Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hypnobirthing

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hypnobirthing Empty Hypnobirthing

Bericht  Teddyaapje ma 15 apr 2013 - 22:18

Wie heeft dit gedaan en wat is je ervaring hiermee?

Ik heb me zojuist aangemeld voor een cursus hypnobirthing. Ik ging eigenlijk yoga doen maar ben toch nog geswitcht. Heb een aantal hele mooie bevallingsverhalen gelezen en hele relaxte filmpjes gezien waardoor ik helemaal om ben. Zo wil ik ook wel bevallen!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hypnobirthing Empty Re: Hypnobirthing

Bericht  maiadebij di 16 apr 2013 - 7:46

ik volg een cursus zwangerschapshypnotherapie. Dit lijkt heel erg op hypnobirthing vertelde de mevrouw die de cursus geeft, maar zij gaan er niet vanuit dat bevallen pijnloos kan. Ik vind het een interessante cursus, maar kan er thuis eigenlijk te weinig tijd aan besteden. Ik krijg ontspanningsoefeningen mee en kan dat alleen doen als ik even een uurtje niemand om me heen heb en die momenten zijn helaas schaars. Echt ervaring heb ik er nog niet mee natuurlijk, want ik moet nog bevallen.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138

Bericht  Teddyaapje di 16 apr 2013 - 8:06

Ik ga er ook niet vanuit dat t pijnloos zal zijn. Denk dat t nog vies tegen kan vallen als ik hier vanuit ga. Mocht ik t toch zo ervaren, dan ben ik daar wel heel blij mee natuurlijk!

Ik heb een aantal filmpjes gezien op you tube en die vrouwen zijn zo ontzettend relaxed! Ik lees ook alleen maar positieve verhalen van mensen die zo'n cursus en bevalling gedaan hebben.

Ben wel heel benieuwd hoe ik dit vind, ben eigenlijk helemaal niet zo zweverig, hoop dat ik me voldoende kan ontspannen en openstellen. De cursus is samen met partner, dat vind ik ook wel heel prettig, datje dit echt samen doet. Maar van de andere kant ben ik ook wel heel benieuwd watmn vriend ervan vindt, want hij is helemaaaal niet 'zo'.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud