Ow Stikkkk!
+9
Jeanette
Lejow
Pseudoniem
Marin
Caribbeanlover
June
Sanne
Toet
Nyx
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ow Stikkkk!
Ik was even vergeten dat ik de vaas met kerstballen in de kast had gezet en ik zet net de stofzuiger terug in dezelfde kast. Iets te hardhandig... Dag vaas, dag kerstballen.... Halloooooo troep!
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Re: Ow Stikkkk!
Ah nee, balen!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ai, niet handig.
Ik dacht dat mijn dochter prima het dierengeluidenspel kon spelen op de iPod, maar nou is hij stuk. Het knopje was veel interessanter en kan blijkbaar niet tegen 100 keer hard indrukken
Ik dacht dat mijn dochter prima het dierengeluidenspel kon spelen op de iPod, maar nou is hij stuk. Het knopje was veel interessanter en kan blijkbaar niet tegen 100 keer hard indrukken
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Sanne schreef:Ai, niet handig.
Mijn grote fles olijfolie bleek gisteren niet te kunnen stuiteren. Toen zat heel de keuken vol olijfolie.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Nee, oh nee ballenToet schreef:Ah nee, balen!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Bij mij vlogen de potjes tomatenpuree en -blokjes uit de kast op de grond. Zelfs de badkamer in! Zomaar. Ik deed echt niks!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het ergste is nog dat ik even snel gekeken heb, de stofzuiger in de kast heb gezet en de deur weer dicht heb gedaan. Mijn gedachten zijn bij de kast en de vaas, maar ik heb het lef niet om te kijken hoe groot de schade (voornamelijk troep) is.
De olijfolie en tomaten(blokjes) klinken ook als heel fijn. En wat zonde van de Ipod!
De olijfolie en tomaten(blokjes) klinken ook als heel fijn. En wat zonde van de Ipod!
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik hield de zak mungbonen ondersteboven, het resultaat is spectaculair tussen de richels van onze oude houten vloer
Pseudoniem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13
Een kwarktaart op willen tillen om hem in de koelkast op te laten stijven, je hand er onder houden en een bodem van een springvorm die niet goed zit is ook niet grappig...
Ding klapte om en FLAAAATSSSJJJJ.. kwarksmurrie ovvvveraaaaal
Ding klapte om en FLAAAATSSSJJJJ.. kwarksmurrie ovvvveraaaaal
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Gaat lekker in die keukens vandaag..
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Arrghh, balen!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Marin schreef:Gaat lekker in die keukens vandaag..
Dat van mij was gelukkig niet vandaag
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Het lijkt voor iedereen wel een pechdag vandaag. Ik heb vanmiddag mijn telefoon laten vallen, hele scheur in het scherm. 'Gelukkig' niet binnenin, maar baal er wel van.
Gast- Gast
Volgens mij vielen de blikken alleen en zijn ze niet open gegaan.Nyx schreef:Het ergste is nog dat ik even snel gekeken heb, de stofzuiger in de kast heb gezet en de deur weer dicht heb gedaan. Mijn gedachten zijn bij de kast en de vaas, maar ik heb het lef niet om te kijken hoe groot de schade (voornamelijk troep) is.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Pseudoniem schreef:Ik hield de zak mungbonen ondersteboven, het resultaat is spectaculair tussen de richels van onze oude houten vloer
Ik bedenk net dat ik ze ook nog in huis heb, maar weet niet zo goed wat ik ermee moet maken. Heb jij tips?
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Zo heb ik vorige week een fotolijst en een stenen lamp opgevangen met mijn pols. Gevolg: gekneusde pols en een deuk in het laminaat. Ook is ons bed vannacht om 00:30 kapot gegaan en kan niet gemaalt worden. Wij slapen nu dus op de grond. Het bed had ik net 3 jaar. Alles op elkaar aangepast... nu nergens zo'n bed te krijgen. Balen!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fortissimo schreef:Zo heb ik vorige week een fotolijst en een stenen lamp opgevangen met mijn pols. Gevolg: gekneusde pols en een deuk in het laminaat. Ook is ons bed vannacht om 00:30 kapot gegaan en kan niet gemaalt worden. Wij slapen nu dus op de grond. Het bed had ik net 3 jaar. Alles op elkaar aangepast... nu nergens zo'n bed te krijgen. Balen!
Was het wel lekker?
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: