Meet Evi!
+28
Stranger
Snoes
LDJ
Puggle
piertje
Bazinga
Raindrop
Marie
Zonneschijn
Shisha
Pineco
Carra
madam
Marin
Elodie
Rush
Sanne
Saga
Winegum
Clapperdie
Eris
Fortissimo
SarahKey
Paper Crown
Sterrin_
Blond
Ella
Minx
32 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Meet Evi!
Dat wist ik ook niet, dat honden zo kort dragen. Zeker bijzonder omdat het ook nog zulke grote honden zijn. Van een chihuahua kan ik me zo'n korte dracht wel beter voorstellen. Deze hondjes zijn bijna net zo groot als babies.
Spannend en bijzonder hoor, Zazou. Ik wil ook een grote hond later, maar deze is me toch iets te groot Vind het wel enorm gaaf dat je kinderen er niet bang voor zijn.
Spannend en bijzonder hoor, Zazou. Ik wil ook een grote hond later, maar deze is me toch iets te groot Vind het wel enorm gaaf dat je kinderen er niet bang voor zijn.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wow, 15 haha. Dat is echt veel! Grappig zeg. Ben erg benieuwd.
Het is wel erg leuk dat het zo snel gaat. Met onze poes was het ook zomaar zover.
Het is wel erg leuk dat het zo snel gaat. Met onze poes was het ook zomaar zover.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Marin schreef:Dat wist ik ook niet, dat honden zo kort dragen. Zeker bijzonder omdat het ook nog zulke grote honden zijn. Van een chihuahua kan ik me zo'n korte dracht wel beter voorstellen. Deze hondjes zijn bijna net zo groot als babies.
Nee die zijn er echt totaal niet bang voor. Ze zijn ze natuurlijk ook gewend nu.Lise, Mas en Amé kunnen ze zelf op hun plaats sturen en ze luisteren ook nog. Dat vind ik wel bijzonder dat ze naar die kleintjes luisteren.
Gast- Gast
Wow die is echt enorm, arm beessie. Alleen snap ik ff niet waarom ze dan voor een ks kiezen is het voor de moeder anders te vermoeiend oid?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Minx schreef:Wow die is echt enorm, arm beessie. Alleen snap ik ff niet waarom ze dan voor een ks kiezen is het voor de moeder anders te vermoeiend oid?
Omdat het vaak bij grote nesten zo is dat de weeën stoppen en de kans op overlijden van de pups en moeder heel groot is.
Gast- Gast
Spannend! Hebben jullie al een naam voor jullie toekomstige pup?
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Wat een mooie honden zeg! Als wij groter zouden wonen zou ik er ook wel zo een willen.
Veel succes alvast volgende week!
Veel succes alvast volgende week!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
De pups zijn geboren!
Het zijn er 14! In totaal, 3 teefjes en 11 reuen, dus wij hebben een pup! Ik ben zo blij!
Mochten er meiden interesse hebben in de foto's van de keizersnede zet ik ze online vanavond.
Het zijn er 14! In totaal, 3 teefjes en 11 reuen, dus wij hebben een pup! Ik ben zo blij!
Mochten er meiden interesse hebben in de foto's van de keizersnede zet ik ze online vanavond.
Gast- Gast
Wow! Wat een puppies. Het zijn er echt heel erg veel haha. Het ziet er cute uit, zo met die strikjes om.
Ging de keizersnede goed?
Gefeliciteerd met jullie pup! Kunnen jullie nog kiezen welke voor jullie is? Of is dat al bepaald?
Ging de keizersnede goed?
Gefeliciteerd met jullie pup! Kunnen jullie nog kiezen welke voor jullie is? Of is dat al bepaald?
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Wauw, gefeliciteerd!
Ik vind het ontzettend mooie honden.
Wij willen, als we er de ruimte voor hebben, ook een grote hond. Het liefst een Bordeaux Dog
Ik vind het ontzettend mooie honden.
Wij willen, als we er de ruimte voor hebben, ook een grote hond. Het liefst een Bordeaux Dog
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Ach gos, wat een schattige foto!
Gefeliciteerd trouwens, leuk al die puppy's.
Gefeliciteerd trouwens, leuk al die puppy's.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
We weten nog niet welke kleur, dat weten we ook pas met 4 a 5 weken of zo.
Keizersnede is goed gegaan, we hadden allemaal en ook de dierenarts niet verwacht dat het er zoveel zouden zijn.
Keizersnede is goed gegaan, we hadden allemaal en ook de dierenarts niet verwacht dat het er zoveel zouden zijn.
Gast- Gast
Ahhhh, die foto!!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pippa schreef:O ik dacht dat je gelijk mocht kiezen al
Ik wil ook het karakter van het beestje afwachten
Gast- Gast
- Spoiler:
Ik heb een foto van de keizersnede onder een spoiler gezet, ik kan me voorstellen dat niet iedereen het wil zien of er tegen kan
Gast- Gast
Ahh zo lief, dat tongetje uit het mondje...
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Wow bijzonder juist die foto van de keizersnede.
En wat schattig met die kleurtjes.
"Gefeliciteerd", hahaha. Ze zijn niet van jou natuurlijk, maar toch, denk dat je je wel erg blij voelt met deze geboorte.
En wat schattig met die kleurtjes.
"Gefeliciteerd", hahaha. Ze zijn niet van jou natuurlijk, maar toch, denk dat je je wel erg blij voelt met deze geboorte.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat een schatjes.
De foto van de keizersnee is bijzonder mooi
De foto van de keizersnee is bijzonder mooi
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Zazou schreef:Pippa schreef:O ik dacht dat je gelijk mocht kiezen al
Ik wil ook het karakter van het beestje afwachten
Daar heb je uiteraard gelijk in
Gast- Gast
Wat een prachtige pups, en veel inderdaad! Fijn dat alles goed is gegaan, nu mogen jullie je eindelijk echt gaan verheugen op de komst van jullie pup. Leuk vooruitzicht lijkt me dat.
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Wat een prachtig beestje!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen