Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het "wat eten we vandaag" topic

+116
Esperanza
Mermaid
Shopaholic
Mizz_S
Urban Naked
Slakje
Rush
dr_oupy
Shisha
studiebol
kajaka88
Hoochie
Viva
Loes263
Ilargi
_Summer
Bosjesvrouw
minoessepoes
sonly
Pien
L!ND@
Muurvlindertje
Jezzie
-Belle-
schuddebuikje
GeKKiE
Taeda
Rose
Xanna
vlinder-2011
Linda
Fortissimo
Ibbeltje
Marin
Lady4
Toet
sanne-84
Zonnetje
Tiana
Minx
Parisienne
Ilovethe90s
Novalee
Puggle
VeryCherry
mii_joyce
Bay
Printje
Sanne
litllejoy
Blond
Snoes
NoMercy
Razz
Snirp
Pitufo
Coccinelle
Green_Pepper
Lilypie
Kaboutertje
Liz
Caroow
Aagje!
Raindrop
Roza
Springflower
Champagne
_Lacey_
Caresses
eigenwijs
Suus
Nyx
Lavendel
Sugarfall
Arwyn
girli
Poubelle
Eris
Reva
Zonneschijn
Mida4you
Flower_L
Bolleke
Kowalski
Burn
Vino
Guusje
Cow
Japie
Elliot
Saga
Lejow
June
Sam
Punk'd
rapa nui
Kreeftje
Lady Starstruck
Jeanette
Summerlovin
Aziraphale
Ella
mo-lola
Sterre
Jasmine
Highway
SoGood
Reeza
Manderijn
Sushi
Appeltje
SarahKey
Caramba
kwebbeltje
Juliette
Oasis
120 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  SarahKey di 16 apr 2013 - 20:34

gyros met ijsbergsla en turks brood.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Reeza di 16 apr 2013 - 20:50

Aardappeltjes in schil uit de oven, snijbonen en een vega burger.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Linda di 16 apr 2013 - 21:07

Dora macaroni! :shock: bounce

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Pitufo di 16 apr 2013 - 21:09

Draadjesvlees, rode kool en aardappelpuree.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Kaboutertje di 16 apr 2013 - 21:22

Restje van gister, spaghetti met tomatensappen en parmezaanse kaas.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Marin di 16 apr 2013 - 21:57

Ik heb zin in een lekkere makkelijke tomatensaus met gehakt en parmezaan, met penne.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  SarahKey di 16 apr 2013 - 22:01

Pitufo schreef:Draadjesvlees, rode kool en aardappelpuree.
Oh lekker draadjesvlees! Nu heb ik hier ook zin in Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 1270000679
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  dr_oupy di 16 apr 2013 - 23:28

Gyros, gemaakt van schnitzel met gyros kruiden, op een ciabatta met flink wat tzatziki, sla en komkommer.

Heb er nu al zin in!
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Blond di 16 apr 2013 - 23:33

Ovenschotel met gehakt, rode kool en puree.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  studiebol di 16 apr 2013 - 23:41

http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/363692/roergebakken-garnalen/?rq=garnalen

Deze had zin in iets met garnalen, maar de meiden moeten ook mee eten dus ik denk dat dat met dit recept wel goed gaat komen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  sanne-84 wo 17 apr 2013 - 0:47

Aardappels uit de oven, salade, biefstuk met champignonsaus
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  minoessepoes wo 17 apr 2013 - 1:39

Ik ga op de Griekse toer vandaag. Ik heb gehaktballetjes gemaakt, gekruid met oregano, kaneel en tomatenpuree met een blokje feta in het midden, daarbij maak ik een tomatensalade met trostomaten, rode ui, zwarte olijven, feta en olijfolie en ik doe er nog aardappelpartjes in de schil bij uit de oven met olijfolie, citroensap en oregano. En dat alles met tzatziki erbij! Nu al zin in!!


Laatst aangepast door minoessepoes op wo 17 apr 2013 - 2:03; in totaal 1 keer bewerkt
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Aagje! wo 17 apr 2013 - 1:41

Ik ga straks bami maken! Mmmm nu al zin in!


(Ik haal trouwens wel lekkere eet tips uit dit topic)
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Toet wo 17 apr 2013 - 2:02

Ik wil een pangafiletje in aluminiumfolie in de oven doen met tomaatjes en Parmezaanse kaas. Wat voor groente zijn daar nog meer lekker bij? Ik vind lang niet alles lekker icm witvis.. Ik ga het eten met spaghetti.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Rush wo 17 apr 2013 - 2:07

Chicken teriyaki met rijst.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Blond wo 17 apr 2013 - 2:31

Toet schreef:Ik wil een pangafiletje in aluminiumfolie in de oven doen met tomaatjes en Parmezaanse kaas. Wat voor groente zijn daar nog meer lekker bij? Ik vind lang niet alles lekker icm witvis.. Ik ga het eten met spaghetti.

Ik eet vaak sperziebonen, spinazie, wortels, sugersnaps of broccoli bij mijn witvisje. Of witlofsalade maar ik kan me herinneren dat jij niet zo'n witlof fan bent Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Rush wo 17 apr 2013 - 2:34

Hoe smaken sugarsnaps? Ik zag ze liggen naast de peultjes, maar ik ken het niet, dus heb maar gewoon weer peultjes meegenomen. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Blond wo 17 apr 2013 - 2:38

Een soort sperzieboon maar dan zoeter. Ik vind ze erg lekker! Als de diepvriesgroenten van Bonduelle in de aanbieding zijn haal ik ze (zijn ze nog wel prijzig hoor).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Rush wo 17 apr 2013 - 2:42

Okay! Klinkt wel goed in ieder geval.

Ik zag ze liggen bij de verse groente. Let eigenlijk nooit op wat zoiets kost, slecht eigenlijk.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Sanne wo 17 apr 2013 - 2:43

Wij eten vanavond een ovenschotel van aardappeltjes, broccoli, bacon en kerriesaus. Makkelijk en lekker.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Marin wo 17 apr 2013 - 3:35

Rush schreef:Hoe smaken sugarsnaps? Ik zag ze liggen naast de peultjes, maar ik ken het niet, dus heb maar gewoon weer peultjes meegenomen. Rolling Eyes

Ik vind het heel erg op peultjes lijken. Alleen zijn sugar snaps iets dikker, en daardoor hebben ze iets meer 'bite'. Ze smaken logischerwijs ook wat zoeter. Ik vind ze wel lekker!


Ik had zin in pasta met tomatensaus dus ik ben heel langzaam al urenlang een lekkere pastasaus aan het 'bouwen'. Eerst de knoflook en uitjes een half uur gefruit, toen balsamicoazijn er bijgevoegd en gereduceerd tot een lekkere dikke stroop met de uien. Daarna gekruid gehakt er aan toegevoegd, samen met een blikje tomatenpuree. Daarna echte tomaten er bij gedaan (in kleine stukjes) en het steeltje van de tomaten (daar zit nogal veel aroma aan). Dit alles laat ik nu nog een half uur pruttelen, en dan doe ik de passata er bij. Al met al is het dan hopelijk een heerlijke saus vol smaak en lekkerder dan alles hapsnap bij elkaar gegooid!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Toet wo 17 apr 2013 - 3:45

Blond schreef:
Toet schreef:Ik wil een pangafiletje in aluminiumfolie in de oven doen met tomaatjes en Parmezaanse kaas. Wat voor groente zijn daar nog meer lekker bij? Ik vind lang niet alles lekker icm witvis.. Ik ga het eten met spaghetti.

Ik eet vaak sperziebonen, spinazie, wortels, sugersnaps of broccoli bij mijn witvisje. Of witlofsalade maar ik kan me herinneren dat jij niet zo'n witlof fan bent Wink

Ik heb voor spinazie gekozen! Ja, ik wou jou nog vragen hoe jij die witlofsalade maakt? Ik zag pas ergens je recept voorbij komen geloof ik en dat zag er best lekker uit. Ik lust inderdaad geen witlof gekookt maar misschien als salade wel dus ik heb er één in de koelkast liggen om salade van te maken Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Printje wo 17 apr 2013 - 3:57

Klinkt goed marin, zou zo willen aanschuiven hahaha Wink
Wij eten gegrilde kip vd slager met groentemix en gebakken aardappeltjes.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Blond wo 17 apr 2013 - 4:00

Toet schreef:
Blond schreef:
Toet schreef:Ik wil een pangafiletje in aluminiumfolie in de oven doen met tomaatjes en Parmezaanse kaas. Wat voor groente zijn daar nog meer lekker bij? Ik vind lang niet alles lekker icm witvis.. Ik ga het eten met spaghetti.

Ik eet vaak sperziebonen, spinazie, wortels, sugersnaps of broccoli bij mijn witvisje. Of witlofsalade maar ik kan me herinneren dat jij niet zo'n witlof fan bent Wink

Ik heb voor spinazie gekozen! Ja, ik wou jou nog vragen hoe jij die witlofsalade maakt? Ik zag pas ergens je recept voorbij komen geloof ik en dat zag er best lekker uit. Ik lust inderdaad geen witlof gekookt maar misschien als salade wel dus ik heb er één in de koelkast liggen om salade van te maken Very Happy

Deze maak ik:
http://debakparade.blogspot.nl/2009/08/fruitige-witlofsalade-met-appel-rozijn.html

Ook lekker met ander fruit, sinaasappels of peren, denk ik. Mijn moeder maakt zoiets met mandarijnen uit blik (ook lekker maar niet zo gezond). Ik doe er trouwens ook nog gehakte amandelen in. En ik heb er ook wel eens een paprika door gedaan die ik nog had liggen.
Multifunctionele sla dus Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Marin wo 17 apr 2013 - 4:03

Printje schreef:Klinkt goed marin, zou zo willen aanschuiven hahaha Wink
Wij eten gegrilde kip vd slager met groentemix en gebakken aardappeltjes.

Mag hoor, heb echt een pan voor een weeshuis!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 16 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum