Gele teennagels
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gele teennagels
Ik heb wel een dreumes met rare kwaaltjes, naast zijn stinkende adem blijkt dat ie toch best gele teennagels heeft. Hij heeft echt zijn vaders voeten en tenen (mijn vriend heeft kromme hamertenen met erg harde teennagels, erg on charmante voeten).
Nu zit ik te twijfelen of ik hiermee naar de HA moet gaan, hebben meer kindjes hier last van?
Nu zit ik te twijfelen of ik hiermee naar de HA moet gaan, hebben meer kindjes hier last van?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Gele teennagels
Y. heeft het bij zijn kleine teen. Is eigenlijk ook geen nagel te noemen, maar meer een gele dikke bult die er op zijn teentje zit. Ik heb het aan de huisarts (toen we er voor iets anders waren) en mijn pedicure laten zien en die gaven beiden aan dat het kalknageltjes zijn, maar omdat hij nog zo klein is, kunnen we geen troep erop smeren.
Wat we nu doen is regelmatig knippen en het lijkt alsof het nu meer nageltjes worden ipv bultjes.
Wat we nu doen is regelmatig knippen en het lijkt alsof het nu meer nageltjes worden ipv bultjes.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
D heeft het op bijna al zijn teentjes. Alleen zijn kleinste teentjes hebben echt een stompje nagel, dat is drama om te knippen. Ben altijd bang dat de hele nagel deraf knip of valt.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Stompjes bedoel ik inderdaad
Je kan het altijd eens vragen als je er bent en als je het nodig vindt een afspraak er voor maken. Als dat jou gerust stelt, gewoon doen.
Je kan het altijd eens vragen als je er bent en als je het nodig vindt een afspraak er voor maken. Als dat jou gerust stelt, gewoon doen.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: