Voorkeurskleding
+11
Supertalentje
Filoria
Printje
CCC
Twellie
PapillonRose
Slakje
Annemie
Limburg85
Liadan
Flower_L
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Voorkeurskleding
Pakken jullie ook iedere keer weer dezelfde kledingstukken voor jullie kinderen?
Sommige dingen staan l en j zo leuk dat ik die iedere keer weer pak wanneer ze uit de was zijn. En de dingen die minder leuk zijn vergeet ik vaak te pakken.
Sommige dingen staan l en j zo leuk dat ik die iedere keer weer pak wanneer ze uit de was zijn. En de dingen die minder leuk zijn vergeet ik vaak te pakken.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Voorkeurskleding
Bij mijn zoon wel. Bij mijn dochter krijg ik daar de kans niet meer voor want zij heeft eigen voorkeurskleding. Sommige dingen die ik erg leuk vind blijven in de kast liggen omdat zij ze niet aan wil.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Sommige dingen pak ik wel meer dan de andere maar ik leg het laatst gebruikte kleding onderop de stapel zodat ik nie steeds het zelfde pak maar soms heb ik iets in m'n hoofd en dan pak ik het gewoon het onderste ;-).
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Ik pak ook elke keer weer hetzelfde.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Nee, eigenlijk niet echt.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Een paar dingen wel, maar over het algemeen valt het heel erg mee. De dingen die op stapeltjes liggen, daarvan pak ik zoveel mogelijk wat bovenop ligt en schone dingen gaan onderop. Zo wissel ik het zoveel mogelijk af.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ja, dat komt ook omdat ik een hekel heb aan opvouwen en als ik het zo weer van de waslijn pak, hoeft dat niet.
Laatst aangepast door Twellie op wo 6 maa 2013 - 9:23; in totaal 2 keer bewerkt
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Twellie schreef:Ja, dat komt ook omdat ik een hekel heb aan opvouwen en als ik het zo weer van de waslijn pak, hoeft dat niet.
Maar dat noem ik gewoon pure gemakszucht
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ja, ik heb echt mijn favo setjes hier voor N. maar probeer ook wel af te wisselen, is anders zo zonde van alle kleding die er ligt.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ja heel erg. Zo viel het me op dat op de pas geboren foto's van S, J heel vaak dezelfde trui aan had. Toen heb ik hem bewust maar even in de kast gelaten.....
Gast- Gast
Ja bij R vooral blousejes en bij N jurkjes en rokjes
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Flower_L schreef:Twellie schreef:Ja, dat komt ook omdat ik een hekel heb aan opvouwen en als ik het zo weer van de waslijn pak, hoeft dat niet.
Maar dat noem ik gewoon pure gemakszucht
Uhm... ja. Maar de kleding op de waslijn is wel mijn voorkeurskleding .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Tomas heeft ook zijn eigen voorkeur nu. Streepjesshirts en overhemden zijn het helemaal
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik pak altijd het bovenste en dat is wat ik hem het snelste/makkelijkste kan aantrekken en vanuit de was weer bovenop ligt. Ik moet het eens onderop gaan leggen en dan weer het bovenste pakken.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik pak ook vaak iets wat ik echt heel leuk vind en dat zijn wel vaak dezelfde kledingstukken. Soms leg ik ze bewust even onderop de stapel zodat ik hem niet weer hetzelfde aantrek.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik doe dat ook vaak. Vooral blousjes en stoere longsleeves. Of de wat duurdere kledingstukken, vind ik anders ook zo zonde als ze blijven liggen. Maar soms pak ik iets heel anders en dan heeft hij weer wat 'nieuws' aan.
Mijn man pakt vaak truien. Vind ik ook wel grappig want dat pak ik eigenlijk nooit.
Mijn man pakt vaak truien. Vind ik ook wel grappig want dat pak ik eigenlijk nooit.
Ja dat heb ik heel erg! Moet echt oppassen dat T niet steeds in hetzelfde rond loopt want hij heeft echt kleding genoeg. Maar sommige dingen staan hem zo leuk, hihi
Mama- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 59
Registratiedatum : 17-01-13
Ik heb een hele sterke voorkeur qua kleding, de jurkjes/setjes die mijn moeder maakt zijn duidelijk favoriet. Het ziet er sowieso erg leuk uit maar het is daarnaast ook op J haar maten gemaakt en past daardoor heel mooi.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: