Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je doen als...

+8
kimz
CrazyGrace
Lynn_
Yzma
BJA
nisavi
Zora
NerdChic
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zou je doen als... - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als...

Bericht  Zwoesj ma 21 feb 2011 - 9:51

Yzma schreef:Ik vind er echt een wezenlijk verschil tussen praten over seks in het algemeen of over seks die me met elkaar zou willen hebben. Heb daar nu geen echt antwoord op gekregen, maar als het er sprake is van het eerste geval, dan vind ik dat je vriend eigenlijk niet echt fout zat. In het tweede geval zou ik ook absoluut niet leuk vinden en ja dan zit hij wel fout. Maar goed, hij wil niet met haar afspreken, had er verder waarschijnlijk geen bedoelingen mee, dus hoe erg laat je dit nu in je relatie meespelen? Geef aan dat dit absoluut over je grens is, dat ie dat niet meer moet doen en probeer verder te gaan. Je vriend heeft de spanning misschien wel opgezocht, maar hij heeft zich er niet fysiek door laten verleiden.

Die zus van haar probeerde goed te doen met haar mail? Stom genoeg, als zij niets had gezegd, dan was er nu niets aan de hand geweest tussen jullie. Zeg ik niet dat dat beter was, maar nu heeft ze een wig tussen jullie gezaaid. Hoe oprecht was dat mailtje van haar?

Hier ben ik het helemaal mee eens. Jij zal misschien ook wel eens met vriendinnen, of hier op het forum, over seks praten. Waarom zou hij dat niet met iemand mogen, ook al is het iemand van het andere geslacht? Het ligt in mijn ogen volledig aan de manier waarop erover gesproken is, algemeen, of echt met dromen over en seks met elkaar?
Mocht het praten in het algemeen zijn, dan vind ik het ook niet fout, maar zodra het praten over fysieke seks met elkaar is, nee dan is het fout. Maar als ik van jou hoor dat het 1 gesprek is geweest, dan vraag ik me af hoe ver dat gesprek is gegaan..

Neemt natuurlijk niet weg dat het niet leuk is om te horen, maar het ligt natuurlijk wel aan de achterliggende gedachten van het gesprek zelf.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  NerdChic ma 21 feb 2011 - 10:08

Zwoesj schreef:
Yzma schreef:Ik vind er echt een wezenlijk verschil tussen praten over seks in het algemeen of over seks die me met elkaar zou willen hebben. Heb daar nu geen echt antwoord op gekregen, maar als het er sprake is van het eerste geval, dan vind ik dat je vriend eigenlijk niet echt fout zat. In het tweede geval zou ik ook absoluut niet leuk vinden en ja dan zit hij wel fout. Maar goed, hij wil niet met haar afspreken, had er verder waarschijnlijk geen bedoelingen mee, dus hoe erg laat je dit nu in je relatie meespelen? Geef aan dat dit absoluut over je grens is, dat ie dat niet meer moet doen en probeer verder te gaan. Je vriend heeft de spanning misschien wel opgezocht, maar hij heeft zich er niet fysiek door laten verleiden.

Die zus van haar probeerde goed te doen met haar mail? Stom genoeg, als zij niets had gezegd, dan was er nu niets aan de hand geweest tussen jullie. Zeg ik niet dat dat beter was, maar nu heeft ze een wig tussen jullie gezaaid. Hoe oprecht was dat mailtje van haar?

Hier ben ik het helemaal mee eens. Jij zal misschien ook wel eens met vriendinnen, of hier op het forum, over seks praten. Waarom zou hij dat niet met iemand mogen, ook al is het iemand van het andere geslacht? Het ligt in mijn ogen volledig aan de manier waarop erover gesproken is, algemeen, of echt met dromen over en seks met elkaar?
Mocht het praten in het algemeen zijn, dan vind ik het ook niet fout, maar zodra het praten over fysieke seks met elkaar is, nee dan is het fout. Maar als ik van jou hoor dat het 1 gesprek is geweest, dan vraag ik me af hoe ver dat gesprek is gegaan..

Neemt natuurlijk niet weg dat het niet leuk is om te horen, maar het ligt natuurlijk wel aan de achterliggende gedachten van het gesprek zelf.

Ze hebben het dus over sex gehad in het geval dat hij fout zit.
We hebben vandaag veel gepraat, ik voel me er eigenlijk vrij goed onder. Ik ben allang blij dat het niet fysiek is. En hij moet nog steeds aan de relatie werken en laten zien dat hij mij wilt.
Maar ik heb voor mezelf besloten dat ik het verder niet meer mee ga laten spelen. Wat jullie hier boven zeggen ben ik helemaal mee eens. Die zus had die mail gestuurd om te stoken overigens. Maar goed ik heb besloten dat als zo iets nog eens gebeurd ik er vroeg of laat toch wel achter kom.
Ik ga mijn leven nu niet laten beheersen door onzekerheid en het ontbreken van vertrouwen. Want gek genoeg heb ik dat nog steeds wel in hem. Tuurlijk iets minder, maar niet zo veel dat het me parten gaat spelen.

Ik heb erg veel aan jullie antwoorden gehad al merk ik dat de meningen nogal verdeeld zijn.
Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor alle reacties.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Yzma di 22 feb 2011 - 0:46

Niet verder laten meespelen, maar hem ondertussen wel laten werken aan de relatie en zichzelf bewijzen, dat gaat natuurlijk niet samen Wink Maar goed, verstandig van je om gewoon verder te gaan! Succes samen. (Btw, is zijn moeder nog boos?)
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 10:14

Ik weet niet wat ik zou doen. Ik zou sowieso ontzettend verbaasd zijn, omdat dit helemaal niks voor mijn vriend is. Ik vertrouw hem volledig, maar daarom zou ik extra teleurgesteld zijn. Ik zou er dan dus ook aan twijfelen of hij niet toch iemand is die wel vreemd zou kunnen gaan.

En met dat ik hem helemaal vertrouw wil niet zeggen dat ik mijn handen voor hem in het vuur steek, want je weet het nooit.
Dus ik vertrouw hem, maar dat wil niet zeggen dat hij ook te vertrouwen ís.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 10:19

Zwoesj schreef:

Het is inderdaad voor iedereen anders, maar onze relatie is zo, dat hij niet met andere meisjes over seks praat, ook niet op een neutrale manier. Dat vindt hij respectloos naar mij toe. Ik naar hem ook, ik praat niet met andere jongens over seks, wel met vriendinnen.

Gast
Gast

Bericht  Yzma di 22 feb 2011 - 10:23

Waarom zit daar dan voor jou een verschil in Jen? Met een vrouw of man erover praten?
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 10:37

Yzma schreef:Waarom zit daar dan voor jou een verschil in Jen? Met een vrouw of man erover praten?

Omdat ik er even vanuit ga dat mijn vriendinnen geen seksuele gevoelens erbij krijgen, en een man wel. (Niet altijd, dat weet ik, maar sneller.) Ik vind het ook te intiem om dit met een man te bespreken, dus doe ik dat alleen met mijn vriendinnen. Is gewoon een gevoel.

Gast
Gast

Bericht  Yzma di 22 feb 2011 - 10:56

Ik was er ook alleen maar benieuwd naar. Ik praat namelijk wel met vrienden over dit onderwerp, en heb er eigenlijk nooit bij nagedacht dat een man er meer seksuele gevoelens bij zou kunnen krijgen. Waarschijnlijk omdat de algemene sekspraat voor mij absoluut niet opwindend is.
Vrouwen treden naar elkaar toe wel meer in details, dat zou ik niet snel bij mannen doen. Overigens, mijn ervaring is dat de meeste mannen dat ook helemaal niet willen weten. En ik ook niet van hem.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Alias di 22 feb 2011 - 12:54

Guattari schreef:In zulke situaties vind ik het altijd zo opvallend dat degene die fout heeft gehandeld, opeens in gaat zien hoeveel hij/zij van zijn/haar partner houdt en bladiebla. Waarom moet dat op zo'n manier pas naar voren komen en waarom opeens dan fouten inzien? Ik ben dan meteen argwanend in de zin van dat als jouw vriend niet zou zijn verlinkt, hoe lang waren deze gesprekken dan doorgegaan? Ik kan het eerlijk gezegd amper geloven dat hij er zelf al van plan was op korte termijn mee te stoppen. De situatie heeft hem er nu toe gedwongen, maar er spreekt voor mij geen enkel eigen initiatief uit en ik zou er niet goed mee om kunnen gaan, ook niet na allerlei slappe excuses. Het gevoel zou voor mij beschadigd zijn, terwijl ik toch echt kan stellen geen jaloers ingesteld persoon te zijn.

Ik sluit me hier helemaal bij aan. Wel erg rot voor je deze situatie!
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: