Hoe laat stond jij vandaag op?
+53
_DoI
Pien
Zonnetje
lente
_Lacey_
banjer49
Roxi3
Flippin' Bitch
minoessepoes
Juul
dolfijntje24
Annoek
_Femme
patjuhhh
loura
mo-lola
Pannetoet
nina
Cheesegirl
Xanna
Suus
SleepingBeauty
Blond
VeryCherry
Mida4you
Guus
Flip Fluitketel
Monte
Zwerver
Kamperseboekenwurm
Melis1985
M-G
Roze Roos
JustMeDaan
Thary
Bliss
girli
Elin
May
Toet
Snoes
Bruintje Beer
Sarah1985
Lynn_
Arwyn
Oasis
Winegum
Lotus
Lady4
CCC
BJA
Dennenappel
Jeanette
57 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Hoe laat stond jij vandaag op?
11:50, toen begon iemand in het appartement boven me met boren, arrgh! Lag er iets voor 02:00 in geloof ik, zaterdag.
Gast- Gast
Sushi schreef:Ik baal. Ik heb Spangas vanochtend gemist omdat ik lag te maffen.Roze Roos schreef:Ik was om half 10 wakker, ging om half 12 uit bed! Toen was Spangas afgelopen
Kun je gewoon op internet terug kijken he!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
16.30 werd ik wakker. Ik heb nachtdienst...........
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
6 uur, zoals elke ochtend... Had het nu alleen wel zwaar!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Ik sta rond 06.15 / 06.30 op want dan wordt onze kleine meid wakker en wil een flesje hebben.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik vind het altijd heerlijk om op zondagochtend om 6 uur op te staan en dan een eindje te gaan fietsen ofzo. Heerlijk, het is dan zo rustig op de weg en het gevoel dat er nog niemand wakker is...
Ja ik ben maf
Ja ik ben maf
Gast- Gast
Vandaag was ik er om 07.00 uit, wel zo gezellig om nog koffie te drinken met mijn vriend. M'n zoontje heeft vakantie en hij slaapt nog
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Ik vind het altijd heerlijk om op zondagochtend om 6 uur op te staan en dan een eindje te gaan fietsen ofzo. Heerlijk, het is dan zo rustig op de weg en het gevoel dat er nog niemand wakker is...
Ja ik ben maf
Oohw dat heb ik ook tijdens het eerste rondje met de hond... Zo stil en rustig, en zo 'fris' vind het heerlijk!
Maar vanochtend had ik opstartproblemen (zit nu ook nog in mijn pj's)
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Vandaag om kwart voor zes.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Vandaag om 7.30
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Dat doet mijn vader ook altijd, vooral in de zomer als het loeiheet is geweest en het heeft die nacht geonweerd. Dan gaat hij vaak na de onweersbui eruit, zelfs al is het 4:00 's nachts (meestal als hij wakker is, slaapt hij toch niet meer in), en dan gaat 'ie een stuk fietsen.Storm schreef:Ik vind het altijd heerlijk om op zondagochtend om 6 uur op te staan en dan een eindje te gaan fietsen ofzo. Heerlijk, het is dan zo rustig op de weg en het gevoel dat er nog niemand wakker is...
Ja ik ben maf
Ook op zondagochtend doet hij dat vaak, 5:00 opstaan en dan een stuk fietsen. En dan gebeurt het soms nog wel eens dat hij geld en mobiele telefoons etc vindt, die dronken jongeren op weg van 't stappen naar huis hebben laten vallen.
Vroeger toen ik een jaar of 13 was, gingen we in de zomer vaak met het hele gezin zo vroeg fietsen. Heerlijk. Ik denk dat ik dat deze zomer ook eens met mijn man ga doen.
Gast- Gast
Maple schreef:8:17.
Dat ongeveer.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb nog een beetje uitgeslapen 9.45
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik ben om 7:45 opgestaan.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik werd vanmorgen om 10.40u wakker gebeld en ben eigenlijk nog steeds niet echt opgestaan. Ben wel wakker geweest om 06.00u toen mijn vriend na 2 keer snoozen genoeg moed had verzameld om zijn bed uit te gaan Inmiddels heb ik wel ontbeten in bed en staat er een wasmachine aan.
Mijn stage instelling is vandaag dicht, dus zodoende ben ik een dagje vrij! Normaal sta ik op maandag tegelijk met mijn vriend op, om 05.45u.
Mijn stage instelling is vandaag dicht, dus zodoende ben ik een dagje vrij! Normaal sta ik op maandag tegelijk met mijn vriend op, om 05.45u.
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Ik werd om 10.37 wakker gebeld en ging er om 11.00 uit.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
10:30 uur.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Mijn vriend doet dat ook, die gaat dan wielrennen en heeft er vaak zoveel zin in, dat hij van enthousiasme niet meer kan slapen.Maple schreef:Dat doet mijn vader ook altijd, vooral in de zomer als het loeiheet is geweest en het heeft die nacht geonweerd. Dan gaat hij vaak na de onweersbui eruit, zelfs al is het 4:00 's nachts (meestal als hij wakker is, slaapt hij toch niet meer in), en dan gaat 'ie een stuk fietsen.Storm schreef:Ik vind het altijd heerlijk om op zondagochtend om 6 uur op te staan en dan een eindje te gaan fietsen ofzo. Heerlijk, het is dan zo rustig op de weg en het gevoel dat er nog niemand wakker is...
Ja ik ben maf
Ook op zondagochtend doet hij dat vaak, 5:00 opstaan en dan een stuk fietsen. En dan gebeurt het soms nog wel eens dat hij geld en mobiele telefoons etc vindt, die dronken jongeren op weg van 't stappen naar huis hebben laten vallen.
Vroeger toen ik een jaar of 13 was, gingen we in de zomer vaak met het hele gezin zo vroeg fietsen. Heerlijk. Ik denk dat ik dat deze zomer ook eens met mijn man ga doen.
Het is ook wel fijn, vooral in de zomer, als het niet zo koud is.. en de zon al schijnt..
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe laat stond je vandaag op?
» Hoe laat stond jij op vandaag?
» Hoe laat stond jij op vanmorgen?
» Hoelaat stond je vandaag op?