Boeren..
+5
tweeling
slaatje
loesje
Pinkel
Printje
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Boeren..
Boeren jullie kids altijd, en tot wanneer liet je ook tussendoor een keer boeren?
N boert namelijk lang niet altijd na een flesje, ze doet er ook best lang over, ze drinkt erg rustig misschien speelt dat ook mee?
N boert namelijk lang niet altijd na een flesje, ze doet er ook best lang over, ze drinkt erg rustig misschien speelt dat ook mee?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Boeren..
L. boert eigenlijk na iedere voeding. Tot vorige week boerde ze ook nog een keertje tussendoor, dan kon ze even op adem komen en daarna dronk ze de rest van haar fles leeg. Nu drinkt ze ineens een stuk sneller en geeft ze alleen na haar flesje nog een boertje. Wel laat ze regelmatig na een tijdje ook nog wel eens een boertje als ik haar bijvoorbeeld uit haar wiegje haal.
Heel af en toe komt het voor dat ze geen boertje laat, maar dan volgt hij later want anders gaat ze spugen. Hier laat ze trouwens echt keiharde boeren af en toe. Het lijkt dan net of er een grote vent een boer laat!
Heel af en toe komt het voor dat ze geen boertje laat, maar dan volgt hij later want anders gaat ze spugen. Hier laat ze trouwens echt keiharde boeren af en toe. Het lijkt dan net of er een grote vent een boer laat!
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
H. was een moeilijke boerster
Weinig tot niet eigenlijk.
En A. al helemaal niet. Die heeft als baby zijnde volgens mij helemaal niet geboerd.
Wij stopte ook niet tussendoor. Als we dat deden dan gilde ze het allebei uit tot spugen aan toe.
Weinig tot niet eigenlijk.
En A. al helemaal niet. Die heeft als baby zijnde volgens mij helemaal niet geboerd.
Wij stopte ook niet tussendoor. Als we dat deden dan gilde ze het allebei uit tot spugen aan toe.
Gast- Gast
Printje schreef:Boeren jullie kids altijd, en tot wanneer liet je ook tussendoor een keer boeren?
net mijn dochtertje
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Sinds wij de difrax gebruiken boert ie wel een paar keer tijdens de voeding. Dit moet ook, omdat hij heel snel en gulzig drinkt. Voorheen boerde hij niet. Volgens de kraamhulp kan het ook een kindje zijn dat niet altijd een boertje nodig heeft.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Na elke voeding boert ze, ook na haar groentehapje. Tussendoor laat ik haar niet boeren tijdens de fles.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
T. boert nooit.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Hij boert na elke voeding. Ik moet vaak wel wat moeite doen om hem te laten boeren, maar als hij niet boert, geeft hij vaak veel terug.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
L. boert nog steeds na elke fles. Als ik haar rechtop zet boert ze vaak al.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Snoes schreef:Hij boert na elke voeding. Ik moet vaak wel wat moeite doen om hem te laten boeren, maar als hij niet boert, geeft hij vaak veel terug.
Dit, vaak merk ik wel wanneer er nog iets zit. Dan ligt hij onrustig te plonsen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: