Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weet iemand hoe dit resort heet in Egypte in Sharm?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Weet iemand hoe dit resort heet in Egypte in Sharm? Empty Weet iemand hoe dit resort heet in Egypte in Sharm?

Bericht  Caribbeanlover wo 6 maa 2013 - 2:41

http://www.shownieuws.tv/showflits/eva-en-freek-naar-egypte/
Meer info/foto's heb ik niet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet iemand hoe dit resort heet in Egypte in Sharm? Empty Re: Weet iemand hoe dit resort heet in Egypte in Sharm?

Bericht  Jasmine vr 8 maa 2013 - 1:43

Met dank aan Google kom ik op dit resort: http://www.fourseasons.com/sharmelsheikh/

Deze foto komt nl. ook in je filmpje voor.
Weet iemand hoe dit resort heet in Egypte in Sharm? ?type=shrink&width=240&height=180&image=http%3A%2F%2Fhydracms.isropa.nl%2F%2FWebService%2FImages%2FPicture%2FESHA512_1

Maar voor de prijs van dit resort, zou ik toch liever een andere reis maken. Kwam op D-Reizen een prijs tegen: vanaf € 1.423,- voor 8 dagen: http://www.d-reizen.nl/egypte/rode-zee/sharm-el-sheikh/hotel-four-seasons-resort
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet iemand hoe dit resort heet in Egypte in Sharm? Empty Re: Weet iemand hoe dit resort heet in Egypte in Sharm?

Bericht  Caribbeanlover vr 8 maa 2013 - 3:38

Dank je voor het zoeken. Hoe is het je gelukt alleen door dat filmpje? Katjinggggg tingelingeling kassahhhhhhhhhhh. Nee te duur........jammer!
Het is geen eens all in en dat willen wij altijd. Zo duur en dan niet all in, TE duur! Wel supermooi, maar voor dezelfde prijs en zelfs een stuk minder zit je in de cariben en wel all in.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet iemand hoe dit resort heet in Egypte in Sharm? Empty Re: Weet iemand hoe dit resort heet in Egypte in Sharm?

Bericht  Caribbeanlover vr 8 maa 2013 - 3:49

http://karismahotels.com/HotelsResorts/ForAdultsOnly/ElDoradoRoyale

Hier heb ik gezeten, all in en voor veel minder was een aanbieding hoor anders zouden wij er nooit heen gaan.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet iemand hoe dit resort heet in Egypte in Sharm? Empty Re: Weet iemand hoe dit resort heet in Egypte in Sharm?

Bericht  Jasmine vr 8 maa 2013 - 5:07

Caribbeanlover schreef:Dank je voor het zoeken. Hoe is het je gelukt alleen door dat filmpje? Katjinggggg tingelingeling kassahhhhhhhhhhh. Nee te duur........jammer!
Het is geen eens all in en dat willen wij altijd. Zo duur en dan niet all in, TE duur! Wel supermooi, maar voor dezelfde prijs en zelfs een stuk minder zit je in de cariben en wel all in.

Kijken naar de beelden van het resort en letten op herkenbare punten, op Google onder afbeeldingen 'Resort Sharm' intikken en de plaatjes doorkijken.

En ik vind het idd. ook véél te veel geld. Als ik nu de staatsloterij zou winnen, zou ik misschien nog eens zoiets hebben van 'doe eens gek' (alhoewel ik dan waarschijnlijk een soortgelijk resort in Thailand o.i.d. uit zou zoeken).

Resort wat jij postte ziet er ook mooi uit, al trekt Mexico mij dan weer minder. Persoonlijk zou ik voor Azië gaan.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet iemand hoe dit resort heet in Egypte in Sharm? Empty Re: Weet iemand hoe dit resort heet in Egypte in Sharm?

Bericht  Caribbeanlover vr 8 maa 2013 - 8:43

Als je dan toch het geld hebt idd lekker ver weg en tropisch zoals de Malediven, Bora Bora, Figi ofzo.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet iemand hoe dit resort heet in Egypte in Sharm? Empty Re: Weet iemand hoe dit resort heet in Egypte in Sharm?

Bericht  Jasmine vr 8 maa 2013 - 8:45

Precies! Jammer genoeg heb ik dat probleem niet Wink
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet iemand hoe dit resort heet in Egypte in Sharm? Empty Re: Weet iemand hoe dit resort heet in Egypte in Sharm?

Bericht  Caribbeanlover vr 8 maa 2013 - 12:51

Haha het probleem van het hebben van veeeel geld!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet iemand hoe dit resort heet in Egypte in Sharm? Empty Re: Weet iemand hoe dit resort heet in Egypte in Sharm?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum