Hydrofieldoeken en spuugdoekjes
+15
iloverose
studiebol
teletascha
Jezzie
Funk
Snoes
Twellie
Happydobby
Supertalentje
SarahKey
Jade
Pussycat
Manderijn
Urban Naked
_Lana_
19 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hydrofieldoeken en spuugdoekjes
Waar gebruik jij bovenstaande doekjes allemaal voor?
De spuugdoekjes gebruik ik alleen nog als ze uit een gewone beker drinken, dan hou ik 'm onder de kin. Verder liggen ze maar wat in de kast.
Hydrofieldoeken alleen nog om ze mee af te drogen. En de washandjes voor het wassen en beneden ligt er ook vaak 1 voor de snotneusjes.
De spuugdoekjes gebruik ik alleen nog als ze uit een gewone beker drinken, dan hou ik 'm onder de kin. Verder liggen ze maar wat in de kast.
Hydrofieldoeken alleen nog om ze mee af te drogen. En de washandjes voor het wassen en beneden ligt er ook vaak 1 voor de snotneusjes.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Hydrofieldoeken en spuugdoekjes
Hydrofielluiers gebruiken wij als we hem de fles geven, die leg ik dan in z'n nek zodat er geen druppels z'n nek in kunnen glijden. Hij slaapt ook met een hydrofielluier in z'n bedje (niet áán, gewoon om mee te klieren).
Spuugdoekjes gebruik ik eigenlijk nooit, heb wel een stapel liggen. Komt misschien ooit nog.
Spuugdoekjes gebruik ik eigenlijk nooit, heb wel een stapel liggen. Komt misschien ooit nog.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ik gebruik de hydrofiel luiers alleen nog om mijn bril schoon te maken.. Ideaal!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Hydrofieldoeken nog gewoon om haar af te drogen en de spuugdoekjes maak ik nat en gebruik ik na het eten om haar handen en mond schoon te maken.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ja ik kom er eigenlijk op, omdat we er zoooooveel hebben liggen!
De spuugdoekjes liggen nu ongebruikt in de kast bijna, zonde. Vanaf nu maar gebruiken als snoetenpoetser.
De spuugdoekjes liggen nu ongebruikt in de kast bijna, zonde. Vanaf nu maar gebruiken als snoetenpoetser.
_Lana_- Ratel
Hier liggen ze nu nog voor de sier in de kast .
Maar hebben jullie de doeken aan het begin wel veel gebruikt? Want ik heb gelezen dat je met borstvoeding veel spuugdoekjes gebruikt. En hydrofielen gebruikt om af- te drogen, onder het hoofdje te leggen in de box, kinderwagen en het bedje, om de kruiken doet etc.
Maar hebben jullie de doeken aan het begin wel veel gebruikt? Want ik heb gelezen dat je met borstvoeding veel spuugdoekjes gebruikt. En hydrofielen gebruikt om af- te drogen, onder het hoofdje te leggen in de box, kinderwagen en het bedje, om de kruiken doet etc.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
In het begin hebben we echt heel veel spuugdoekjes gebruikt. S was een spuger en er gingen er zo 6-7 per dag door heen.
Nu gebruik ik er nog maar enkele voor snotneuzen, kleine ongelukjes of idd voor onder een echte beker.
Hydrofiele luiers gebruikten we in het begin ook veel, maar nu alleen nog om op het verschoonkussen te leggen voor na bad. Ik heb er maanden terug al een stapel uit de kasten gehaald.
Nu gebruik ik er nog maar enkele voor snotneuzen, kleine ongelukjes of idd voor onder een echte beker.
Hydrofiele luiers gebruikten we in het begin ook veel, maar nu alleen nog om op het verschoonkussen te leggen voor na bad. Ik heb er maanden terug al een stapel uit de kasten gehaald.
@Jade: Ja in het begin heb ik alles heel veel gebruikt.
Spuugdoekjes met voeden, die hadden we ook echt nodig. En als er wat melk terugkomt.
Hydrofieldoeken in de kinderwagen, op het aankleedkussen, in de box na het voeden enz.
Spuugdoekjes met voeden, die hadden we ook echt nodig. En als er wat melk terugkomt.
Hydrofieldoeken in de kinderwagen, op het aankleedkussen, in de box na het voeden enz.
_Lana_- Ratel
+1Pussycat schreef:Hydrofieldoeken nog gewoon om haar af te drogen en de spuugdoekjes maak ik nat en gebruik ik na het eten om haar handen en mond schoon te maken.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Hydrofiel gebruik ik om of te drogen en om mee te nemen als M ergens anders verschoond moet worden.
Spuugdoekjes veel gebruikt in het begin. nu liggen ze werkeloos in de kast.
Spuugdoekjes veel gebruikt in het begin. nu liggen ze werkeloos in de kast.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hydrofielluiers gebruik ik om ze mee af te drogen na douche of bad. Soms gebruik ik daar ook een spuugdoekje bij als er nog wat water in de oren zit of zo en de hydrofielluier al doorweekt is van het afdrogen. Daarnaast gebruik ik de hydrofielluiers ook wel als theedoek .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Hydrofieldoeken gebruik ik om onder zijn hoofdje te leggen (in zijn wiegje, in zijn box, in de kinderwagen, ...) en om hem af te drogen. Spuugdoekjes gebruik ik als hij zijn fles krijgt, meestal geeft hij nadien wat terug. Ik gebruik ze nu ook nog heel veel, maar mijn zoontje is nog maar 3 maanden.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Hydrofiel doeken zijn z'n knuffels dus wij hebben een flinke voorraad. De kleur maakt hem niet uit dus lekker makkelijk. Verder gebruiken we ze bij het afdrogen maar dat wordt altijd een gevecht omdat hij hem dan wil Haha.
Spuugdoekjes hebben we alleen bij bv gebruikt. Nu nauwelijks nog.
Spuugdoekjes hebben we alleen bij bv gebruikt. Nu nauwelijks nog.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Hydrofieldoeken om mee af te drogen...en in haar bedje ligt er nog een onder haar hoofdje.
En in de luiertas een om onder haar te leggen bij het verschonen.
Spuugdoekjes gebruik ik als ik de fles geef. En washandjes om haar te wassen en een paar beneden om haar gezicht schoon te maken na het groente eten.
En in de luiertas een om onder haar te leggen bij het verschonen.
Spuugdoekjes gebruik ik als ik de fles geef. En washandjes om haar te wassen en een paar beneden om haar gezicht schoon te maken na het groente eten.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Hydrofieldoekem gebruik ik voor: aankleedkussen, onder hoofd, als spuugdoek, voor het lekken bij borstvoeding, bij het boertje laten, bij het afdrogen, ik droog de douche ermee
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Spuugdoekjes heb ik laatst op 2 na allemaal weggegooid, zaten zoveel vlekken in en viezigheid en ik gebruik ze echt nooit.
Hydrofiele luiers liggen er genoeg van, gebruik ze alleen nog om de meiden mee af te drogen na het douchen.
Hydrofiele luiers liggen er genoeg van, gebruik ze alleen nog om de meiden mee af te drogen na het douchen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Hydrofieldoeken gebruiken we nog om mee af te drogen .in het begin hadden we nog ze in debox,wieg en in haar bedje te liggen,onder haar hoofd .
Spugdoekje alleen gebruik voor als der een druk melk uit haar mondje kwam na de voeding.We gebruiken ze nu nog maar dan ook bij/tijdens het eten voor het knoeien
Spugdoekje alleen gebruik voor als der een druk melk uit haar mondje kwam na de voeding.We gebruiken ze nu nog maar dan ook bij/tijdens het eten voor het knoeien
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Ik gebruik hydro luiers weleens voor afdrogen van glazen. Ideaal
Verder om beide mannen mee af te drogen.
Spuugdoekjes voor j
Verder om beide mannen mee af te drogen.
Spuugdoekjes voor j
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Haha ja, ik heb ook één hydrofiele doek apart gehouden om glazen mee af te drogen, gaat zo goed!Flower_L schreef:Ik gebruik hydro luiers weleens voor afdrogen van glazen. Ideaal
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Haha ja, ik heb ook één hydrofiele doek apart gehouden om glazen mee af te drogen, gaat zo goed!Flower_L schreef:Ik gebruik hydro luiers weleens voor afdrogen van glazen. Ideaal
Ik ging vanochtend mijn nieuwe brillen ophalen, en wat hangt daar om de brilglazen mee te poetsen.....een hydro luier!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Spuugdoekjes heb ik nooit gebruikt. Hydrofiele doeken gebruik ik nu ook niet meer, maar gebruikte ze voor het afdrogen van natte baby's, bij de borstvoeding, bij de flesvoeding (voor het boertje met melk), we gebruikten ze ook om onder haar te leggen in de box, de auto, bed, ... toen ze erge last had van reflux. Anders kon ik om de vijf botten alles gaan wassen.
Ohja, nu gebruik ik ze ook nog als Louise ziekjes is!
Ohja, nu gebruik ik ze ook nog als Louise ziekjes is!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
In bed, in de box en in de reiswagen en om af te drogen als die in bad ga, hoop dat ik snel minder nodig heb want heb een hekel aan de doeken omdat ze steeds gestreken moeten worden (en ik vind strijken niet leuk).
Spuugdoek gebruiken we tijdens de fles, tussendoor spugen, ligt in de box, reiswagen en bed 1 op de hydrofiele luier ivm het spugen.
Spuugdoek gebruiken we tijdens de fles, tussendoor spugen, ligt in de box, reiswagen en bed 1 op de hydrofiele luier ivm het spugen.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Hydrofielluiers hebben we alleen de eerste maanden gebruikt
om mee af te drogen. Spuugdoekjes zijn z'n knuffels in bed, gelukkig heeft hij geen voorkeur voor kleur of soort inderdaad makkelijk!
om mee af te drogen. Spuugdoekjes zijn z'n knuffels in bed, gelukkig heeft hij geen voorkeur voor kleur of soort inderdaad makkelijk!
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: