Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vandaag

+27
Sushi
Snoes
Fayebella
Capt'n Zero
Parisienne
SoGood
Chocolate Cookie
CarpeDiem
rapa nui
Rebecca
Kqip
Aziraphale
NoName88
Parel
Middleme
bolus26
Joli86
Lejow
kwak
Coco
Bruintje Beer
Nijntje
Jezzie
Flower_L
Printje
studiebol
Twellie
31 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vandaag - Pagina 2 Empty Re: Vandaag

Bericht  SoGood di 5 maa 2013 - 9:54

Lekker weer? Nauwelijks wat van gemerkt. Vandaag - Pagina 2 1371890812
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Parisienne di 5 maa 2013 - 10:16

Wij zijn vanochtend met drie vrienden naar Blijdorp geweest. N. was het enige kind, dus ze genoot van alle aandacht. Daar lekker rondgelopen en op het terras bij de speeltuin gezeten. Daarna zijn we met z'n allen wat gaan drinken op een terras hier aan de K.ralingse P.las. Om 19.30 zijn we nog sushi gaan eten met elkaar. N.'s eerst keer sushi Wink Tijdens het eten is ze in de kinderwagen in slaap gevallen en ligt net inmiddels lekker in bed.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Capt'n Zero di 5 maa 2013 - 10:20

Geen ene moer nerd ik was gewoon aan het werk.

lol!

Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Gast di 5 maa 2013 - 10:32

Parisienne schreef:Wij zijn vanochtend met drie vrienden naar Blijdorp geweest. N. was het enige kind, dus ze genoot van alle aandacht. Daar lekker rondgelopen en op het terras bij de speeltuin gezeten. Daarna zijn we met z'n allen wat gaan drinken op een terras hier aan de K.ralingse P.las. Om 19.30 zijn we nog sushi gaan eten met elkaar. N.'s eerst keer sushi Wink Tijdens het eten is ze in de kinderwagen in slaap gevallen en ligt net inmiddels lekker in bed.

Heerlijk toch? Lekker van genieten nu ze nog zo klein zijn. Voor je het weet zijn ze groot en moeten ze elke dag naar school en vroeg naar bed.

Gast
Gast

Bericht  Fayebella di 5 maa 2013 - 10:45

Ik had eigenlijk gepland om in de tuin te gaan werken, maar moest vanochtend extra werken, dus helaas weinig gezien van het mooie weer.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parisienne di 5 maa 2013 - 10:54

Zazou schreef:
Parisienne schreef:Wij zijn vanochtend met drie vrienden naar Blijdorp geweest. N. was het enige kind, dus ze genoot van alle aandacht. Daar lekker rondgelopen en op het terras bij de speeltuin gezeten. Daarna zijn we met z'n allen wat gaan drinken op een terras hier aan de K.ralingse P.las. Om 19.30 zijn we nog sushi gaan eten met elkaar. N.'s eerst keer sushi Wink Tijdens het eten is ze in de kinderwagen in slaap gevallen en ligt net inmiddels lekker in bed.

Heerlijk toch? Lekker van genieten nu ze nog zo klein zijn. Voor je het weet zijn ze groot en moeten ze elke dag naar school en vroeg naar bed.
Inderdaad. We gingen erheen met de gedachte: 'we zien wel hoe N. het trekt. Af en toe zo'n avondje moet kunnen.' Ik was dan ook zeer verrast dat ze gewoon ging slapen in de kinderwagen. Heerlijk! Dit betekent dat we dit af en toe nog eens kunnen doen! Very Happy
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Snoes di 5 maa 2013 - 11:15

Ik heb vandaag de hele benedenverdieping gepoetst, uitgebreid gekookt, een lange wandeling gemaakt met mijn zoon, met mijn vriend even weg geweest maar vooral een hele gezellige middag gehad met Sanne-84!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast di 5 maa 2013 - 11:21

Parisienne schreef:
Zazou schreef:

Inderdaad. We gingen erheen met de gedachte: 'we zien wel hoe N. het trekt. Af en toe zo'n avondje moet kunnen.' Ik was dan ook zeer verrast dat ze gewoon ging slapen in de kinderwagen. Heerlijk! Dit betekent dat we dit af en toe nog eens kunnen doen! Very Happy

Ik ging met Lise ook zo vaak weg onder het mom, ik zie wel hoe het loopt! Heerlijk vond ik dat. Nu met die andere erbij is het een stuk lastiger, al zijn ze ook best makkelijk.

Gast
Gast

Bericht  Sushi di 5 maa 2013 - 11:25

Ik heb veel gefietst vandaag, was echt heerlijk!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Elliot di 5 maa 2013 - 19:51

Ik was gister lekker vrij. Heb 's morgens mijn ramen gelapt, door de zon die er opstond zagen die er niet meer uit! 's Middags ben ik op de fiets naar een vriendin geweest om naar haar babykamertje te kijken dat bijna af is. Ik dacht dat het maar een klein stukje fietsen was maar uiteindelijk was het toch meer dan een half uur! Toch wel lekker met dit weer.
Vandaag moet ik helaas weer werken.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Kowalski di 5 maa 2013 - 20:30

Ik was gisteren ook vrij! Nou ja, ik heb vrij gepakt Vandaag - Pagina 2 394967 Wat een heerlijk weer zeg! Ik heb een beetje geshopt, gefietst, gewoon lekker veel buiten geweest. Ik moet zeggen dat het nu nog steeds wel heel lekker zacht is hoor! Alleen wat bewolking, dat is jammer...
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Lady4 di 5 maa 2013 - 21:06

Hier is het helemaal bewolkt, jammer! Gister ben ik de hele dag buiten geweest.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  SarahKey di 5 maa 2013 - 21:25

Ik moest gisteren bijna de hele dag werken. Wel met kindjes naar het zwembad gelopen en weer terug dus wel iets van de zon gezien Wink
Zit ik vandaag vol goede moed te wachten op weer zo'n lekkere dag, zie ik hier ook geen zonVandaag - Pagina 2 1270000679
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud