Oogschaduwpalet
+2
Punk'd
Sanne
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Oogschaduwpalet
Ik heb bedacht dat ik mezelf voor mijn verjaardag een oogschaduwpalet ga geven (mooi excuus om nieuwe make up te kopen).
Nu zie ik hier wel eens hele mooie paletten voorbij komen. Vanochtend even gezocht op de paletten van Too faced, die vind ik ook wel mooi.
Ik wil graag een palet met enigszins naturelle kleuren. Het is voor elke dag op het werk.
Wat zijn echte aanraders en waar kopen jullie die? Het liefst koop ik iets online, want in mijn woonplaats hebben we alleen een Douglas en waar ik werk ook nog wel een Ici Paris, maar geen hele bijzondere winkels verder.
Nu zie ik hier wel eens hele mooie paletten voorbij komen. Vanochtend even gezocht op de paletten van Too faced, die vind ik ook wel mooi.
Ik wil graag een palet met enigszins naturelle kleuren. Het is voor elke dag op het werk.
Wat zijn echte aanraders en waar kopen jullie die? Het liefst koop ik iets online, want in mijn woonplaats hebben we alleen een Douglas en waar ik werk ook nog wel een Ici Paris, maar geen hele bijzondere winkels verder.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Oogschaduwpalet
Ik ben fan van MAC. Daar koop je een leeg pallet (van 2,4,6,8,12,15,30). En dan koop je zelf de losse kleurtjes erbij. Zo kun je de kleuren helemaal op jou gezichtskleur/oogkleur aanpassen en gebruik je alle kleuren uit het pallet. Ik heb vaak toch bij pallets dat er een aantal blijven 'liggen'.
Het is trouwens wel een investering. Een leeg pallet van 12/15 is volgens mij rond de €15,- en de losse oogschaduws zijn €12 per stuk.
Het is trouwens wel een investering. Een leeg pallet van 12/15 is volgens mij rond de €15,- en de losse oogschaduws zijn €12 per stuk.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik zou dan gaan voor Urban Decay - Naked 2 (of 1 als je die kleuren mooier vindt).
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
@ Indigo: het is geen 'pallet', maar 'palette', of gewoon 'palet' op z'n Nederlands! (en zo spreek je het ook uit) Sorry, ff offtopic, maar ik zie het zo vaak voorbij komen, dat het me even van m'n hart moest ) Een pallet is iets heel anders.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou anders best een pallet make up willen hoor!
Ik zou idd eens zoeken op de urban decay naked.
Ik zou idd eens zoeken op de urban decay naked.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
NYX heeft ook mooie paletjes, en die zijn niet eens zo heel duur! Douglas schijnt NYX te verkopen maar de Douglas die voor mij het dichtbij ligt verkocht helaas alleen nagellakjes.
Naked 1 en 2 zijn natuurlijk ook supermooi maar wel prijzig en waarschijnlijk moeilijk te krijgen nu de Sephora weggaat/weg is.
Je kunt ook op Boozyshop kijken, dat is een NL webshop en die verkoopt ook Sleek, daar heb ik ook een palet van waar ik erg tevreden over ben en die heeft ook een neutraal palet als ik het goed heb.
Naked 1 en 2 zijn natuurlijk ook supermooi maar wel prijzig en waarschijnlijk moeilijk te krijgen nu de Sephora weggaat/weg is.
Je kunt ook op Boozyshop kijken, dat is een NL webshop en die verkoopt ook Sleek, daar heb ik ook een palet van waar ik erg tevreden over ben en die heeft ook een neutraal palet als ik het goed heb.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: