Nagelvragen.
+2
Zora
Caribbeanlover
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nagelvragen.
* Kan je een basecoat ook als topcoat gebruiken?
* Wie heeft er ervaring met die druppels waardoor de lak snel droogt?
* Ik zag bij Etos een pakketje waar je zelf gel lak mee aanbrengt. Iemand ervaring met die van de Etos?
* Ik zag bij Etos een pakketje waar je zelf gel lak mee aanbrengt. Iemand ervaring met die van de Etos?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Nagelvragen.
Niemand?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:* Kan je een basecoat ook als topcoat gebruiken?
- Kan wel maar handig is het niet. De functie is gewoon anders
- Geen ervaring mee
- Geen ervaring mee
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
- basecoat is meestal een beetje ruwer/sticky zodat lak beter pakt, dus niet zo mooi om als topcoat te gebruiken
- die druppels werken voor geen meter, je krijgt er alleen maar vieze, vette vingers van en het droogt er niet sneller van. Beter is een sneldrogende topcoat. Ik vind de better than gelnails topcoat van essence echt super. Zelfs beter dan al die dure merken.
- geen ervaring mee
- die druppels werken voor geen meter, je krijgt er alleen maar vieze, vette vingers van en het droogt er niet sneller van. Beter is een sneldrogende topcoat. Ik vind de better than gelnails topcoat van essence echt super. Zelfs beter dan al die dure merken.
- geen ervaring mee
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Die druppels van Essence waren echt geweldig. Helemaal geen vette handen of nagels, maar gewoon direct keiharde nagellak! Volgens mij zijn ze alleen niet meer verkrijgbaar.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hier zijn die druppels er nog wel van essence. Vind ze echt fijn en kost geen drol. Je krijgt er wel een beetje vettige vingers van maargoed dat kun je er ook zo weer afwassen. Ik merk echt wel verschil in droogtijd.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Ik had laatst basecoat over mijn gekleurde lak gedaan en dat droogde echt zooo langzaam dat de lak er een beetje af was toen ik weg ging.Tyrael schreef:- basecoat is meestal een beetje ruwer/sticky zodat lak beter pakt, dus niet zo mooi om als topcoat te gebruiken
- geen ervaring mee
Ik heb vandaag van Essence XXXL shine gel lool topcoat gekocht, maar da's niet hetzelfde wat jij hebt denk ik.
Oh dat is het idd niet zie ik nu op de site. Die druppels mbt drogen waren op. Zit het filmpje te bekijken van die Better Than Gelnails en ik vind het niet mooi met zo''n nepwitrandje. Zoveel gedoe is dat niet om het zelf te doen vind ik.
Caribbeanlover- Ratel
Dat lijkt me wel wat, maar nu weet ik waarom ze op waren.Rush schreef:Die druppels van Essence waren echt geweldig. Helemaal geen vette handen of nagels, maar gewoon direct keiharde nagellak! Volgens mij zijn ze alleen niet meer verkrijgbaar.
Caribbeanlover- Ratel
Deze heb ik. Ben benieuwd. Iemand ervaring hiermee?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Ik had laatst basecoat over mijn gekleurde lak gedaan en dat droogde echt zooo langzaam dat de lak er een beetje af was toen ik weg ging.Tyrael schreef:- basecoat is meestal een beetje ruwer/sticky zodat lak beter pakt, dus niet zo mooi om als topcoat te gebruiken
- geen ervaring mee
Ik heb vandaag van Essence XXXL shine gel lool topcoat gekocht, maar da's niet hetzelfde wat jij hebt denk ik.
Oh dat is het idd niet zie ik nu op de site. Die druppels mbt drogen waren op. Zit het filmpje te bekijken van die Better Than Gelnails en ik vind het niet mooi met zo''n nepwitrandje. Zoveel gedoe is dat niet om het zelf te doen vind ik.
Ik gebruik ook alleen de topcoat, niet de hele set want ik vind zo'n french manicure niet mooi en mijn nagels zijn van zich zelf al lang. Maar alleen de topcoat van die lijn vind ik heel erg goed werken.
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Rush schreef:Die druppels van Essence waren echt geweldig. Helemaal geen vette handen of nagels, maar gewoon direct keiharde nagellak! Volgens mij zijn ze alleen niet meer verkrijgbaar.
Jawel! Tenminste, bij mijn Kruidvat wel. Het zit nu in een potje met wit, ipv met zwart. Werkt heel goed inderdaad vind ik!
Gast- Gast
Wist niet dat jij een eigen KV hebt.
Caribbeanlover- Ratel
Haha CBL!
Ik heb mijn potje dry drops laatst verkocht hier op het forum, toevallig.
Rush- Lady Post-a-lot
Deze heb ik bij de Action gekocht, werkt voor geen meter. Bij KV hebben ze exact dezelfde alleen iets duurder dus ben blij dat ik het daar niet heb gekocht.
Caribbeanlover- Ratel
Mijn beide pinknagels zijn gebroken, maar ik heb die gelijmd met nagellijm. Groeit dat gewoon mee zodat de scheur weg gaat?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Mijn beide pinknagels zijn gebroken, maar ik heb die gelijmd met nagellijm. Groeit dat gewoon mee zodat de scheur weg gaat?
Ja!
Gast- Gast
Thanks. Domme vraag eigenlijk, want ik dacht dat die op de duur toch wel weer zou breken. Ze zijn beiden weer losgegaan nadat ik ze gelijmd had, maar dat komt wellicht dmv handen wassen.
Caribbeanlover- Ratel
Ja het werkt niet echt. Vroeger toen ik nog lange nagels had gebruikte ik het ook wel eens. Maar uiteindelijk gaat die nagel er toch af.Caribbeanlover schreef:Thanks. Domme vraag eigenlijk, want ik dacht dat die op de duur toch wel weer zou breken. Ze zijn beiden weer losgegaan nadat ik ze gelijmd had, maar dat komt wellicht dmv handen wassen.
Gast- Gast
Rush schreef:Haha CBL!
Top spul!!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Waarom heb je zo''n klein flesje verkocht hier als men het ook in de winkel kan kopen?Rush schreef:Haha CBL!
Caribbeanlover- Ratel
Heb je nou nooit meer lange nagels dan?Carrie schreef:Ja het werkt niet echt. Vroeger toen ik nog lange nagels had gebruikte ik het ook wel eens. Maar uiteindelijk gaat die nagel er toch af.Caribbeanlover schreef:Thanks. Domme vraag eigenlijk, want ik dacht dat die op de duur toch wel weer zou breken. Ze zijn beiden weer losgegaan nadat ik ze gelijmd had, maar dat komt wellicht dmv handen wassen.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Heb je nou nooit meer lange nagels dan?Carrie schreef:Ja het werkt niet echt. Vroeger toen ik nog lange nagels had gebruikte ik het ook wel eens. Maar uiteindelijk gaat die nagel er toch af.Caribbeanlover schreef:Thanks. Domme vraag eigenlijk, want ik dacht dat die op de duur toch wel weer zou breken. Ze zijn beiden weer losgegaan nadat ik ze gelijmd had, maar dat komt wellicht dmv handen wassen.
Nee zelden, niet zo lang als vroeger. Toen staken ze soms wel 2.5 cm uit boven mijn nagelbed. Nu knip ik ze korter.
Gast- Gast
Omdat ik het niet gebruikte. Dan kan je er andere mensen blij mee maken voor €1.Caribbeanlover schreef:Waarom heb je zo''n klein flesje verkocht hier als men het ook in de winkel kan kopen?Rush schreef:Haha CBL!
Rush- Lady Post-a-lot
Aha. Weet jij waar ze het verkopen behalve bij KV?
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: