Winecoolers/wijncocktails.
+5
Caramba
Urban Naked
Highway
Cow
Caribbeanlover
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Winecoolers/wijncocktails.
Jahoor, limoncello drink ik graag als aperitief!
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ok right na de Turkse linzensoep dan!Urban Naked schreef:Jahoor, limoncello drink ik graag als aperitief!
Gast- Gast
Wat moet jij met zoveel wijn?Carrie schreef:Lust je wel Limoncello? Dat is een Italiaanse citroenlikeur, heel lekker, zuur met een klein bittertje erin. Die heb ik voor vrijdag (Naast de 100 flessen wijn)Urban Naked schreef:Ik niet!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik heb niet echt 100 flessen wijn Zou ik wel willen, altijd wat te kiezen! Maar het was meer een grapje omdat Urban Naked en ik altijd wel van de wijn zijn en soms best wel wat wijn drinken als we samen zijn.Caribbeanlover schreef:Wat moet jij met zoveel wijn?Carrie schreef:Lust je wel Limoncello? Dat is een Italiaanse citroenlikeur, heel lekker, zuur met een klein bittertje erin. Die heb ik voor vrijdag (Naast de 100 flessen wijn)Urban Naked schreef:Ik niet!
Gast- Gast
Aha, Limoncello lijkt me niks, ik houd niet van zuur.
Caribbeanlover- Ratel
Een klein zuurtje, valt wel mee.Caribbeanlover schreef:Aha, Limoncello lijkt me niks, ik houd niet van zuur.
Gast- Gast
Carrie schreef:Een klein zuurtje, valt wel mee.Caribbeanlover schreef:Aha, Limoncello lijkt me niks, ik houd niet van zuur.
Ik vind het niet zuur, wel vrij bitter.. En ik houuuuuuuuuuuud van citroenen, maar limoncello, nee bah.. Te sterk ook voor mij.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Carrie schreef:Ik heb niet echt 100 flessen wijn Zou ik wel willen, altijd wat te kiezen! Maar het was meer een grapje omdat Urban Naked en ik altijd wel van de wijn zijn en soms best wel wat wijn drinken als we samen zijn.Caribbeanlover schreef:Wat moet jij met zoveel wijn?Carrie schreef:Lust je wel Limoncello? Dat is een Italiaanse citroenlikeur, heel lekker, zuur met een klein bittertje erin. Die heb ik voor vrijdag (Naast de 100 flessen wijn)Urban Naked schreef:Ik niet!
Gast- Gast
Harrison schreef:Carrie schreef:Ik heb niet echt 100 flessen wijn Zou ik wel willen, altijd wat te kiezen! Maar het was meer een grapje omdat Urban Naked en ik altijd wel van de wijn zijn en soms best wel wat wijn drinken als we samen zijn.Caribbeanlover schreef:Wat moet jij met zoveel wijn?Carrie schreef:Lust je wel Limoncello? Dat is een Italiaanse citroenlikeur, heel lekker, zuur met een klein bittertje erin. Die heb ik voor vrijdag (Naast de 100 flessen wijn)Urban Naked schreef:Ik niet!
Gast- Gast
Klopt hoor dat heb jij goed uitgelegd Carrie. Want zo is het!
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ja toch! Arme Rood met haar nuchtere hoofd.Urban Naked schreef:Klopt hoor dat heb jij goed uitgelegd Carrie. Want zo is het!
Gast- Gast
Ik houd niet van zuur, cocktails met citrusvruchten neem ik dan gewoon niet.Carrie schreef:Een klein zuurtje, valt wel mee.Caribbeanlover schreef:Aha, Limoncello lijkt me niks, ik houd niet van zuur.
Caribbeanlover- Ratel
Speciaal voor Carrie.
Caribbeanlover- Ratel
https://www.facebook.com/limoncellodifiorito