Simlockvrije telefoon
+3
Coco
Rush
sanne-84
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Simlockvrije telefoon
Mijn telefoon is kapot, krijg hem niet meer aan..
Heb nu zolang een leentoestelletje, maar ben dus op zoek naar een nieuwe. Heb een simlockvrije abonnement, die pas in oktober afloopt.
Vind een iphone wel mooi, maar vind dat wel veel geld.
Heb hiervoor een samsung gehad, en vind dat wel mooie toestellen. Hd nu een samsung mini, maar het geheugen was niet heel veel. Volgens mij valt een samsung gio dan ook af niet?
Hebben jullie verder nog tips voor een telefoon (zit bij telfort, maar bij een simlockvrije toestel maakt dat niet uit) of weten jullie nog een site voor een goedkoper modelletje?
Heb nu zolang een leentoestelletje, maar ben dus op zoek naar een nieuwe. Heb een simlockvrije abonnement, die pas in oktober afloopt.
Vind een iphone wel mooi, maar vind dat wel veel geld.
Heb hiervoor een samsung gehad, en vind dat wel mooie toestellen. Hd nu een samsung mini, maar het geheugen was niet heel veel. Volgens mij valt een samsung gio dan ook af niet?
Hebben jullie verder nog tips voor een telefoon (zit bij telfort, maar bij een simlockvrije toestel maakt dat niet uit) of weten jullie nog een site voor een goedkoper modelletje?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Simlockvrije telefoon
Wat is voor jou goedkoop?
Samsung Gio heeft idd ook maar weinig geheugen. Net als de HTC Wildfire etc.
Samsung Gio heeft idd ook maar weinig geheugen. Net als de HTC Wildfire etc.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik had gehoopt eop een 100 euro, maar volgens mij zit ik al eerder aan een 200..
sanne-84- Ratel
Ik heb een samsung galaxy gio, gebruik hem alleen nog maar voor pinterest tegenwoordig omdat ik een nieuwe heb. Maar er kan best wel wat op, zeker met een sd kaartje erbij. Maar niet alle apps werken er meer op aangezien het inmiddels een verouderd model is. WordOn doet het er bijv niet op. Als je dat wilt zou ik wat meer geld in een telefoon steken. Maar de gio is wel een heel goede en sterke telefoon. Heb hem destijds in de week dat die uitkwam voor 250 euro simlock vrij gekocht, bijna 3 jaar geleden en hij leeft nog steeds terwijl hij echt al tig keer uit elkaar is gegooid en meerdere keren op straat gevallen tijdens het fietsen, ook al meerdere keren van de trap gevallen.
Ik vind het dus zeker een goede koop en als je niet alle nieuwste apps wilt voor de komende maanden, zou ik hem zeker kopen.
Ik vind het dus zeker een goede koop en als je niet alle nieuwste apps wilt voor de komende maanden, zou ik hem zeker kopen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
En heeft iemand ook ervaring met de galaxy ace (plus)? Scheelt die veel met de galaxy s?
Door al die soorten zie ik het bos niet meer..
Door al die soorten zie ik het bos niet meer..
sanne-84- Ratel
Bij de Ace hoorde ik een collega ook klagen over het geheugenprobleem.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb laatst een telefoon gekocht bij dua.lslim.nl uiterlijk lijkt op iPhone maar net iets meer betaalbaar.
Laatst aangepast door Bay op za 23 maa 2013 - 4:32; in totaal 1 keer bewerkt
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ik heb een sony xperia P, Hele fijne telefoon.
Mijn vriend had goed gezocht naar reviews enzo voor ik deze kocht en die waren over het algemeen erg positief.
Mijn vriend had goed gezocht naar reviews enzo voor ik deze kocht en die waren over het algemeen erg positief.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Aangezien je Samsung fijn vindt raad ik je de Samsung Galaxy ace 2 aan. Deze heb ik sinds kort zelf, veel geheugen, batterij gaat lang mee, nieuwe qua apps e.d., scherp beeld en voor 219,- incl. verzenden in het wit en voor een paar euro minder in het zwart.
Ik wilde ook eerst maar ongeveer 100,- uitgeven voor een telefoon, maar wel eentje die lang mee kan gaan (en dat de apps het nog doen), redelijke lange batterij duur, e.d. Deze kwam bij mij als beste uit de test
Ik wilde ook eerst maar ongeveer 100,- uitgeven voor een telefoon, maar wel eentje die lang mee kan gaan (en dat de apps het nog doen), redelijke lange batterij duur, e.d. Deze kwam bij mij als beste uit de test
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Vanmiddag ff snel in de winkel gevraagd, maar dan krijg je zoveel info dat ik het niet meer heb onthouden.
Heb nu op internet wat verschillende types en de daarbij behorende prijzen opgezocht, en ga morgen maar weer terg naar de winkel om weer eens verder te informeren.Die ace2 valt idd nog mee qua prijs, weet nu dat ik zeker rond die 200 ga zitten. Ik denk dat een galaxy s afvalt, die lijkt weer wat duurder. Maar een s3 mini klinkt ook wel goed ivm maat, maar is weer net wat duurder (en zo blijf ik mn grens verleggen). Wil ivm bevalling ook wel snel een nieuw toestel..
Heb nu op internet wat verschillende types en de daarbij behorende prijzen opgezocht, en ga morgen maar weer terg naar de winkel om weer eens verder te informeren.Die ace2 valt idd nog mee qua prijs, weet nu dat ik zeker rond die 200 ga zitten. Ik denk dat een galaxy s afvalt, die lijkt weer wat duurder. Maar een s3 mini klinkt ook wel goed ivm maat, maar is weer net wat duurder (en zo blijf ik mn grens verleggen). Wil ivm bevalling ook wel snel een nieuw toestel..
sanne-84- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: