Halfhoogslaper
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Halfhoogslaper
J. ligt nu nog goed in zijn ledikant maar ik zie een leuke aanbieding voor een halfhoogslaper. Vanaf wanneer kunnen kindjes daar goed/veilig in slapen?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Halfhoogslaper
Ik denk dat het sowieso per kind wel anders kan zijn.
Als ik kijk naar die van mij die roept me nog terwijl ze al een poosje nu in een groot bed slaapt.
Maar als ik kijk naar het kind van een vriendin van me die haalt de gekste dingen uit. En zo'n bed zou dan echt niet veilig zijn.
Ik weet ook niet of bij het bed dat jij gezien hebt een uitval beveiliging zit? Dat scheelt ook nog.
Persoonlijk zou ik het nog niet doen. Weet ook niet wanneer wel... zit er geen leeftijd aan ofzo?
Als ik kijk naar die van mij die roept me nog terwijl ze al een poosje nu in een groot bed slaapt.
Maar als ik kijk naar het kind van een vriendin van me die haalt de gekste dingen uit. En zo'n bed zou dan echt niet veilig zijn.
Ik weet ook niet of bij het bed dat jij gezien hebt een uitval beveiliging zit? Dat scheelt ook nog.
Persoonlijk zou ik het nog niet doen. Weet ook niet wanneer wel... zit er geen leeftijd aan ofzo?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Mijn oudste slaapt erin sinds hij 6 is.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Vanaf 2,5 jaar ongeveer! Ging gelijk super goed!
NoMercy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13
L sliep vorig jaar, toen was hij 2 jaar en 10 maanden, al in centerparcs op het hoogste bed van het stapelbed. Ging ook prima voor een weekend. Maar nu moet hij ook wel eens snachts naar de wc, en hij doet dat zelfstandig. Als hij dan in een hoog bed zou slapen, dan moet hij ons roepen om hulp. Dat is dan weer wat jammer.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Het is een bed van Lifetime en ik lees dat die bedden ook als laag bed neergezet kunnen worden dus dat zou wel handig zijn. Ik ga hem van de week eens in het echt bekijken.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: