Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Glasvezelbehang van de Action

5 plaatsers

Ga naar beneden

Glasvezelbehang van de Action Empty Glasvezelbehang van de Action

Bericht  Novalee di 26 maa 2013 - 9:25

Heeft iemand daar ervaring mee? Is het prettig om mee te werken? Is het een beetje stootvast ('t is voor een peuterkamer :P)? En verbergt het slechte muren goed?

We hebben namelijk onderstaand behang uitgekozen voor N.'s nieuwe kamer. Aangezien het best een grote kamer is willen we het afwisselen met een effen behang omdat het anders erg druk wordt. Nu heb ik het idee om het met licht groen te combineren maar natuurlijk kan ik nergens de juiste kleur vinden. Glasvezel is dan een handige optie maar bij de bouwzaken vind ik het nog best prijzig en aangezien we 3 kamers moeten veranderen heb ik het liever goedkoper. Die van de Action is maar €4,50 per rol zag ik.



Glasvezelbehang van de Action Sphp-DL30702-gr
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Glasvezelbehang van de Action Empty Re: Glasvezelbehang van de Action

Bericht  Annie24 di 26 maa 2013 - 9:41

Ik heb waarschijnlijk nog wel wat over na het verhuizen Razz
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Glasvezelbehang van de Action Empty Re: Glasvezelbehang van de Action

Bericht  Novalee di 26 maa 2013 - 9:53

Haha, ja, maar ik hoop voor jullie toch niet dat de oplevering wordt vervroegd naar juni Very Happy

Tenzij er van tevoren nog iemand met een grote zak geld langskomt die jullie huis koopt Wink
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Glasvezelbehang van de Action Empty Re: Glasvezelbehang van de Action

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 5:19

Heb laatst bij mijn ouders met glasvezelbehang gewerkt. Alleen niet van de Action, dus kwaliteit daarvan weet ik niet. Kan maar één ding vertellen: Wat een gedoe is het!

Het behang prikt ontzettend tijdens het behangen, dus lange mouwen is wel een vereiste (liefst nog handschoenen erbij, maar dan lukt behangen niet goed meer). Bij ons liet het behang ook steeds los en er kwamen luchtbellen eronder, terwijl we wel speciale lijm hadden gebruikt.
Toen het schilderen, waarbij we drie lagen hebben gedaan voordat het mooi dekte. Het eindresultaat is wel mooi geworden, maar als je echt diepe putten/scheuren etc in de muur hebt moet je geen wonderen verwachten. Het is wel goedkoper dan stucen (schrijf je dat zo?). Maar dat is ook wel een beetje het enige voordeel. Kortom, was een beetje een drama Laughing.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Glasvezelbehang van de Action Empty Re: Glasvezelbehang van de Action

Bericht  Bosjesvrouw wo 27 maa 2013 - 6:33

Wij hebben het in de woonkamer. M'n ouders hebben het geplakt en ze vonden het erg fijn plakken.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Glasvezelbehang van de Action Empty Re: Glasvezelbehang van de Action

Bericht  minoessepoes wo 27 maa 2013 - 19:27

Wij hebben glasvezel behang, niet van de action, dus daar heb ik geen ervaring mee. Maar wij hadden bij de bouwmarkt een glasvezel behang set gekocht, daar zat een mesje bij, een bak voor de lijm en een roller, een spatel om het behang glad te strijken en handschoenen. Die laatste zaten strak om je handen maar waren wel dikker dan gewoon latex handschoenen, wij konden er prima mee behangen en dat vind ik dus ook wel een aanrader erbij!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Glasvezelbehang van de Action Empty Re: Glasvezelbehang van de Action

Bericht  Novalee di 2 apr 2013 - 9:25

Sorry, beetje late reactie van mij maar bedankt voor jullie reacties! Ik zat later te denken volgens mij heet het anders want het is niet van dat "gaas" zeg maar, maar echt behang. Het heet dan geloof ik glasvliesbehang. Daar hebben we eerder ook al mee behangen van de Gamma en dat prikte niet zo. Gelukkig hoeven we er zelf niet mee aan de slag maar zullen mijn schoonouders behangen, zij hebben veel ervaring.

Ik denk dat ik toch nog maar even goed op zoek ga naar gewoon kant en klaar behang want dat scheelt toch weer een hoop werk, ookal hoef ik het dan niet zelf te doen :P
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Glasvezelbehang van de Action Empty Re: Glasvezelbehang van de Action

Bericht  Jeanette di 2 apr 2013 - 21:26

Je hebt natuurlijk ook weer veel varianten met glasvezelbehang. Ik had ook gekeken naar die van de Action, maar heb ze toch bij een bouwmarkt gehaald.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Glasvezelbehang van de Action Empty Re: Glasvezelbehang van de Action

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum