realistisch droomhuis

Zo'n soort New Yorkse loft in een oud pakhuis ofzo. Het bestaat wel een beetje in Nederland, maar toch nooit echt zoals ik het gaaf vind:

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Ebb2c0a22ac1232fe125d05a8598a93d

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. A407294c0035508506a15879fa45b9d9

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 60b0a14b28b5cdd732bb7fe5c8c0771f

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. E738c55267c5d52e090254dac4b9eb8a

Met van die prachtige grote ramen ook, geweldig toch?

Of zo'n Victorian house blijf ik ook geweldig vinden.

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Tumblr_lmovdbCisF1qhfuqwo1_500


Realistisch droomhuis

Een jaren 30 woning liefst met rietendak maar baksteen mag ook, twee onder Ă©Ă©n kap of vrijstaand:


Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 82A3533EEAD1386F08AA73DDBBEDAEE5

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 533_groot

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 418B92353D05E46F7C8CA222C3FD505C


Afijn, you get the point.

En dan zo'n soort grote woonkamer met open keuken waar je zo naar de eettafel kijkt. Dat vind ik zo gezellig:

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 71b806f0bff09a50bece4480c199c167

Met deze stoeltjes:

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Dc011a81456ad961bae12091c60cc04c

Ik vind dit trouwens ook echt een geweldige leefkeuken, leuk met kinderen:
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. A15425f0777aa5a52c98727004902c02

In de woonkamer voor de kinderen een echt leuk kinderhoekje:

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 289ab93228779121802685bac09d378e

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 0ec3a1fc1e83d605cd341a4b007321e4


Oh en ik wil in de woonkamer natuurlijk iets van een bijzonder boekenhoekje I love you

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 97162a3b7fe4957738f82e92bbf2d37f

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 3c58d0493e5d2610b0abe46b82acc0c2


Een badkamer met rainshower Ă©n bad, en twee aparte wastafels. Ik vind iets met grijs altijd wel erg mooi, maar ik kan geen plaatje vinden waarvan ik denk jaaaa dat is 't:

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 5393-Badkamer_18_-_Nr._02

Dit vind ik ook wel mooi:

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. A6f648fcb717cbd7c998af8531e216bf

Eigen slaapkamer maakt me niet zoveel uit, maar een kinderslaapkamer vind ik dit helemaal geweldig. Hier een kinderkamer met stad-thema, helemaal goed passend bij mij smile

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 7a75e060c5bddaa523e08813dfdec309

Of autootjes, ook zo schattig:
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Dc46e5a6097d34be5a8e3c93a2180d69



En tot slot een echte home office, waar ik vandaan kan werken.

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. La102386c_0107_chalkboard_l

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 606351d8ae2aa125b649e9b07d15748b

Jaaa ik zie het wel helemaal zitten *droom droom* smile


Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  Reeza wo 17 apr 2013 - 23:38

Doe mij maar zo'n huis:

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Main.php?g2_view=core

Met een moderne inrichting:

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Pic1

Maar absoluut met:

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Aangepast-Jaren-30
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  Marin wo 17 apr 2013 - 23:39

Oh da's ook een hele mooie keuken Reeza!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  Pineco wo 17 apr 2013 - 23:42

Wat een mooie foto's komen hier voorbij! Die Castelo-tegels zijn inderdaad prachtig, ben benieuwd hoe het wordt als jullie dat gaan laten doen PC.

En Marin, zo'n Victorian-huis vind ik juist altijd een beetje eng. Ze zijn wel mooi, maar ik zou mezelf er nooit in zien wonen. Het heeft voor mij iets mysterieus, bijna spookachtig.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  Marin wo 17 apr 2013 - 23:46

Pineco schreef:

En Marin, zo'n Victorian-huis vind ik juist altijd een beetje eng. Ze zijn wel mooi, maar ik zou mezelf er nooit in zien wonen. Het heeft voor mij iets mysterieus, bijna spookachtig.

Ja ik snap wel wat je bedoelt! Ik heb dat bij de donkergeverfde huizen ook, zoals dit, ieuw eng:

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Tumblr_mc29bdCabs1qjhksvo1_500

Maar in van die zachte pastelkleurtjes vind ik 't wel heel lief!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  Pineco do 18 apr 2013 - 0:11

Ja, dat idee inderdaad! Ik heb het bij pasteltinten ook wel minder, maar vind het nog steeds eng ;-) Maar wel mooi, gewoon een beetje te intrigerend om zelf in te wonen denk ik.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  Paper Crown do 18 apr 2013 - 0:14

Jaaa ik vind die Victorian huizen ook eng maar toch trekken ze me!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  rianne287 do 18 apr 2013 - 6:00

Paper Crown schreef:
Zazou schreef:
Paper Crown schreef:Castelo tegels. I love you

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 281626781 Mijn oude buurvrouw heeft in haar keuken.

Wij krijgen het waarschijnlijk ook. We zijn niet zo tevreden over de vloer beneden en die gaat eruit en er komt in de keuken waarschijnlijk deze tegels en de rest van het huis woonkamer krijgt visgraat(eigenlijk walvisgraat)

Wat bevalt je dan niet aan je huidige vloer? Wij zaten namelijk ook naar zoiets te kijken. Zie je er veel op? Of werkt het niet in de keuken met druppels etc..
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  Monte do 18 apr 2013 - 9:08

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 109_0933
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 76557618-up2J33Lw0279
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Blok_5_woningen_resized_slider
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Nieuwbouw-woning-bergeijk-halfvrijstaande-woning-detail_resized_small

Binnenkant ga ik morgen opzoeken.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  M-G do 18 apr 2013 - 11:53

Dat zou dan een vrijstaande villa worden met een rieten dak en lichte stenen en grote ramen i.p.v. al die kleine raampjes.
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 06

Een zwembad met ronde vormen in de tuin en palmbomen! Dat vind ik er zo heerlijk tropisch uitzien!
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Images?q=tbn:ANd9GcQMnte3MWymtNl-DxJAdUh4gEYRxdU7RMdTcSS1UNEJxGC2UHHn

Slaapkamer:
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Images?q=tbn:ANd9GcR32EKrbMMjg8wDhDLHvpX4QoVd7VeTCwMxR0AyIXSlc6h7ldkJyw of Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Jenny_slaapkamer


met inloopkast:
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. M_closet_light

Badkamer in deze stijl:
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Jacuzzi_Aquasol_bad_modern_wit Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Badkamer-20-07

Keuken:
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Designkeuken-nederland-snaidero
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Eikenhouten-keuken-met-kookeiland.1349271084-van-SvenvanBuuren
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Keuken2_700

Woonkamer:
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 8-moderne-loft-woonkamer
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Van-woonkamer-tot-badkamer-
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Images?q=tbn:ANd9GcQqNmREv_SGyOpMkIjRcFIz_3a1I9xV4FklukRcw4XFtTYRn7JcJouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 1-landelijke-woonkamer-grijze-zetel-houten-wand

Een kinderhoek:
Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. 80_1270732774_kinderhoek

en ongetwijfeld nog veel meer... (blijven dromen, denk ik dan maar)
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes. Empty Re: Jouw droomhuis van buiten en van binnen met plaatjes.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum