Superhelden
+3
Pseudoniem
Pommes
Kowalski
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Superhelden
Ik heb over een paar weken een themafeesten: Een superhelden feestje! Erg leuk, maar ik heb dus echt geen flauw idee wat ik aan moet. Ik heb geen zin (lees: geld) om een hele carnavalsoutfit aan te schaffen van superman o.i.d.
Heeft iemand misschien een heel leuk idee wat ik aan kan trekken?
Heeft iemand misschien een heel leuk idee wat ik aan kan trekken?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Re: Superhelden
Het zijn geen superhelden maar bestrijden wel het kwaad: inspector gadget, ghostbusters
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
naar de kringloop gaan en daar iets kopen en je fantasie laten gaan. Blauwe jurk Jomanda, wielrenpakje Lance Armstrong en de hele avond dextro uitdelen oid doping, een grote jurk, suger lee hooper, een mantelpakje Beatrix, etc etc.
Pseudoniem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13
Als Catwoman? Dan geheel in het zwart en kattenoortjes op doen?
Of als Tomb Raider? Een hotpants, tanktop er op en wat geweren aan je broek hangen. Staart in, vegen op je gezicht en klaar!
Of als Tomb Raider? Een hotpants, tanktop er op en wat geweren aan je broek hangen. Staart in, vegen op je gezicht en klaar!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Bij mijn laatste superhelden-thema-feestje, ben ik met een vriendin als Hello Kitty gegaan dat was onze superheld! We waren helemaal in het roze, kattenoortjes met een roze strik, snorharen getekend... en we hebben de hele tent een roze zoenafdruk op hun wang bezorgd ja het is wel al een paar jaar geleden....
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor jullie ideeën! Haha, Niekske, geweldig Ik vind Lance Armstrong met z'n dextro ook wel humor!
Kowalski- Ratel
Ik ben ooit als Held op Sokken gegaan naar een superhelden feestje. Was super gaaf geworden
Ik had een roze shirt gekocht en daar mijn voorletter op gemaakt met licht roze stof. Dan nog een lichtroze cape gemaakt, roze bandje om je hoofd en hele grote roze sokken aan (zodat ze over schoenen heen passen). Verder iets van een rokje/shortje aan, zodat je de sokken goed ziet natuurlijk!
Ik had een roze shirt gekocht en daar mijn voorletter op gemaakt met licht roze stof. Dan nog een lichtroze cape gemaakt, roze bandje om je hoofd en hele grote roze sokken aan (zodat ze over schoenen heen passen). Verder iets van een rokje/shortje aan, zodat je de sokken goed ziet natuurlijk!
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Ik heb trouwens nog wel een cape voor je er staat alleen wel Lady JaJa op. Haha!
Gast- Gast
Green_Pepper schreef:Ik ben ooit als Held op Sokken gegaan naar een superhelden feestje. Was super gaaf geworden
Ha die is cool! Leuk leuk, waarom heb ik nooit themafeesten?!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Green_Pepper schreef:Ik ben ooit als Held op Sokken gegaan naar een superhelden feestje. Was super gaaf geworden
Oo dit vind ik heel gaaf! Dat wordt hem!
Nu even alles bij elkaar zien te sprokkelen, ik heb nog een maand
Kowalski- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: