'Like & Win'
+12
Jeanette
Caramba
Snoes
Rush
Capt'n Zero
Pseudoniem
Bacio
Charles
Guus
Marin
Sea of Trees
SoGood
16 plaatsers
Pagina 1 van 1
'Like & Win'
Alsof iemand weleens wat geliked heeft en gewonnen!
Hoe schakel ik die onzin uit?
Tot zover mijn irritatie van vandaag.
Hoe schakel ik die onzin uit?
Tot zover mijn irritatie van vandaag.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: 'Like & Win'
Ik heb ook een keer een jurkje t.w.v 120 euro gewonnen.
Maar het is wel schijtirritant ja, daarom doe ik er nu niet meer aan mee.
Maar het is wel schijtirritant ja, daarom doe ik er nu niet meer aan mee.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Oh ja, dat vind ik altijd zo irritant. Heb er ook wel eens een frustratie topic over geopend
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Doe het zelf nooit, wel laatst iemand de cadeaucheque opgestuurd die de actie van mijn werk wel een stuk of 10 keer gedeeld had! Toen ik haar pagina bekeek zag ik dat ze dat werkelijk met alles deed... Zou haar op negeren zetten als ze een 'vriend' van me was.
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ik durf het niet...wil mijn vrienden niet irriteren...maar ik wil heel veel heel vaak heel graag winnen!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Like & win is tegen de officiele facebook regels. Ik vind t ook enorm irritant.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
ja wat ontzettend irritant fenomeen, ik snap niet dat mensen meedoen aan zo'n actie. het is simpelweg goedkope reclame.
Pseudoniem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13
Ik deel en like alleen dingen die ik ook daadwerkelijk interessant vind om te winnen. Niet om het winnen zelf.
Ik like echt niet alles.
Ik kan me er ook niet echt aan storen. Ik vind het zelfs leuk om prijzen te verloten, laatst stond ik op een beurs met een grabbelton en sommige mensen wilden gewoon niet gratis grabbelen.
Kan ik niet inkomen. Ik heb helaas niet zo'n dikke portemonnee dat een cheque van €20 euro te min is om voor te grabbelen.
Ik like echt niet alles.
Ik kan me er ook niet echt aan storen. Ik vind het zelfs leuk om prijzen te verloten, laatst stond ik op een beurs met een grabbelton en sommige mensen wilden gewoon niet gratis grabbelen.
Kan ik niet inkomen. Ik heb helaas niet zo'n dikke portemonnee dat een cheque van €20 euro te min is om voor te grabbelen.
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Ik heb ook iemand in mn lijst die werkelijk aan 8 acties per dag mee doet. Ik heb haar status updates uitgezet in mijn nieuws overzicht.
Zelf like ik alleen acties die ik echt graag wil winnen. Ongeveer eens per week.
Zelf like ik alleen acties die ik echt graag wil winnen. Ongeveer eens per week.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik doe daar eigenlijk nooit aan mee omdat ik er toch van overtuigd ben dat ik nooit wat zal winnen haha. Misschien dat ik wel eens mee zal doen als de actie mij echt aanspreekt, maar niet standaard 10 per dag zoals sommige van mijn facebookvrienden.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Heel soms doe ik daar aan mee, maar val altijd buiten de prijzen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik doe heel soms mee, als ik het interessant vind en het wil hebben haha. Ongeveer 2 x per maand ofzo. Wordt inderdaad wel moe van mensen die heel hun fb vol pleuren met die winacties.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Capt'n Zero schreef:Ik deel en like alleen dingen die ik ook daadwerkelijk interessant vind om te winnen. Niet om het winnen zelf.
Ik like echt niet alles.
Dit dus!
Gast- Gast
Zazou schreef:Capt'n Zero schreef:Ik deel en like alleen dingen die ik ook daadwerkelijk interessant vind om te winnen. Niet om het winnen zelf.
Ik like echt niet alles.
Dit dus!
Jup, ik ook
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik doe eigenlijk best vaak meet met dat soort dingen haha!
Al 1 keer een disneypakket gewonnen (2 dvd's, 2 knuffels en bioscoopkaartjes) en entreekaartjes voor een kinderpark!
Ach als mensen uit mijn vriendenlijst het irritant vinden, blokkeren ze het maar ofzo!
Al 1 keer een disneypakket gewonnen (2 dvd's, 2 knuffels en bioscoopkaartjes) en entreekaartjes voor een kinderpark!
Ach als mensen uit mijn vriendenlijst het irritant vinden, blokkeren ze het maar ofzo!
NoMercy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13
Ik doe alleen aan acties mee die ik heel graag zou willen winnen zoals zo'n mooie steigerhout eettafel. Maar bijv. zo'n Elmo knuffeltje met boekje neuh daar doe ik geen moeite voor.
Ik heb 1x iets gewonnen en dat was afgelopen Valentijnsdag. Een etentje bij een restaurant hier in de buurt
Ik heb 1x iets gewonnen en dat was afgelopen Valentijnsdag. Een etentje bij een restaurant hier in de buurt
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Capt'n Zero schreef:Ik deel en like alleen dingen die ik ook daadwerkelijk interessant vind om te winnen. Niet om het winnen zelf.
Ik like echt niet alles.
Ik grabbel ook nooit, en mijn kinderen mogen dat ook niet. Ten eerste omdat ik vrij principieel ben in het gegeven 'het leven is niet te grabbelen' en ik heb er echt een hekel aan om in zo'n onoverzichtelijke bak met mijn arm te hengelen voor iets dat gratis is. Daarnaast wonen wij vrij klein en vult ons huis zich langzaam met prullaria van alle traktaties op school, mc Donalds kadootjes, Albert Heijn acties en nog meer. In een grabbelton voor kids zit meestal ook prullaria en dat wil ik echt heel erg beperken.
En nee, ik heb die dikke portemonnee ook niet. Ik kom elke helft vd maand zelfs salaris tekort. Dus dat is wel een verkeerd getrokken conclusie :-)
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: