Voetenfoto's
+22
SarahKey
Rouge
Eris
Kreeftje
silly-one
Ilovethe90s
Blond
Flippin' Bitch
Paper Crown
Guusje
xxjojootjexx
Elliot
Evalynn
Arwyn
ExpressoB
Kiekeboe
June
Bliss
Mizz_S
Mint
Kowalski
Carra
26 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Voetenfoto's
Ik vind voeten niet alle vies hoor. Maar sommige mensen hebben walgelijke voeten.. Ik bedoel aan de stand van je tenen kan je niets doen, of de vorm etc maar sommigen verzorgen hun voeten niet, yuk! Vieze droge hielen, lange nagels met afgebladderde nagellak. Ik bedoel, op zijn minst pak je die 2 dingen even aan en dan doe je slippers aan..
Dit zijn mijn voeten:
Dit zijn mijn voeten:
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Al balend dat het nog steeds geen weer is om dit aan te trekken...
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Carrie wat een leuke sleehakken!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Helemaal mee eens! Kreeg een beetje de bibbers van de korte teennagels hier .Carrie schreef:Lissa schreef:Die foto vind ik de teennagels ook al veel te lang
Oh, echt? Zijn mijn voeten Ik vind het er zo pijnlijk uit zien, al die kort geknipte nagels, en slordig ook, niet verzorgd.
Mijne zijn net zo lang als die van Carrie, weet ook niet beter dan dat die lengte verzorgd eruit ziet. Zo geleerd van mijn moeder vroeger ofzo.
Gast- Gast
Mijn voetjes vorige zomer, ik maak niet zo vaak voetfoto's
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
xxjojootjexx schreef:Mijn voeten
Lekker he, met je zware motorlaarzen je benen strekken. Als het echt warm is en ik weet dat het een lange tijd terras zitten wordt. Dan wil ik ook wel eens mijn laarzen gewoon uit doen.
Afgelopen najaar op het strand in Valencia.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Deze heb ik afgelopen winter gemaakt. Het was koud, maar ze staan er wel mooi strak in haha.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb hele kleine teennagels en ik laat ze in de zomer expres al iets langer, zodat het een normale teennagel lijkt. Vooral de kleine teen bevat nauwelijks een nagel
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Mijn stukje voet. Vanmorgen naar de pedicure geweest. Let niet op mijn sok afdruk
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Tnx! Het zijn geen sleehakken maar gewone hoge. Vind ze zelf ook erg leuk!Blond schreef:Carrie wat een leuke sleehakken!
Gast- Gast
Carrie, ik vind jou nagels heel mooi verzorgd. Mijn nagels zijn alleen zo klein dat ik dat volgens mij echt nooit voor elkaar krijg.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Dank je! Je kunt je nagels misschien iets laten groeien zodat ze groter lijken? En dat witte randje doet ook al heel veel!Carra schreef:Carrie, ik vind jou nagels heel mooi verzorgd. Mijn nagels zijn alleen zo klein dat ik dat volgens mij echt nooit voor elkaar krijg.
Gast- Gast
En toch vind ik het leuk al die voetjes
Mijn voeten:
Mijn voeten:
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik mis geloof ik het gen van voetenfoto's maken. Zo hip ben ik niet. Carries voeten zijn wel mooi.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Mee eens, vind ik ook de mooiste voetjes van dit topic.Rouge schreef:Ik mis geloof ik het gen van voetenfoto's maken. Zo hip ben ik niet. Carries voeten zijn wel mooi.
Ik heb geen 1 voetenfoto, zie daar echt het nut niet van in en denk er niet eens aan als ik ergens op vakantie ben.
Ik ga ook niet op vakantie met het idee dat ik een fotoreportage van m'n voeten ga maken, hoor
Gast- Gast
Ik heb alleen maar een foto van een grote bloedblaar op mijn voet en een foto met een blauwe teennagel. Restanten van 12 uur sporten... Die zal ik jullie ook niet aandoen
Gast- Gast
autsj, had je ergens een marathon van?Jip83 schreef:Ik heb alleen maar een foto van een grote bloedblaar op mijn voet en een foto met een blauwe teennagel. Restanten van 12 uur sporten... Die zal ik jullie ook niet aandoen
SarahKey schreef:autsj, had je ergens een marathon van?Jip83 schreef:Ik heb alleen maar een foto van een grote bloedblaar op mijn voet en een foto met een blauwe teennagel. Restanten van 12 uur sporten... Die zal ik jullie ook niet aandoen
Nee, een hele tr.iathlon. Viel me nog mee, de schade aan mijn voeten, pas de laatste twee uur is het ontstaan. Mijn sport masseur die vond vorige week mijn voeten wel heerlijk zacht. En wat ik er allemaal aan deed... Uh...niks?
Gast- Gast
Wat goed zeg. Ik doe het je niet na En valt dan nog mee van de laatste uren. En fijn toch zachte voeten zonder er iets voor te doen.Jip83 schreef:SarahKey schreef:autsj, had je ergens een marathon van?Jip83 schreef:Ik heb alleen maar een foto van een grote bloedblaar op mijn voet en een foto met een blauwe teennagel. Restanten van 12 uur sporten... Die zal ik jullie ook niet aandoen
Nee, een hele tr.iathlon. Viel me nog mee, de schade aan mijn voeten, pas de laatste twee uur is het ontstaan. Mijn sport masseur die vond vorige week mijn voeten wel heerlijk zacht. En wat ik er allemaal aan deed... Uh...niks?
Een klein stukje van mijn voeten Dit was afgelopen januari.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Hier zie je een prachtige zwarte teen, die inmiddels weg is gegroeid.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Maar waarom maken jullie foto's van je voeten? Ik heb nooit de behoefte om mijn pootjes 's op de foto te zetten, eigenlijk. Niet dat ze fotowaardig zijn, maar hé, 't zijn voeten..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik denk omdat voeten in de zon of voeten in het zand min of meer synoniem staan voor lekker weer, relaxen en heerlijk ontspannen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: