Colbert wassen
+7
Siem
ellibre
dr_oupy
Punk'd
SuzieQ
June
Cheesegirl
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Colbert wassen
Hoe wassen jullie een colbert?
Ik heb er pas 2 gekocht, nu keek ik even in het waslabel en kwam ik er achter dat hij dus niet in de wasmachine mag. Best een duur grapje dan om elke keer je colbert naar de stomerij te brengen.
Ik ben dus benieuwd hoe jullie dat doen?!
Ik heb er pas 2 gekocht, nu keek ik even in het waslabel en kwam ik er achter dat hij dus niet in de wasmachine mag. Best een duur grapje dan om elke keer je colbert naar de stomerij te brengen.
Ik ben dus benieuwd hoe jullie dat doen?!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Colbert wassen
Wolwas, gaat altijd prima.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik leg de mijne altijd in de badkuip met warm water en wasmiddel. De kraag en mouwen even extra schoonmaken en dan laat ik ze een nachtje weken. Daarna laat ik ze hangend drogen.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Ik gooi ze sinds kort gewoon in de wasmachine op 'zacht' programma.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Een fijn programma, en zo min mogelijk laten centrifugeren, nat op een hangertje laten drogen. Gaat prima
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Ik laat ze inderdaad ook aan een hangertje drogen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik was ze eigenlijk zelden. Als er een vlek o.i.d. op komt maak ik dat met een doekje schoon. Ik hang ze af en toe buiten aan een hangertje om even te luchten.
Als ze dan toch gereinigd moeten worden: dure colbertjes breng ik wel naar de stomerij, dan blijven ze echt een stuk mooier. Goedkope colbertjes (h&m etc.) gooi ik op een handwasprogramma in de wasmachine en hang ik gelijk uit aan een hangertje zodra het wasprogramma klaar is.
Als ze dan toch gereinigd moeten worden: dure colbertjes breng ik wel naar de stomerij, dan blijven ze echt een stuk mooier. Goedkope colbertjes (h&m etc.) gooi ik op een handwasprogramma in de wasmachine en hang ik gelijk uit aan een hangertje zodra het wasprogramma klaar is.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Hier hetzelfde en mijn ervaring is dat ze er dan mooi uit blijven ziendr_oupy schreef:Een fijn programma, en zo min mogelijk laten centrifugeren, nat op een hangertje laten drogen. Gaat prima
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ik was ze gewoon met de normale was. Ze komen er altijd goed uit. Ik hang ze te drogen op een hanger.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Kort programma op dertig graden, dit gaat altijd prima. En na het wassen inderdaad aan een hangertje laten drogen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was al m'n kleding op deze manier, dus ook de colberts. Gaat prima idd.Lady4 schreef:Kort programma op dertig graden, dit gaat altijd prima. En na het wassen inderdaad aan een hangertje laten drogen.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ja dit doe ik ook met mijn kleding.Urban Naked schreef:Ik was al m'n kleding op deze manier, dus ook de colberts. Gaat prima idd.Lady4 schreef:Kort programma op dertig graden, dit gaat altijd prima. En na het wassen inderdaad aan een hangertje laten drogen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Blazer vs Colbert... Ik zie t verschil niet meer.
» BH's wassen
» Wat doe jij met je haar na het wassen?
» Gordijnen wassen
» piemeltje wassen...
» BH's wassen
» Wat doe jij met je haar na het wassen?
» Gordijnen wassen
» piemeltje wassen...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: