BH is onnodig!
+13
Theeleut
tienie31
Parisienne
Lavendel
Caresses
PapillonRose
Toet
Punk'd
xxjojootjexx
Burn
Kowalski
Rush
Manderijn
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
BH is onnodig!
Ik kwam net dit 'nieuws' tegen. Blijkt dat een bh erg onnodig is, en dat we onze borsten lui maken! Wat vind jij?
De Franse sportarts Jean-Denis Rouillon heeft 15 jaar lang op vrouwenborsten gestudeerd. Zijn conclusie: Bh's zijn ondingen die veel vrouwen helemaal niet nodig hebben. Rouillon, van de Universiteit Franche-Comté in Besançon, onderzocht 320 vrouwen - meer precies hun borsten - gedurende een langere periode en denkt dat bustehouders het vrouwenlichaam lui maken, zo meldt de Duitse tv-zender NTV.
Een meisje van een jaar of 14 dat bh's begint te dragen, went haar lichaam aan de ondersteuning die door het kledingstuk wordt geboden. De 'ophanging' (Rouillon gebruikt dat woord) van de vrouwelijke melkklieren wordt daardoor slap, omdat het niet voldoende training krijgt. Na een korte periode de bh te hebben gedragen, is het meisje en later de vrouw er van afhankelijk.
Rouillon benadrukt dat hij jonge en slanke vrouwen heeft gebruikt voor het onderzoek. Of zijn bevindingen ook opgaan voor een 45-jarige moeder van drie kinderen met overgewicht, durft hij niet te zeggen. In de reportage van NTV werd de Franse hardloopster Capucine Vercellotti geïnterviewd. Zij is op aanraden van Rouillon opgehouden bh's te dragen. Volgens haar deed dat in het begin pijn, maar ging dat snel voorbij. Nu vindt ze een bh maar een omslachtig en vaak zelfs pijnlijk kledingstuk, zo vertelde ze.
De Franse sportarts Jean-Denis Rouillon heeft 15 jaar lang op vrouwenborsten gestudeerd. Zijn conclusie: Bh's zijn ondingen die veel vrouwen helemaal niet nodig hebben. Rouillon, van de Universiteit Franche-Comté in Besançon, onderzocht 320 vrouwen - meer precies hun borsten - gedurende een langere periode en denkt dat bustehouders het vrouwenlichaam lui maken, zo meldt de Duitse tv-zender NTV.
Een meisje van een jaar of 14 dat bh's begint te dragen, went haar lichaam aan de ondersteuning die door het kledingstuk wordt geboden. De 'ophanging' (Rouillon gebruikt dat woord) van de vrouwelijke melkklieren wordt daardoor slap, omdat het niet voldoende training krijgt. Na een korte periode de bh te hebben gedragen, is het meisje en later de vrouw er van afhankelijk.
Rouillon benadrukt dat hij jonge en slanke vrouwen heeft gebruikt voor het onderzoek. Of zijn bevindingen ook opgaan voor een 45-jarige moeder van drie kinderen met overgewicht, durft hij niet te zeggen. In de reportage van NTV werd de Franse hardloopster Capucine Vercellotti geïnterviewd. Zij is op aanraden van Rouillon opgehouden bh's te dragen. Volgens haar deed dat in het begin pijn, maar ging dat snel voorbij. Nu vindt ze een bh maar een omslachtig en vaak zelfs pijnlijk kledingstuk, zo vertelde ze.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Re: BH is onnodig!
Hij wilde eigenlijk gewoon graag tiener tieten bekijken, dus verzon hij er een onderzoek omheen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat zou een en ander verklaren inderdaad!
Manderijn- Kletskop
Jaa dat vind hij wel leuk, 15 jaar onderzoek doen naar vrouwenborsten
Ik geloof het wel, als het gaat om slanke vrouwen met kleine borsten. Ik kan ook niet zeggen dat ik een BH nu echt nodig heb, want in de zomer draag ik ook strapless tops zonder BH en heb ik nergens last van. Maar ik wil gewoon niet dat ze los in de kooi hangen, dat zit gewoon niet lekker!
Al is het misschien ook wat je gewend bent...
Ik geloof het wel, als het gaat om slanke vrouwen met kleine borsten. Ik kan ook niet zeggen dat ik een BH nu echt nodig heb, want in de zomer draag ik ook strapless tops zonder BH en heb ik nergens last van. Maar ik wil gewoon niet dat ze los in de kooi hangen, dat zit gewoon niet lekker!
Al is het misschien ook wat je gewend bent...
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Een bh is zooooo nodig. Tenzij ik het fijn zou vinden als die twee flappen me om de oren vliegen tijdens fietsen en hardlopen natuurlijk.
Gast- Gast
I geloof het niet zo. Ik moet er in ieder geval niet aan denken..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Bij die Franse petite meisjes met cup aa gaat dat misschien wel op ja
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Minneke schreef:Een bh is zooooo nodig. Tenzij ik het fijn zou vinden als die twee flappen me om de oren vliegen tijdens fietsen en hardlopen natuurlijk.
Haha.. Ik ben visueel ingesteld he, zie het nu helemaal voor me, flappende borsten!
Manderijn- Kletskop
Ik vind het heerlijk zonder bh haha
In de zomer draag ik ook vaak genoeg geen bh. Ik vind het zo lelijk bij stapless tops als je dan zo'n 'harde' bh ziet zitten. Ik draag ook vaak genoeg van die kanten triangle bh's. Die doen ook helemaal niets. Tenmiste geen ondersteuning haha
In de zomer draag ik ook vaak genoeg geen bh. Ik vind het zo lelijk bij stapless tops als je dan zo'n 'harde' bh ziet zitten. Ik draag ook vaak genoeg van die kanten triangle bh's. Die doen ook helemaal niets. Tenmiste geen ondersteuning haha
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Zonder BH blijven er bij mij 2 ongelijke puntjes over...
Lang leve de voorgevormde BH!
Lang leve de voorgevormde BH!
Rush- Lady Post-a-lot
haha Rush! Dat zal vast wel meevallen!
Mijn tieten zijn ook echt niet groot en toch vind ik dat ik zonder bh 'kan'. Ik vind het zelfs mooier zonder bh's bij kleine borsten dan bij echt grote.
Mijn tieten zijn ook echt niet groot en toch vind ik dat ik zonder bh 'kan'. Ik vind het zelfs mooier zonder bh's bij kleine borsten dan bij echt grote.
Punk'd- Kletskop
Ik vind het altijd zo vormloos zonder.
Manderijn- Kletskop
HAHA nou als ik zonder BH over straat moet kan ik beter een heel diep gat gaan graven en me daarin verstoppen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Nou nee, het valt niet echt mee haha. Ze zijn breed, dus weinig rond zichtbaar volume zeg maar. Jammer, maar helaas!
In BH ben ik er wel blij mee, dat scheelt!
Jouw borsten zijn echt mooi Indigo Snap wel dat jij soms geen BH draagt!
In BH ben ik er wel blij mee, dat scheelt!
Jouw borsten zijn echt mooi Indigo Snap wel dat jij soms geen BH draagt!
Rush- Lady Post-a-lot
Bij zulk soort topjes vind ik het zelf heel mooi. Dat je echt blote huid ziet. Haha, via google kwam ik zelfs bij een blog. No Bra on Thursdays Ik word aanhanger.
Punk'd- Kletskop
Wat lief Rush Ik ben steeds happier met m'n boobs. Het enige wat ik echt jammer vind is dat ik vlakke/ingetrokken tepels heb. Wel een klein voordeeltje bij zonder bh, want je ziet nooit harde tepels zitten whaha .. maar toch wil ik ze. (zelfde als met stijl haar hebben en krullen willen of andersom. Je moet iets te 'willen' hebben toch)
Punk'd- Kletskop
Ik probeer altijd te visualiseren wat je daar nou mee bedoelt Indigo maar eh, worden ze dan ook niet hard als je het koud hebt zegmaar?
Toet- Lady Post-a-lot
haha beetje raar verhaaltje. +Weg+
Laatst aangepast door Indigo op do 11 apr 2013 - 7:07; in totaal 1 keer bewerkt
Punk'd- Kletskop
Aaaah op die manier! Ja, ik snap wel dat je dat niet mooi vindt. Gelukkig zien mensen doorgaans je borsten niet zo vaak bloot.
Toet- Lady Post-a-lot
Neeinderdaad. En zonder bh in een shirtje is dus wel ideaal haha. Het schijnt makkelijk op te lossen te zijn met 2 tepelpiercings maar daar ben ik te scheiterig voor. Je kunt je ook laten opereren voor €800,- per tepel en dan knippen ze de melkkanaaltjes door. Maar ik wil graag borstvoeding geven in de toekomst, dus dat vind ik het nu niet waard.
Daarnaast ziet mijn vriend het niets eens en vind hij er niets mis mee. Maar als het in je eigen hoofd zit dan kan iemand anders nog zo hard roepen dat ze er mooi uitzien, maar dan blijf je toch zelf je eigen ding denken. Toch?
Daarnaast ziet mijn vriend het niets eens en vind hij er niets mis mee. Maar als het in je eigen hoofd zit dan kan iemand anders nog zo hard roepen dat ze er mooi uitzien, maar dan blijf je toch zelf je eigen ding denken. Toch?
Punk'd- Kletskop
Geloof er niks van! Als ik kijk naar die Afrikaanse vrouwen met platte uitgezakte borsten en die hun hele leven geen bh dragen ga ik het zeker niet uittesten.
Gast- Gast
Laat ik dat maar niet proberen met mijn ruime D-cup Naast dat het me niet zo prettig lijkt zitten zonder ondersteuning, ziet het er ook niet zo charmant uit denk ik. En dan hangen ze gelukkig nog niet eens! Maar het beweegt bijvoorbeeld toch allemaal wat meer dan En ik vind het in elk geval bij mezelf ook veel mooier staan, een goede bh onder mijn kleding.
Maar ach, een man moet inderdaad een excuus hebben om 15 jaar lang vrouwenborsten te begluren
Maar ach, een man moet inderdaad een excuus hebben om 15 jaar lang vrouwenborsten te begluren
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik geloof het ook niet.
Mijn zus draagt nooit een bh, ik wel. Mijn borsten staan netjes overeind, die van haar hangen er maar wat bij..
Mijn zus draagt nooit een bh, ik wel. Mijn borsten staan netjes overeind, die van haar hangen er maar wat bij..
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Manderijn schreef:Ik vind het altijd zo vormloos zonder.
Dit. Maar ik geloof wel dat ze in de basis je borsten lui maken... Nu ben ik van nature helemaal lui dus mij maakt het niet uit als mijn borsten dat ook zijn.
Gast- Gast
Ik was te lui om te schrijven, maar dit was precies mijn eerste gedachte toen ik het las.Carrie schreef:Geloof er niks van! Als ik kijk naar die Afrikaanse vrouwen met platte uitgezakte borsten en die hun hele leven geen bh dragen ga ik het zeker niet uittesten.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: