Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe laat stond jij vandaag op?

+53
_DoI
Pien
Zonnetje
lente
_Lacey_
banjer49
Roxi3
Flippin' Bitch
minoessepoes
Juul
dolfijntje24
Annoek
_Femme
patjuhhh
loura
mo-lola
Pannetoet
nina
Cheesegirl
Xanna
Suus
SleepingBeauty
Blond
VeryCherry
Mida4you
Guus
Flip Fluitketel
Monte
Zwerver
Kamperseboekenwurm
Melis1985
M-G
Roze Roos
JustMeDaan
Thary
Bliss
girli
Elin
May
Toet
Snoes
Bruintje Beer
Sarah1985
Lynn_
Arwyn
Oasis
Winegum
Lotus
Lady4
CCC
BJA
Dennenappel
Jeanette
57 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 10:42

11:50, toen begon iemand in het appartement boven me met boren, arrgh! Lag er iets voor 02:00 in geloof ik, zaterdag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 11:06

7.15 uur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Roze Roos zo 20 feb 2011 - 11:06

Sushi schreef:
Roze Roos schreef:Ik was om half 10 wakker, ging om half 12 uit bed! Toen was Spangas afgelopen :P
Ik baal. Ik heb Spangas vanochtend gemist omdat ik lag te maffen. Sad

Kun je gewoon op internet terug kijken he!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Flip Fluitketel zo 20 feb 2011 - 11:33

16.30 werd ik wakker. Ik heb nachtdienst...........
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 19:29

Om 6.45 ben ik op gestaan vandaag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 19:34

Ik ben nog niet opgestaan.. ik moet nog gaan slapen scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Guus zo 20 feb 2011 - 20:10

6 uur, zoals elke ochtend... Had het nu alleen wel zwaar! Sad
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Mida4you zo 20 feb 2011 - 20:18

Ik sta rond 06.15 / 06.30 op want dan wordt onze kleine meid wakker en wil een flesje hebben.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 20:25

Ik vind het altijd heerlijk om op zondagochtend om 6 uur op te staan en dan een eindje te gaan fietsen ofzo. Heerlijk, het is dan zo rustig op de weg en het gevoel dat er nog niemand wakker is...

Ja ik ben maf Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  VeryCherry zo 20 feb 2011 - 20:28

Vandaag was ik er om 07.00 uit, wel zo gezellig om nog koffie te drinken met mijn vriend. M'n zoontje heeft vakantie en hij slaapt nog smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Guus zo 20 feb 2011 - 20:29

Storm schreef:Ik vind het altijd heerlijk om op zondagochtend om 6 uur op te staan en dan een eindje te gaan fietsen ofzo. Heerlijk, het is dan zo rustig op de weg en het gevoel dat er nog niemand wakker is...

Ja ik ben maf Very Happy

Oohw dat heb ik ook tijdens het eerste rondje met de hond... Zo stil en rustig, en zo 'fris' vind het heerlijk!

Maar vanochtend had ik opstartproblemen (zit nu ook nog in mijn pj's)
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Lotus zo 20 feb 2011 - 20:56

Vandaag om kwart voor zes.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Blond zo 20 feb 2011 - 21:00

Vandaag om 7.30
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 21:03

Ik ook om 7.30 uur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 21:08

8:17.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 21:13

Storm schreef:Ik vind het altijd heerlijk om op zondagochtend om 6 uur op te staan en dan een eindje te gaan fietsen ofzo. Heerlijk, het is dan zo rustig op de weg en het gevoel dat er nog niemand wakker is...

Ja ik ben maf Very Happy
Dat doet mijn vader ook altijd, vooral in de zomer als het loeiheet is geweest en het heeft die nacht geonweerd. Dan gaat hij vaak na de onweersbui eruit, zelfs al is het 4:00 's nachts (meestal als hij wakker is, slaapt hij toch niet meer in), en dan gaat 'ie een stuk fietsen.
Ook op zondagochtend doet hij dat vaak, 5:00 opstaan en dan een stuk fietsen. En dan gebeurt het soms nog wel eens dat hij geld en mobiele telefoons etc vindt, die dronken jongeren op weg van 't stappen naar huis hebben laten vallen.

Vroeger toen ik een jaar of 13 was, gingen we in de zomer vaak met het hele gezin zo vroeg fietsen. Heerlijk. Ik denk dat ik dat deze zomer ook eens met mijn man ga doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Arwyn zo 20 feb 2011 - 21:14

Maple schreef:8:17.

Dat ongeveer.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  SleepingBeauty zo 20 feb 2011 - 22:28

Ik heb nog een beetje uitgeslapen 9.45 smile
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Suus zo 20 feb 2011 - 23:27

Ik ben om 7:45 opgestaan.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 23:28

Ik ben om 8.10 opgestaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Xanna zo 20 feb 2011 - 23:38

Ik werd vanmorgen om 10.40u wakker gebeld en ben eigenlijk nog steeds niet echt opgestaan. Ben wel wakker geweest om 06.00u toen mijn vriend na 2 keer snoozen genoeg moed had verzameld om zijn bed uit te gaan Wink Inmiddels heb ik wel ontbeten in bed en staat er een wasmachine aan.

Mijn stage instelling is vandaag dicht, dus zodoende ben ik een dagje vrij! Normaal sta ik op maandag tegelijk met mijn vriend op, om 05.45u.

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Cheesegirl zo 20 feb 2011 - 23:40

Ik werd om 10.37 wakker gebeld en ging er om 11.00 uit.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Jeanette zo 20 feb 2011 - 23:40

10:30 uur.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  nina zo 20 feb 2011 - 23:53

Maple schreef:
Storm schreef:Ik vind het altijd heerlijk om op zondagochtend om 6 uur op te staan en dan een eindje te gaan fietsen ofzo. Heerlijk, het is dan zo rustig op de weg en het gevoel dat er nog niemand wakker is...

Ja ik ben maf Very Happy
Dat doet mijn vader ook altijd, vooral in de zomer als het loeiheet is geweest en het heeft die nacht geonweerd. Dan gaat hij vaak na de onweersbui eruit, zelfs al is het 4:00 's nachts (meestal als hij wakker is, slaapt hij toch niet meer in), en dan gaat 'ie een stuk fietsen.
Ook op zondagochtend doet hij dat vaak, 5:00 opstaan en dan een stuk fietsen. En dan gebeurt het soms nog wel eens dat hij geld en mobiele telefoons etc vindt, die dronken jongeren op weg van 't stappen naar huis hebben laten vallen.

Vroeger toen ik een jaar of 13 was, gingen we in de zomer vaak met het hele gezin zo vroeg fietsen. Heerlijk. Ik denk dat ik dat deze zomer ook eens met mijn man ga doen.
Mijn vriend doet dat ook, die gaat dan wielrennen en heeft er vaak zoveel zin in, dat hij van enthousiasme niet meer kan slapen.
Het is ook wel fijn, vooral in de zomer, als het niet zo koud is.. en de zon al schijnt..
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 23:56

Om 04:41. En dat is geen typefout :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat stond jij vandaag op? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat stond jij vandaag op?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum