Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

fgh

2 plaatsers

Ga naar beneden

fgh Empty fgh

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 4:21

fgh

Laatst aangepast door ivax op do 3 nov 2011 - 9:28; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

fgh Empty Re: fgh

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 4:24

Zit er op alle muren dat bloemetjesbehang of maar op eentje? Als het maar één muur is zou ik wachten tot na de geboorte.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie za 19 feb 2011 - 4:26

Ja daar zou ik wel op gokken. Als het echt je smaak is etc is het zonde om het neutraal te maken. Mocht het dan toch een jongen zijn dan laat je je man idd snel behangen!!!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 4:27

wat mamsie zegt inderdaad, je kunt vast wel wat mensen vinden die je wel willen helpen!

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose za 19 feb 2011 - 4:29

Lastig.. als de hele kamer behangen is met bloemetjes dan is het natuurlijk meer werk dan wanneer het één muur is. Weet verder niet wat jullie van plan zijn na de geboorte als dat zover zou zijn. Slaapt het kindje dan eerst bij jullie of gelijk op het eigen kamertje?

Als het kindje eerst bij jullie slaapt dan zou je kunnen overwegen om verder wel alles in orde te maken (dat je alles in huis hebt) op de muren na. Mocht het dan toch een jongetje zijn dan kan je na de bevalling altijd de muur/muren nog veranderen. Als het kamertje toch nog niet gebruikt zou worden om in te slapen dan.

Zelf zou ik er geen zin in hebben om na de bevalling nog moeten klussen of anderen aan het klussen te hebben en zou ik de muur neutraal maken. Wel met het risico dat het achteraf misschien niet nodig zou zijn. Alhoewel, ik ben zelf te nieuwschierig en zou wel willen weten wat het wordt, dus hier zal het niet gauw van toepassing zijn.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud