Powerpoint vraag
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Powerpoint vraag
Ik heb met mijn camera filmpjes gemaakt, die nu als naam.MOV op mijn computer staan. Ik wil deze in een ppt zetten, maar dat lukt niet. Hij speelt ze niet af, hij zegt dat hij ze niet kent.
Weet iemand hoe ik dat kan doen? Of hoe ik die filmpjes om kan zetten naar een type dat ppt wel kent?
Weet iemand hoe ik dat kan doen? Of hoe ik die filmpjes om kan zetten naar een type dat ppt wel kent?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Re: Powerpoint vraag
Ik weet dat om een filmpje in powerpoint te zetten het een *.avi bestand of een *.wmw moet zijn. Je kunt proberen het om te zetten via www.zamzar.com . Ik weet alleen niet of dat het goed werkt. Dat zou je even moeten testen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Het is al gelukt! In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Ik heb via www.pazera-software.com een MOV to AVI converter gedownload. Ik heb daarmee de filmpjes omgezet in .AVI en die zijn wel af te spelen in Powerpoint
Ik heb via www.pazera-software.com een MOV to AVI converter gedownload. Ik heb daarmee de filmpjes omgezet in .AVI en die zijn wel af te spelen in Powerpoint
Laatst aangepast door Kowalski op ma 25 maa 2013 - 10:12; in totaal 1 keer bewerkt
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Fijn dat het gelukt is!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Powerpoint