Waar vind ik de goedkoopste lage All Stars? (lichtgrijs, 40)
+15
Tsjip
JustMeDaan
Bay
Jeanette
Toet
Blond
Leine
_Lacey_
Pommes
Linnie1985
Bazinga
tienie31
Punk'd
Balloon
Bliss
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Waar vind ik de goedkoopste lage All Stars? (lichtgrijs, 40)
Oh ik moet en zal nieuwe All Stars en wil ze dus ook meteen zo snel mogelijk. Ik zoek lage, lichtgrijze in maat 40 en dacht: misschien verveelt iemand zich en wil diegene mee helpen zoeken waar ik ze zo goedkoop mogelijk vandaan kan halen
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Waar vind ik de goedkoopste lage All Stars? (lichtgrijs, 40)
Ik lees even mee. Die van mij hebben het begeven...
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Bij ASOS met een 20% code. Meestal zijn die er wel eens per maand. Scheelt behoorlijk! Wel in ponden bestellen want dan rekend?/t? Ideal of je Credit card het voor jouw om. Als ASOS dat doet dan wordt er zo een paar euro door je neus geboord/t?
(haha altijd als ik op Bliss reageer word ik zenuwachtig hoe qua spelling )
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Punk'd schreef:Bij ASOS met een 20% code. Meestal zijn die er wel eens per maand. Scheelt behoorlijk! Wel in ponden bestellen want dan rekend?/t? Ideal of je Credit card het voor jouw om. Als ASOS dat doet dan wordt er zo een paar euro door je neus geboord/t?
Whaha, het is 'rekent' en 'geboord'. Oh, en 'jou' ipv 'jouW' Anyways, hoe werkt Asos eigenlijk? Daar kun je dus met iDeal betalen? En is het betrouwbaar? En hoe snel wordt het geleverd?
Bliss- Lady Post-a-lot
Deze heb ik wel voor je gevonden, maar die zal je vast wel niet bedoelen.
http://www.brand4less.nl/collectie/dames/schoenen/schoenen---sneakers/7288_grey-blue_converse-star-player-ev-130750c.html
http://www.brand4less.nl/collectie/dames/schoenen/schoenen---sneakers/7288_grey-blue_converse-star-player-ev-130750c.html
tienie31- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Nee, die bedoel ik idd niet. Had wel op die site gekeken, maar zag de kleur die ik wil er niet bij staan. Ik wil deze:
Op Asos is mijn maat niet beschikbaar trouwens!
Op Asos is mijn maat niet beschikbaar trouwens!
Bliss- Lady Post-a-lot
Wanneer moet je ze hebben?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Wanneer moet je ze hebben?
Nou ja, het liefst zo snel mogelijk, al is mijn bankrekening het daar niet geheel mee eens. Hoezo?
Bliss- Lady Post-a-lot
Omdat ik niet aankomend weekend, maar 't weekend daarop op de Zwarte Markt ben en ik geloof dat ze daar 40 euro kosten
Bazinga- Ratel
En die zijn wel gewoon echt? Zag ik niet van de week ergens een reclame van een website van de zwarte markt? Ff checken!
Hmm, ik dacht: misschien heeft de zwarte markt nu ook een webshop Maar geloof toch van niet haha.
Hmm, ik dacht: misschien heeft de zwarte markt nu ook een webshop Maar geloof toch van niet haha.
Bliss- Lady Post-a-lot
Op R.osada heb je een All Stars outlet, maar of je in de buurt woont is een 2e...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Haha nee geen webshop! De spullen zijn er wel echt, weet alleen niet waar ze vandaan komen, als je begrijpt wat ik bedoel Ik haal al járen m'n troep op de Zwarte Markt, meestal sneakers, kan onwijs schelen in kosten en je kan er nog afdingen
Bazinga- Ratel
Dit zijn de goedkoopste die ik zo snel vind, wel iets anders dan degene die jij zoekt:
http://www.baumsport.nl/epages/61810391.mobile/nl_BE/?ObjectPath=/Shops/61810391/Products/%22530201C%20-%20as%20dainty%20ox%20grey%22/SubProducts/530201CGREY-0010
http://www.baumsport.nl/epages/61810391.mobile/nl_BE/?ObjectPath=/Shops/61810391/Products/%22530201C%20-%20as%20dainty%20ox%20grey%22/SubProducts/530201CGREY-0010
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
http://www.baumsport.nl/epages/61810391.mobile/nl_BE/?ObjectPath=/Shops/61810391/Products/%22530201C%20-%20as%20dainty%20ox%20grey%22/SubProducts/530201CGREY-0010[/quote[/url]]Pommes schreef:Dit zijn de goedkoopste die ik zo snel vind, wel iets anders dan degene die jij zoekt:
[url=http://www.baumsport.nl/epages/61810391.mobile/nl_BE/?ObjectPath=/Shops/61810391/Products/%22530201C%20-%20as%20dainty%20ox%20grey%22/SubProducts/530201CGREY-0010
Thanks voor het zoeken! Dit is alleen een ander model, ik wil gewoon het standaard model. Bazinga, ik hou het even in gedachten.
Bliss- Lady Post-a-lot
Tis sowieso leuk om 's te doen in je weekend, rondje Zwarte Markt Maar wel gaan als je wat centen over hebt en make-up nodig hebt
Bazinga- Ratel
Enop marktplaats? Daarstaan ook heel vaak nieuwe op.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Pommes schreef:Enop marktplaats? Daarstaan ook heel vaak nieuwe op.
Daar was ik al aan het kijken idd. Heb alleen mn zinnen op precies deze kleur gezet en volgens mij is die kleur dit jaar nieuw ofzo, dus wordt nog niet aangeboden op MP. Mijn vader en zijn vriendin gaan over een paar weken naar Amerika op vakantie, heb al een paar All Stars bij ze besteld in een leuk fel kleurtje. Weet iemand hoeveel ze in Amerika kosten? Scheelt een hoop toch?
Bliss- Lady Post-a-lot
Had ik dat geweten... laatst voor het eerst bij ASOS besteld en de site het in euro's laten berekenenPunk'd schreef:Bij ASOS met een 20% code. Meestal zijn die er wel eens per maand. Scheelt behoorlijk! Wel in ponden bestellen want dan rekend?/t? Ideal of je Credit card het voor jouw om. Als ASOS dat doet dan wordt er zo een paar euro door je neus geboord/t?
Nou ja, volgende keer beter.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Let bij Asos wel goed op de maat, ik had iets door elkaar gehaald en zit nu met een paar te grote schoenen.. Heeft iemand nog een kortingscode? Ga zo maar nieuwe bestellen..
Oh en heeft iemand ervaring met terugsturen?
Oh en heeft iemand ervaring met terugsturen?
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Bazinga schreef:Haha nee geen webshop! De spullen zijn er wel echt, weet alleen niet waar ze vandaan komen, als je begrijpt wat ik bedoel Ik haal al járen m'n troep op de Zwarte Markt, meestal sneakers, kan onwijs schelen in kosten en je kan er nog afdingen
Ik koop mijn All Stars ook altijd op de zwarte markt betaal altijd tussen de 30 en 35 euro.
Gast- Gast
Ik heb vorige zomer ze vrij goedkoop besteld op Spartoo.nl, maar dat was net een andere tint. Ik zie ook dat ze de kleur die jij wilt voor 65 euro hebben, niet goedkoop dus.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Zazou schreef:Bazinga schreef:Haha nee geen webshop! De spullen zijn er wel echt, weet alleen niet waar ze vandaan komen, als je begrijpt wat ik bedoel Ik haal al járen m'n troep op de Zwarte Markt, meestal sneakers, kan onwijs schelen in kosten en je kan er nog afdingen
Ik koop mijn All Stars ook altijd op de zwarte markt betaal altijd tussen de 30 en 35 euro.
Jemig serieus? Waar is dat ding? Ik ga daar inslaan!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Blond schreef:Ik heb vorige zomer ze vrij goedkoop besteld op Spartoo.nl, maar dat was net een andere tint. Ik zie ook dat ze de kleur die jij wilt voor 65 euro hebben, niet goedkoop dus.
Ja crap, heb ik mijn oog dus nét weer laten vallen op de duurste kleur!! Heb mijn New Balance idd ook goedkoper gekocht op Spartoo. Ik wist ook niet dat deze kleur net nieuw was, zag hem ergens en ik wilde hem en nu ben ik daar niet meer van af te brengen vrees ik
Bliss- Lady Post-a-lot
Bij Zalando zijn ze 64,95 euro, maar er zijn altijd wel kortingcodes in omloop. Met code couponmama0204 krijg je t/m 30 april 10 euro korting.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Bij Zalando zijn ze 64,95 euro, maar er zijn altijd wel kortingcodes in omloop. Met code couponmama0204 krijg je t/m 30 april 10 euro korting.
Hmm, dat is dan denk ik de goedkoopste optie tot nu toe. Ga ff kijken of ik dat naar mezelf toe kan verantwoorden
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waar vind ik (nep) allstars?
» Help! Waar o waar vind ik dit?
» Waar vind ik een toupetje?
» Waar vind ik paksoi
» waar vind ik een kledingrek
» Help! Waar o waar vind ik dit?