Help mij ik wil dit!
+19
Taeda
Sea of Trees
Burgemeester Julia
Antibes
Mizz_S
Sterre
Ibbeltje
Tiana
Toet
Poubelle
Blair
Bacio
Twellie
SoGood
Happy
Jeanette
Caresses
Mamsie
Paper Crown
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Help mij ik wil dit!
Ik kan geen fleurige vinden, Topshop heeft een grijze:
http://eu.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=1&viewAllFlag=&catalogId=34058&storeId=13058&productId=8738597&langId=-1&sort_field=Relevance&categoryId=339536&parent_categoryId=339500&pageSize=200
http://eu.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=1&viewAllFlag=&catalogId=34058&storeId=13058&productId=8738597&langId=-1&sort_field=Relevance&categoryId=339536&parent_categoryId=339500&pageSize=200
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Nou mij stoort het ook hoor. Dit is duidelijk iets dat bij beauty hoort. Niet bij V&A. Daar kijk ik sowieso al nooit.Ibbeltje schreef:Anastasya schreef:SoGood schreef:Het staat toch gewoon bij B&M?
Nu wel ja. Blijkbaar weer snel overgezet want vanmorgen stond hij bij vraag en aanbod. Misschien ben ik de enige die zich hieraan ergert.
Mj boeit het echt niet waar het staat. Waarom stoort het jou zo?
Gast- Gast
Ik heb zoiets in het zwart/wit van Vila. Maar volgens mij was 'ie van de wintercollectie, ik zie hem nu niet meer op de site.
edit: deze is het, wel met een meer grove print
edit: deze is het, wel met een meer grove print
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik heb zulk soort rokjes gisteren bij de Zara gezien.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Carrie schreef:Nou mij stoort het ook hoor. Dit is duidelijk iets dat bij beauty hoort. Niet bij V&A. Daar kijk ik sowieso al nooit.Ibbeltje schreef:Anastasya schreef:SoGood schreef:Het staat toch gewoon bij B&M?
Nu wel ja. Blijkbaar weer snel overgezet want vanmorgen stond hij bij vraag en aanbod. Misschien ben ik de enige die zich hieraan ergert.
Ik vind dat het bij beide kan Maar goed ik kijk via laatste berichten of hoe heet het en dan maakt het voor mij niet uit waar het staat
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hahaha, wat een mode dramaqueen ben je toch! Vind het wel leuke rokjes trouwens (die met kleur, zwartwit niet echt).
Wat ik dan overigens vreemder vind: waarom zo druk met dit topic heen en weer verplaatsen, maar niet de capslock uit de titel verwijderen wat zo ongeveer nóóit mag..?
Wat ik dan overigens vreemder vind: waarom zo druk met dit topic heen en weer verplaatsen, maar niet de capslock uit de titel verwijderen wat zo ongeveer nóóit mag..?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
De reden dat dit topic oorspronkelijk naar Vraag & Aanbod is verplaatst is omdat we de regel hebben dat topics met de vraag "Waar koop ik dit?" in die pijler thuishoren, zoals te lezen valt in het moderatortopic van die pijler.
Op dit moment is er onder de burgemeesters een discussie gaande over het nut van die regel. Het is inderdaad niet onze bedoeling dat een topic doodbloedt door ons beleid. Tegelijkertijd is het ook jammer dat een topic minder gelezen wordt alleen omdat het in een andere pijler staat. Dit is makkelijk op te lossen door niet via de pijlers te forummen maar via 'Berichten sinds laatste bezoek'.
Antibes, je hebt helemaal gelijk wat betreft de hoofdletters, ik heb het meteen aangepast.
Op dit moment is er onder de burgemeesters een discussie gaande over het nut van die regel. Het is inderdaad niet onze bedoeling dat een topic doodbloedt door ons beleid. Tegelijkertijd is het ook jammer dat een topic minder gelezen wordt alleen omdat het in een andere pijler staat. Dit is makkelijk op te lossen door niet via de pijlers te forummen maar via 'Berichten sinds laatste bezoek'.
Antibes, je hebt helemaal gelijk wat betreft de hoofdletters, ik heb het meteen aangepast.
Burgemeester Julia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 356
Registratiedatum : 02-11-12
Maar die pijlers zijn er toch niet voor niks? Als je aanraadt via berichten sinds laatste bezoek te gaan forummen kunnen die pijlers net zo goed weg. Ik vind echt niet dat alle "waar koop ik dit" naar V&A moet. Het gaat over beauty niet over iets verkopen of kopen, toch? Waarom dan die regel?Burgemeester Julia schreef:De reden dat dit topic oorspronkelijk naar Vraag & Aanbod is verplaatst is omdat we de regel hebben dat topics met de vraag "Waar koop ik dit?" in die pijler thuishoren, zoals te lezen valt in het moderatortopic van die pijler.
Gast- Gast
Hahah wat een gedoe weer
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Van mij, of van de Burgermeester?Sea of Trees schreef:Hahah wat een gedoe weer
Gast- Gast
Dat hele gekissebis in het topic van PC. Elke keer als zij een topic opent, dan is er wel iets.Carrie schreef:Van mij, of van de Burgermeester?Sea of Trees schreef:Hahah wat een gedoe weer
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Aha. Maar deze discussie had bij iedereen kunnen ontstaan, niet alleen bij PC.Sea of Trees schreef:Dat hele gekissebis in het topic van PC. Elke keer als zij een topic opent, dan is er wel iets.Carrie schreef:Van mij, of van de Burgermeester?Sea of Trees schreef:Hahah wat een gedoe weer
Gast- Gast
PC, hopelijk vind je een rokje, want ik denk dat het je fabulous zal staan!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Carrie schreef:Nou mij stoort het ook hoor. Dit is duidelijk iets dat bij beauty hoort. Niet bij V&A. Daar kijk ik sowieso al nooit.Ibbeltje schreef:Anastasya schreef:SoGood schreef:Het staat toch gewoon bij B&M?
Nou, ik stoorde me er ook aan inderdaad. Topic heeft in een paar pijlers gestaan, vroeg me al af waar het was gebleven.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind ze leeeeeuk!. zou ze ook wel willen. Heb op de site van bershka wel al iets gezien. maar helaas niet die eerste of tweede
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Bij de hm hebben ze ook zoiets, die vind ik ook erg leuk!
http://www.hm.com/nl/product/08872?article=08872-B#article=08872-B
http://www.hm.com/nl/product/08872?article=08872-B#article=08872-B
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een antwoord Als een moeder opzoek is naar een bepaalde fles, moet 'ie dan ook naar V&A? En als iemand wil weten waar je een bepaald schoonmaakproduct kan kopen ook? Het gaat toch niet om kopen en verkopen? Als ik wil weten in welke winkel ik Uggs kan kopen ga ik toch ook niet op Marktplaats zoeken?Carrie schreef:Maar die pijlers zijn er toch niet voor niks? Als je aanraadt via berichten sinds laatste bezoek te gaan forummen kunnen die pijlers net zo goed weg. Ik vind echt niet dat alle "waar koop ik dit" naar V&A moet. Het gaat over beauty niet over iets verkopen of kopen, toch? Waarom dan die regel?Burgemeester Julia schreef:De reden dat dit topic oorspronkelijk naar Vraag & Aanbod is verplaatst is omdat we de regel hebben dat topics met de vraag "Waar koop ik dit?" in die pijler thuishoren, zoals te lezen valt in het moderatortopic van die pijler.
Gast- Gast
Ik wil ook nog super graag zo'n rokje! Op Pinterest zag ik deze, vind hem ook helemaal geweldig:
http://media-cache-is0.pinimg.com/550x/4d/b5/95/4db595c92b73ea8b8c6bf50bc5c81bdf.jpg
http://media-cache-is0.pinimg.com/550x/4d/b5/95/4db595c92b73ea8b8c6bf50bc5c81bdf.jpg
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Een tijdje geleden hebben we de regels van de moderatortopics in alle pijlers herschreven. In de regels van de Vraag & Aanbodpijler staat bij welke topics in die pijler horen ook "Waar koop ik dit?". We hebben dit toen zo afgesproken. PC opent dit topic met de vraag waar ze dit rokje kan kopen en volgens de huidige regels zou het in Vraag & Aanbod horen. Het topic werd door verschillende burgemeesters in verschillende pijlers geplaatst (vandaar het meerdere keren verplaatsen) en zo kwamen we er achter dat we hier dus verschillend over denken en dat de regel waarschijnlijk niet zo handig is. We hebben op dit moment nog geen definitieve beslissing genomen, dus daar kan ik nog geen uitspraak over doen, maar we zijn er dus mee bezig en nemen de kritiek die naar aanleiding van dit topic is ontstaan zeker serieus.Carrie schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een antwoord Als een moeder opzoek is naar een bepaalde fles, moet 'ie dan ook naar V&A? En als iemand wil weten waar je een bepaald schoonmaakproduct kan kopen ook? Het gaat toch niet om kopen en verkopen? Als ik wil weten in welke winkel ik Uggs kan kopen ga ik toch ook niet op Marktplaats zoeken?Carrie schreef:Maar die pijlers zijn er toch niet voor niks? Als je aanraadt via berichten sinds laatste bezoek te gaan forummen kunnen die pijlers net zo goed weg. Ik vind echt niet dat alle "waar koop ik dit" naar V&A moet. Het gaat over beauty niet over iets verkopen of kopen, toch? Waarom dan die regel?
Wat betreft de pijlerindeling, deze is zeker nog wel nuttig als je meer via "Berichten sinds laatste bezoek" forumt. Op die manier kun je topics makkelijker terug vinden. Veel forummers kijken overdag bijvoorbeeld meerdere keren maar reageren pas 's avonds. Als alle topics door elkaar in één lange lijst staan dan is het lastig om een topic terug te vinden waar dan bijvoorbeeld sinds de vorige keer dat je keek niet meer in gereageerd is. Terwijl je als je naar de juiste pijler gaat het topic waarschijnlijk zo terug gevonden hebt.
Ik bedoelde ook niet dat iedereen voortaan alleen nog maar via "Berichten sinds laatste bezoek" moet gaan forummen, maar gewoon een combinatie van de twee. Nu gebeurt het blijkbaar regelmatig dat een topic niet van de grond komt omdat het in een pijler staat die minder bekeken wordt. Terwijl als het in een drukker bezochte pijler had gestaan het wel meer reacties had gekregen. Dat is erg jammer en mijns inziens dus makkelijk op te lossen door niet alleen je vaste pijlers te bezoeken maar ook eens te kijken wat er in de andere pijlers aan topics geopend is. Dit is sneller te doen via "Berichten sinds laatste bezoek" dan door elke pijler afzonderlijk te bezoeken.
Burgemeester Julia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 356
Registratiedatum : 02-11-12
Ok, dank voor je uitleg, helder! Hoop niet dat het 'erdoor' komt dat dit soort topics voortaan naar V&A moeten. Ik zal ook eens proberen om te kijken of het bevalt om 'berichten sinds laatste bezoek' te forummen. Ik kijk wel altijd in 'mijn berichten' om te zien of mensen gereageerd hebben op een reactie van mij.
Gast- Gast
Ja dat zijn inderdaad leuke rokjes! De eerste uit je post heb ik vorig jaar gezien bij Bershka, was wel in Spanje. Ik wil ook nog zo'n rokje, dus ik zoek regelmatig online op ''aztec skirt'' in online winkels, totdat ik er een zie die ik echt helemaal geweldig vind haha.
Deze vind ik ook leuk!
Deze vind ik ook leuk!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Die is ook van Bershka of niet Harri? Ik heb hem vorige week aangepast maar vond 'em toch iets te duur.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: