Ochtendhumeur?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ochtendhumeur?
Sinds een maand ongeveer is Luuk 's ochtends niet te harden! Van het moment dat hij wakker wordt (meestal tussen 8.00 en 9.00) tot het moment dat hij weer naar bed gaat (meestal tussen 11.00 en 12.00) is hij mopperig, huilerig en weet gewoon niet wat hij met zichzelf aan moet. Pas na zijn middagslaapje komt hij bij, en is de hele middag goed te pas.
Wat kan dit zijn? En belangrijker, wat kan ik er aan doen? ik krijg inmiddels een punthoofd van die ochtenden!
Wat kan dit zijn? En belangrijker, wat kan ik er aan doen? ik krijg inmiddels een punthoofd van die ochtenden!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Ochtendhumeur?
Ik herken het deels van mijn zoontje, maar ik wist de reden er hiervan wel denk ik, want mijn zoontje was dan tussen 5 en 6 wakker en dat was gewoon te vroeg wakker geworden en uit bed gekomen, hij was dan ook helemaal niet in zijn hum, hij was dan gewoon nog moe..
Maar goed Luuk is niet te vroeg wakker ofzo.. Hoe laat gaat hij naar bed? En wat geef je hem voor ontbijt?
Maar goed Luuk is niet te vroeg wakker ofzo.. Hoe laat gaat hij naar bed? En wat geef je hem voor ontbijt?
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Ja als hij vroeg wakker zou zijn zou ik het ook niet gek vinden. Maar eergister was hij bijvoorbeeld pas om 9.45 wakker en om 11.00 lag hij er alweer in... Ik probeer hem wel eens een fles te geven 's ochtends en meteen weer in bed te leggen, maar hij valt dan niet weer in slaap.
Hij gaat meestal tussen 19.00-19.30 naar bed (iets eerder als hij bij de gastouder geweest is). Hij slaapt dus vaak meer dan 13 uur. Als hij wakker wordt krijgt hij eerst een fles melk en daarna een volkoren boterham (die hij vaak niet helemaal op eet).
Hij gaat meestal tussen 19.00-19.30 naar bed (iets eerder als hij bij de gastouder geweest is). Hij slaapt dus vaak meer dan 13 uur. Als hij wakker wordt krijgt hij eerst een fles melk en daarna een volkoren boterham (die hij vaak niet helemaal op eet).
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik herken het wel een beetje van M. Zij heeft het niet zo extreem maar is gewoon wat stil en af en toe wat mopperig 'smorgens. Als ze dan geslapen heeft is ze helemaal vrolijk aan het lachen en enthousiast.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn jongste krijgt na het avondeten altijd een slecht humeur. Dan kruipt ze al mopperend en geergerd wijzend om zich heen achter me aan .
Het helpt bij haar om haar even met spelen op gang te helpen en na tien minuten of zo kan ze dan meestal weer zelf spelen of met haar zus.
Het helpt bij haar om haar even met spelen op gang te helpen en na tien minuten of zo kan ze dan meestal weer zelf spelen of met haar zus.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
R kan alleen wat mopperen wanneer hij slecht geslapen heeft. Ik laat hem dan ff gaan en dan is hij binnen no time weer zichzelf.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: