Sein jij?
+24
CCC
Lady4
Melis_je
Exogenesis
Toet
silly-one
Lien
Nyx
Green_Pepper
Elliot
Ragazza
dr_oupy
Mrs. Jansen
nina
Esperanza
Zininzon
Balloon
patjuhhh
Fortissimo
Flower_L
Manderijn
Blond
Rush
Paper Crown
28 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Sein jij?
Ik sein als iemand vergeten is zijn lampen aan te doen of ik zie dat er iets kapot is aan de auto. Voor flitsers zou ik dat nooit doen, eigen verantwoordelijkheid .
Gast- Gast
Niet bij flitsers, alleen als iemand het verkeerde licht gebruikt. Wist niet eens dat het voor flitsers gedaan werd.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ja, ik sein wel eens vanwege een flitser. Is hier vrij normaal volgens mij.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, ik sein hier niet voor. Wel voor andere belangrijke zaken zoals geen licht aan hebben terwijl er slecht zicht is ed.
En daarbij, ik kom er meestal veel te laat achter dat er ergens geflitst word
En daarbij, ik kom er meestal veel te laat achter dat er ergens geflitst word
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, daar sein ik niet voor.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Zus schreef:Balloon schreef:Ik sein als iemand geen licht of groot licht aan heeft of als een van de koplampen kapot is.
+1
Dit is ook de enige reden dat ik sein.
Gast- Gast
Toen ik zelf eens een kapotte koplamp had werd ik zo gestoord van het seinen dat ik toen heb besloten om daar nooit voor de seinen haha. Verschrikkelijk!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben daar wel blij mee als ze dat doen, soms heb ik het zelf niet door. Ga niet iedere keer voor ik wegrijd kijken of mijn koplampen het doen namelijk
Gast- Gast
Ik ook niet. Daar heb je de achterbumper/kant van je voorganger voor. Dan zie toch direct of beide je lampen het doenJaya schreef:Ik ben daar wel blij mee als ze dat doen, soms heb ik het zelf niet door. Ga niet iedere keer voor ik wegrijd kijken of mijn koplampen het doen namelijk
Rush- Lady Post-a-lot
Bij de "vaste flitsplek" sein ik of toeter ik, net als de andere weggebruikers die daar regelmatig rijden. Ook sein ik als mensen hun lampen niet aan hebben en ze daardoor in/een gevaar zijn.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Rush schreef:Ik ook niet. Daar heb je de achterbumper/kant van je voorganger voor. Dan zie toch direct of beide je lampen het doenJaya schreef:Ik ben daar wel blij mee als ze dat doen, soms heb ik het zelf niet door. Ga niet iedere keer voor ik wegrijd kijken of mijn koplampen het doen namelijk
Hm daar heb ik nog nooit op gelet eigenlijk
Gast- Gast
Hoe seinen jullie als er iemand achter je rijdt met groot licht? Dat zou ik graag willen weten, want dat weet ik nog steeds niet
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Met je mistlampen, even aan/uit. Of een paar keer zachtjes je rem indrukken dat je remlichten oplichten.
Ik sein overigens alleen voor iemand die met groot licht rijdt of waarvan het licht kapot is.
Ik sein overigens alleen voor iemand die met groot licht rijdt of waarvan het licht kapot is.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Seinen met je achter mistlamp.Bubbelicious schreef:Hoe seinen jullie als er iemand achter je rijdt met groot licht? Dat zou ik graag willen weten, want dat weet ik nog steeds niet
Rush- Lady Post-a-lot
Wat ik wel rete irritant vind is als mensen seinen/toeteren voor niets. Het is me nu al een paar keer overkomen dat er wordt getoeterd of geseind en dan blijkt er helemaal niets te zijn. Ik zie de lol er en het nut niet van in.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ah ok.....
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2