Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I'm having their baby

Ga naar beneden

I'm having their baby Empty I'm having their baby

Bericht  Chocoholic zo 10 maa 2013 - 11:13

Kennen jullie het programma 'I'm having their baby' dat op TLC komt? Voor degenen die het niet kennen: Het gaat over vrouwen die zwanger zijn en kiezen voor adoptie. De redenen hiervoor lopen uiteen, bv nog te jong of geen plek/geld hebben voor nog een kindje erbij. Ik heb het nu een paar keer gezien, en word er echt emotioneel van. Je ziet ze echt worstelen met hun keuze, voornamelijk op het einde als het kindje eindelijk geboren is, en ik moet er gewoon bijna van janken. :nopompom:
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

I'm having their baby Empty Re: I'm having their baby

Bericht  Gast za 30 maa 2013 - 19:40

Nee, ik hoef er niet van te janken eerlijk gezegd. Soms vind ik het wel wat dom overkomen. Net als die vrouw die al een keer 'per ongeluk' zwanger was geraakt en nu alleenstaande moeder was. Dan vervolgens weer 'per ongeluk' zwanger raken van weer iemand anders en dan blijkt het een tweeling te zijn. Dan klinkt het toch echt alsof je verkeerde keuzes maakt in je leven. In dit geval fijn voor anderen die graag die kindjes willen adopteren maar wat doe je jezelf aan zeg, al die ellende... Vind het wel mooi om te zien dat sommige het ook niet doorzetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum