Beschuit met muisjes
+19
Maudy
Ellebel
lente
PapillonRose
joyce0606
M-G
Printje
Jezzie
Lejow
MissD
Sophiee
SarahKey
Slakje
Highway
Blue flower
Sterrin_
Caroow
Silver
Pussycat
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Beschuit met muisjes
Na de geboorte of toch wat anders?
- Wat hebben jullie gegeven voor bij de koffie aan jullie kraamvisite?
- Hebben jullie op het werk getrakteerd? Zo ja, wat?
- Wat hebben jullie kindjes op school/kdv/psz getrakteerd?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Beschuit met muisjes
Wat ik tegenwoordig veel meemaak is roomsoesjes met muisjes. Ook leuk als traktatie voor kids.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Thuis gewoon beschuit met muisjes, ik heb geen idee hoeveel mensen ik moet verwachten dus dat vind ik dan wel zo makkelijk.
Mijn vriend en ik werken bij hetzelfde bedrijf, hij trakteert zijn collega's (dat zijn mijn managers) op cakepops met muisjes (8 mensen zijn dat) en ik trakteer mijn collega's (waar hij de manager van is) op lange vingers met muisjes:
Ik heb zo'n 90 collega's, maar ik maak gewoon 2 pakken en wie er als eerste is heeft wat te snaaien en anders jammer dan
Mijn vriend en ik werken bij hetzelfde bedrijf, hij trakteert zijn collega's (dat zijn mijn managers) op cakepops met muisjes (8 mensen zijn dat) en ik trakteer mijn collega's (waar hij de manager van is) op lange vingers met muisjes:
Ik heb zo'n 90 collega's, maar ik maak gewoon 2 pakken en wie er als eerste is heeft wat te snaaien en anders jammer dan
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Voor visite cake met slagroom en muisjes.
Voor de clienten op mijn werk wel beschuut met muisjes, en voor collega's. Het is dan heel normaal dat de vader dan rollen beschuit brengt met boter en muisjes, de collega's smeren dan als ze zelf willen voor zichzelf. Voor de bewoners, zo'n 60, smeren ze dan ook en delen dan per kamer rond. Makkelijk.
Voor de clienten op mijn werk wel beschuut met muisjes, en voor collega's. Het is dan heel normaal dat de vader dan rollen beschuit brengt met boter en muisjes, de collega's smeren dan als ze zelf willen voor zichzelf. Voor de bewoners, zo'n 60, smeren ze dan ook en delen dan per kamer rond. Makkelijk.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Leuk dit topic, wilde ook een topic daarover openen.
Bij onze zoon hadden we cupcakes gemaakt en dat was best heel veel werk.
Nu zie ik dat niet zitten dus dacht zelf aan geboortekoekjes en zo'n chocolaatje met muisjes erop en meer niet eigenlijk.
Of vinden jullie dat gek?
Bij onze zoon hadden we cupcakes gemaakt en dat was best heel veel werk.
Nu zie ik dat niet zitten dus dacht zelf aan geboortekoekjes en zo'n chocolaatje met muisjes erop en meer niet eigenlijk.
Of vinden jullie dat gek?
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Ja ik was wel nieuwsgierig of jullie misschien nog leuke dingen wisten.
De lange vingers en soesjes zie je overal wel veel voorbijkomen.
Blue flower bedoel je een koekje en een chocolaatje voor je kraambezoek? Wat voor geboortekoekjes zijn dat dan?
Bij de geboorte van E hadden we trouwens voor de kraamvisite ''gewoon'' beschuit met muisjes. En voor op het werk heb ik chocola gekocht met roze en witte muisjes. Had geen zin in iets groots want had ook al pas geleden toen op taart getrakteerd.
De lange vingers en soesjes zie je overal wel veel voorbijkomen.
Blue flower bedoel je een koekje en een chocolaatje voor je kraambezoek? Wat voor geboortekoekjes zijn dat dan?
Bij de geboorte van E hadden we trouwens voor de kraamvisite ''gewoon'' beschuit met muisjes. En voor op het werk heb ik chocola gekocht met roze en witte muisjes. Had geen zin in iets groots want had ook al pas geleden toen op taart getrakteerd.
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef: Blue flower bedoel je een koekje en een chocolaatje voor je kraambezoek? Wat voor geboortekoekjes zijn dat dan?
Ik weet niet of ik een link mag plaatsen maar ik kan geen foto plaatsen met de ipad... (Of te blond om dat te begrijpen :p) maar het gaat om deze koekjes www.geboortekoekjes.nl
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Ik heb cakejes gemaakt! Had de voorbereidingen al gedaan dus was een kwestie van snel in elkaar flansen.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ach als ze maar wat krijgen toch? Het zijn simpele koekjes maar vast en zeker lekker.
Highway echt super leuk! Dat zou ik best willen... Maar daar heb ik echt geen zin in hoor als ik pas bevallen ben
Highway echt super leuk! Dat zou ik best willen... Maar daar heb ik echt geen zin in hoor als ik pas bevallen ben
Pussycat- Ratel
Het was niet zoveel werk hoor, de cakejes had ik van te voren gebakken en in de vriezer gedaan. De schildjes ook van te voren gemaakt. Dus ik hoefde alleen de botercreme last minute te maken en snel de cakejes opspuiten en in elkaar zetten. Nu was ik zelf niet zo fit toen ik uit het ziekenhuis kwam dus de eerste week niet echt van de grond (we hadden toch ook maar minimaal bezoek toen). Maar nu maak ik er telkens een paar als er bezoek komt, het is goed te doen hoor
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Wij hebben doosjes doopsuiker voor de familie, die krijgt iedere visite mee als bedankje. Voor in het ziekenhuis zullen we frisdrank en cava voorzien, geen extra snoeperijen. Voor thuis zal ik koekjes voorzien.
Mijn (schoon)ouders krijgen elk een grote, glazen pot mee, gevuld met doopsuiker. Hetzelfde voor Yves zijn collega's.
Mijn (schoon)ouders krijgen elk een grote, glazen pot mee, gevuld met doopsuiker. Hetzelfde voor Yves zijn collega's.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Thuis beschuit met muisjes, vind dat een leuke traditie wat ik graag in ere wil houden.
Op het kraamfeest had ik van alles, taart, cupcakes en voor de kinderen negerzoenen met blauwe muisjes.
Op mijn werk trakteerde ik op cakejes met roze/blauwe muisjes toen ik met verlof ging. Daarna niets gedaan.
Op het kraamfeest had ik van alles, taart, cupcakes en voor de kinderen negerzoenen met blauwe muisjes.
Op mijn werk trakteerde ik op cakejes met roze/blauwe muisjes toen ik met verlof ging. Daarna niets gedaan.
Gewoon overal beschuit met muisjes. Vind het een mooie traditie .
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Hier hetzelfde, zowel thuis aan de visite als op het werk.Sophiee schreef:Gewoon overal beschuit met muisjes. Vind het een mooie traditie .
Highway, van het zien van jou cupcakes krijg ik daar echt zin in!
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Ik had ook cupcakes met een toef, en een foto van B op eetbaar papier erop.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wij hadden gewoon beschuit met muisjes.
Toen mijn collega's kwamen en mijn tante's heb ik cupcakes gemaakt met roze muisjes.
Maar toen was L al 2 maanden en was ik zelf de beschuit wel een beetje zat!
Toen mijn collega's kwamen en mijn tante's heb ik cupcakes gemaakt met roze muisjes.
Maar toen was L al 2 maanden en was ik zelf de beschuit wel een beetje zat!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Hier ook gewoon beschuit met muisje, ik vind dat dat hoort haha.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Cake met slagroom en blauwe zoete decoratie (het leek op blauwe hagelslag, was bestemd voor cupcakes). Voor de bevalling wilden we eigenlijk cupcakes maken met koekiemonster erop (het werd een jongetje). Ik had een hele leuke beschrijving gezien op internet maar ik had daar aan het eind van mijn zwangerschap echt geen zin in.
Ja een taart met blauwe decoratie en blauwe muisjes (ons team bestaat maar uit 10 mensen, die trouwens ook allemaal op kraamvisite zijn geweest dus dubbelop hebben gehad ) Ik heb nog getwijfeld of ik voor de rest van de medewerkers van het gebouw (dat zijn zo'n 200 mensen) beschuit met muisjes of iets anders met blauwe decoratie zou trakteren maar uiteindelijk heb ik dat niet gedaan.
n.v.t.
Cake met slagroom en blauwe zoete decoratie (het leek op blauwe hagelslag, was bestemd voor cupcakes). Voor de bevalling wilden we eigenlijk cupcakes maken met koekiemonster erop (het werd een jongetje). Ik had een hele leuke beschrijving gezien op internet maar ik had daar aan het eind van mijn zwangerschap echt geen zin in.
Ja een taart met blauwe decoratie en blauwe muisjes (ons team bestaat maar uit 10 mensen, die trouwens ook allemaal op kraamvisite zijn geweest dus dubbelop hebben gehad ) Ik heb nog getwijfeld of ik voor de rest van de medewerkers van het gebouw (dat zijn zo'n 200 mensen) beschuit met muisjes of iets anders met blauwe decoratie zou trakteren maar uiteindelijk heb ik dat niet gedaan.
n.v.t.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Thuis zal het beschuit met muisjes worden en ik ga trakteren op 4 ziekenhuis afdelingen (waar ik dus werk of gewerkt heb)
Ik heb chocolade lollies gemaakt en die pak ik leuk in met zelfgemaakt labelrje eraan. Fotos volgen nog als het zo ver is.
Ik heb chocolade lollies gemaakt en die pak ik leuk in met zelfgemaakt labelrje eraan. Fotos volgen nog als het zo ver is.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Hier beschuit met muisjes gedaan voor iedereen, vind dat een leuke traditie. Kan me ook nog herinneren dat ik me best een beetje speciaal voelde toen ik beschuit met muisjes kreeg in het ziekenhuis, voor de geboorte van mijn eigen kindje
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Haha toch veel beschuit met muisjes. Ik vond dat ook een leuke traditie, maar ik weet ook dat ze me op een gegeven moment alle gaten uitkwamen Nou zal dat met taart of cupcakes vast niet anders zijn. en ach misschien doe ik ook wel beschuit met muisjes, maar voor op de psz is dat natuurlijk niet heel handig.
Pussycat- Ratel
Eigenlijk iedereen gewoon beschuit met muisjes.
Voor op m'n werk waren het al 15 rollen beschuit + muisjes, en voor m'n vriend z'n werk 3. Dus geen doen om dan iets aparts te maken haha.
Thuis vond ik beschuit met muisjes ook wel makkelijk, en een leuke traditie. Moet zeggen dat ik het altijd lekker gevonden heb, en nog steeds trouwens. De kraamvisite kwam lekker gespreid (wilde we graag), dus steeds een cake/cupcakes bakken of koekjes versieren zag ik niet zo zitten.
Voor op m'n werk waren het al 15 rollen beschuit + muisjes, en voor m'n vriend z'n werk 3. Dus geen doen om dan iets aparts te maken haha.
Thuis vond ik beschuit met muisjes ook wel makkelijk, en een leuke traditie. Moet zeggen dat ik het altijd lekker gevonden heb, en nog steeds trouwens. De kraamvisite kwam lekker gespreid (wilde we graag), dus steeds een cake/cupcakes bakken of koekjes versieren zag ik niet zo zitten.
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Leuk Highway! Ik ben dat ook van plan. Ga binnenkort eens 'oefenen' en cupcakes invriezen, kijken of ik ze ontdooid nog lekker vind
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Wij hadden elke week wat anders
Ik vond het leuk om iets te maken. We hebben dit allemaal gehad;
- cupcakes
- lange vingers
- beschuit
- mini eierkoeken
- Opengesneden soesjes
- plakjes cake
Ik vond het leuk om iets te maken. We hebben dit allemaal gehad;
- cupcakes
- lange vingers
- beschuit
- mini eierkoeken
- Opengesneden soesjes
- plakjes cake
Maudy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13
Wij hebben heel simpel roze koeken uitgedeeld.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: