Vandaag
+27
Sushi
Snoes
Fayebella
Capt'n Zero
Parisienne
SoGood
Chocolate Cookie
CarpeDiem
rapa nui
Rebecca
Kqip
Aziraphale
NoName88
Parel
Middleme
bolus26
Joli86
Lejow
kwak
Coco
Bruintje Beer
Nijntje
Jezzie
Flower_L
Printje
studiebol
Twellie
31 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vandaag
Lekker weer? Nauwelijks wat van gemerkt.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Wij zijn vanochtend met drie vrienden naar Blijdorp geweest. N. was het enige kind, dus ze genoot van alle aandacht. Daar lekker rondgelopen en op het terras bij de speeltuin gezeten. Daarna zijn we met z'n allen wat gaan drinken op een terras hier aan de K.ralingse P.las. Om 19.30 zijn we nog sushi gaan eten met elkaar. N.'s eerst keer sushi Tijdens het eten is ze in de kinderwagen in slaap gevallen en ligt net inmiddels lekker in bed.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Geen ene moer ik was gewoon aan het werk.
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Parisienne schreef:Wij zijn vanochtend met drie vrienden naar Blijdorp geweest. N. was het enige kind, dus ze genoot van alle aandacht. Daar lekker rondgelopen en op het terras bij de speeltuin gezeten. Daarna zijn we met z'n allen wat gaan drinken op een terras hier aan de K.ralingse P.las. Om 19.30 zijn we nog sushi gaan eten met elkaar. N.'s eerst keer sushi Tijdens het eten is ze in de kinderwagen in slaap gevallen en ligt net inmiddels lekker in bed.
Heerlijk toch? Lekker van genieten nu ze nog zo klein zijn. Voor je het weet zijn ze groot en moeten ze elke dag naar school en vroeg naar bed.
Gast- Gast
Ik had eigenlijk gepland om in de tuin te gaan werken, maar moest vanochtend extra werken, dus helaas weinig gezien van het mooie weer.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Inderdaad. We gingen erheen met de gedachte: 'we zien wel hoe N. het trekt. Af en toe zo'n avondje moet kunnen.' Ik was dan ook zeer verrast dat ze gewoon ging slapen in de kinderwagen. Heerlijk! Dit betekent dat we dit af en toe nog eens kunnen doen!Zazou schreef:Parisienne schreef:Wij zijn vanochtend met drie vrienden naar Blijdorp geweest. N. was het enige kind, dus ze genoot van alle aandacht. Daar lekker rondgelopen en op het terras bij de speeltuin gezeten. Daarna zijn we met z'n allen wat gaan drinken op een terras hier aan de K.ralingse P.las. Om 19.30 zijn we nog sushi gaan eten met elkaar. N.'s eerst keer sushi Tijdens het eten is ze in de kinderwagen in slaap gevallen en ligt net inmiddels lekker in bed.
Heerlijk toch? Lekker van genieten nu ze nog zo klein zijn. Voor je het weet zijn ze groot en moeten ze elke dag naar school en vroeg naar bed.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb vandaag de hele benedenverdieping gepoetst, uitgebreid gekookt, een lange wandeling gemaakt met mijn zoon, met mijn vriend even weg geweest maar vooral een hele gezellige middag gehad met Sanne-84!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Parisienne schreef:Inderdaad. We gingen erheen met de gedachte: 'we zien wel hoe N. het trekt. Af en toe zo'n avondje moet kunnen.' Ik was dan ook zeer verrast dat ze gewoon ging slapen in de kinderwagen. Heerlijk! Dit betekent dat we dit af en toe nog eens kunnen doen!Zazou schreef:Parisienne schreef:Wij zijn vanochtend met drie vrienden naar Blijdorp geweest. N. was het enige kind, dus ze genoot van alle aandacht. Daar lekker rondgelopen en op het terras bij de speeltuin gezeten. Daarna zijn we met z'n allen wat gaan drinken op een terras hier aan de K.ralingse P.las. Om 19.30 zijn we nog sushi gaan eten met elkaar. N.'s eerst keer sushi Tijdens het eten is ze in de kinderwagen in slaap gevallen en ligt net inmiddels lekker in bed.
Ik ging met Lise ook zo vaak weg onder het mom, ik zie wel hoe het loopt! Heerlijk vond ik dat. Nu met die andere erbij is het een stuk lastiger, al zijn ze ook best makkelijk.
Gast- Gast
Ik heb veel gefietst vandaag, was echt heerlijk!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik was gister lekker vrij. Heb 's morgens mijn ramen gelapt, door de zon die er opstond zagen die er niet meer uit! 's Middags ben ik op de fiets naar een vriendin geweest om naar haar babykamertje te kijken dat bijna af is. Ik dacht dat het maar een klein stukje fietsen was maar uiteindelijk was het toch meer dan een half uur! Toch wel lekker met dit weer.
Vandaag moet ik helaas weer werken.
Vandaag moet ik helaas weer werken.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik was gisteren ook vrij! Nou ja, ik heb vrij gepakt Wat een heerlijk weer zeg! Ik heb een beetje geshopt, gefietst, gewoon lekker veel buiten geweest. Ik moet zeggen dat het nu nog steeds wel heel lekker zacht is hoor! Alleen wat bewolking, dat is jammer...
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Hier is het helemaal bewolkt, jammer! Gister ben ik de hele dag buiten geweest.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik moest gisteren bijna de hele dag werken. Wel met kindjes naar het zwembad gelopen en weer terug dus wel iets van de zon gezien
Zit ik vandaag vol goede moed te wachten op weer zo'n lekkere dag, zie ik hier ook geen zon
Zit ik vandaag vol goede moed te wachten op weer zo'n lekkere dag, zie ik hier ook geen zon
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: