plaatsingsovereenkomst
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
plaatsingsovereenkomst
Een misschien wel hele rare vraag, maar volgens mij zitten hier wel meiden uit de kinderopvang;
Als je geen plaatsingsovereenkomst hebt (voor bijvoorbeeld dit jaar) voor de kinderopvang, maar je kind gaat wel naar de opvang. Gewoon vaste dagen, vaste tijden. Voor vorige jaren was er wel steeds een plaatsingsovereenkomst. Hoe zit het dan met de opzegtermijn, moet je je daar dan nog wel aan houden? En, zijn ze dan wel verzekerd, stel dat er iets met je kind gebeurt?
Als je geen plaatsingsovereenkomst hebt (voor bijvoorbeeld dit jaar) voor de kinderopvang, maar je kind gaat wel naar de opvang. Gewoon vaste dagen, vaste tijden. Voor vorige jaren was er wel steeds een plaatsingsovereenkomst. Hoe zit het dan met de opzegtermijn, moet je je daar dan nog wel aan houden? En, zijn ze dan wel verzekerd, stel dat er iets met je kind gebeurt?
Jummak- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 6
Registratiedatum : 17-01-13
Re: plaatsingsovereenkomst
Ik krijg ook niet ieder jaar een niet POK, die geldt gewoon 4 jaar. Tenzij er wat wijzigt, dan krijgen we een nieuwe met nieuwe dagen. Opzegtermijn geldt gewoon voor ieder jaar, meestal 2 maanden?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb zelf in de kinderopvang gewerkt, maar volgens mij is het inderdaad zoals Fearie zegt, dat je alleen nieuwe overeenkomst krijgt, als er wijzigingen zijn.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
mickey schreef:Ik heb zelf in de kinderopvang gewerkt, maar volgens mij is het inderdaad zoals Fearie zegt, dat je alleen nieuwe overeenkomst krijgt, als er wijzigingen zijn.
Dit is bij ons inderdaad ook zo. Opzegtermijn blijft dus ook gewoon 2 maanden.
Gast- Gast
Dan zit dat bij ons anders denk ik. Want op de plaatingsovereenkomst van 2012 staat dat die loopt van 1-1-2012 tot 31-12-2012. Dus lijkt me niet dat niet dat die geldt voor 2013.
Jummak- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 6
Registratiedatum : 17-01-13
Bij ons krijg je elke x een gewijzigde of nieuwe pok. Weet eigenlijk nu niet hoe je zit qua 'rechten' hierin.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: