Staartjes
+3
Sanne
Liadan
Slakje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Staartjes
Louise heeft een nektapijtje, eigenlijk moet ze naar de kapper, maar daar geraken we nu even niet. We moeten straks naar een familiefeest en dan wil ik graag staartjes in haar haartjes doen omdat ik dat nektapijtje zo verschrikkelijk vind. Ik heb speldjes en rekkertjes liggen. Alleen is haar haar heel glad en fijn en zit ze altijd te draaien en te doen als ik iets probeer. Hebben jullie tips?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Re: Staartjes
Haar voor de televisie zetten met iets te eten in haar hand terwijl je haar haren doet?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Het eten heb ik nog niet geprobeerd. Straks eens proberen. En de gladde haren?
Slakje- Ratel
Slakje schreef:Het eten heb ik nog niet geprobeerd. Straks eens proberen. En de gladde haren?
Wat voor elastiekjes heb je? Ik lees hier wel eens dat die beugelelastiekjes stroef zijn en niet zo snel uit gaan. Wat ik vroeger bij mezelf deed, bij echte haarelastiekjes, was het elastiek nat maken onder de kraan en dan mijn haar in een staart. Dan bleef het ook beter zitten.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, beugel elastiekjes zijn ideaal! (die zijn ook gewoon in de winkel te koop, zakje met van die gekleurde, of zakje met alleen maar zwarte).
Dan iets voor haar neus zetten waardoor ze afgeleid wordt, en snel handelen haha.
Ik doe er altijd wat zwitsal goede morgen haar lotion in, dat helpt ook wel!
Dan iets voor haar neus zetten waardoor ze afgeleid wordt, en snel handelen haha.
Ik doe er altijd wat zwitsal goede morgen haar lotion in, dat helpt ook wel!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zo van die stoffe elastiekjes, met een figuurtje aan. Ik zal die eens natmaken dan, en wat lotion in haar haar doen. En dan deze week beugelelastiekjes kopen!
Slakje- Ratel
Je kan ook haar haartjes nat maken, dan is het ook makkelijker om er een staartje in te maken.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Slakje schreef:Zo van die stoffe elastiekjes, met een figuurtje aan. Ik zal die eens natmaken dan, en wat lotion in haar haar doen. En dan deze week beugelelastiekjes kopen!
Dat werkt niet, die zijn veeeeeel en veeeel te groot voor die paar baby sprietharen.
Dat blijft inderdaad niet zitten
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Oh balen.
Slakje- Ratel
Je kunt eventueel de nekpartij zelf proberen te knippen? Al is recht knippen wel lastig met een beweeglijk kind
Gast- Gast
Louise heeft niet minder haar als Elena dus die gewone stiekjes werken ook al wel hoor. Even voor de tv zetten met wat eten, of je vriend gek laten doen zodat ze stil zit haha. Ik doe de stiekjes ook altijd heel strak eromheen draaien en dan iets los trekken zodat het niet aan haar hoofd trekt.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Als ik N. haar clipje in haar haar doe, mag ze de haarlotion/ kam/ borstel of deksel van het doosje vasthouden. En dan blijft ze netjes zitten. Anders zet ik de Ipad aan met een liedje erop. Hoe vaker je het doet, hoe meer het gewenning word merk ik bij N.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn mama gaat morgen haar nektapijtje knippen :-) Ik waag me daar niet aan.
Slakje- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: