Waar is......
+119
Maple
Sanne
Kamperseboekenwurm
Willem
Bosjesvrouw
Burgemeester Julia
Burgemeester Esmee
Punk'd
Harrison
AnnaK
Takkie
Lejow
RYW
Artemis
Tabbert
Surya
SuperGrover
Sure
Novalee
Happinaz
Sea of Trees
Susan
Charles
Ilovethe90s
Pompoen
Dikkie Dik
Nana
Pien
Shisha
Winegum
mzcharlotte
Lavendel
Ayla
Blond
Kannibaal
Parisienne
Aagje!
Dora
Tsjip
smooch
Blair
Laurientje
Sylvana
VeryCherry
Kalishi
Sushi
Exogenesis
Suus
Parel
Cimic
Sjaantje
Paper Crown
Aziraphale
Bimbam
NoName88
Filoria
Pommes
Flower_L
Manderijn
Mermaid
Pineco
rapa nui
TwentySomething
Sterre
Jasmine
Marie
May
Reva
Purpleflower
girli
Stuiterbal
Zora
Urban Naked
Lady Starstruck
Gympie
Nyx
Rush
Snoes
Guus
Bay
Bliss
Poubelle
Jeanette
SDL
Razz
SoGood
Sam
nina
Marin
Alex
Stranger
Caroow
June
Burn
Kowalski
La Senza
Printje
SarahKey
xxjojootjexx
Leine
Pitufo
Liadan
Twellie
Catwoman79
Capt'n Zero
Bazinga
Luce
Roza
Soleine
Elliot
Sarah1985
Lonely Goatherd
Lady4
Ibbeltje
Siamsa
Sterrin_
silly-one
Tania
Ella
123 plaatsers
Pagina 16 van 22
Pagina 16 van 22 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22
Re: Waar is......
Happinaz schreef:Zus en Zazou weg? Echt? Sjemig...ik ben weer eens te laat.
What happend? Waar zijn de betreffende -de druppel die de emmer...- topics?
Gast- Gast
Waar is de partymood?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Hier!SuperGrover schreef:Waar is de partymood?
Ik vier mijn eigen feestje. In mijn uppie. Met een kopje thee
Gast- Gast
Zeg Stof, biecht jij de betekenis van je smiley eens op?Stof schreef:Happinaz schreef:Zus en Zazou weg? Echt? Sjemig...ik ben weer eens te laat.
Ben je sarcastisch....? Ikke niet snap!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Dit punt maakte ik net in een ander topic, niks persoonlijks!Happinaz schreef:Zeg Stof, biecht jij de betekenis van je smiley eens op?Stof schreef:Happinaz schreef:Zus en Zazou weg? Echt? Sjemig...ik ben weer eens te laat.
Gast- Gast
HUH? Nu Snap ik je helemaal niet meer.Stof schreef:Dit punt maakte ik net in een ander topic, niks persoonlijks!Happinaz schreef:Zeg Stof, biecht jij de betekenis van je smiley eens op?Stof schreef:Happinaz schreef:Zus en Zazou weg? Echt? Sjemig...ik ben weer eens te laat.
Happinaz- Kletskop
Geeft niet, ik ook nietHappinaz schreef:HUH? Nu Snap ik je helemaal niet meer.Stof schreef:Dit punt maakte ik net in een ander topic, niks persoonlijks!Happinaz schreef:Zeg Stof, biecht jij de betekenis van je smiley eens op?Stof schreef:Happinaz schreef:Zus en Zazou weg? Echt? Sjemig...ik ben weer eens te laat.
Ik beroep me op mijn onderschrift.
Gast- Gast
Jeej! Hier ook een feestje! In mijn uppie. Met een flesje water...Stof schreef:Hier!SuperGrover schreef:Waar is de partymood?
Ik vier mijn eigen feestje. In mijn uppie. Met een kopje thee
SuperGrover- Ratel
Stof schreef:Geeft niet, ik ook nietHappinaz schreef:HUH? Nu Snap ik je helemaal niet meer.Stof schreef:Dit punt maakte ik net in een ander topic, niks persoonlijks!Happinaz schreef:Zeg Stof, biecht jij de betekenis van je smiley eens op?Stof schreef:Happinaz schreef:Zus en Zazou weg? Echt? Sjemig...ik ben weer eens te laat.
Oke.
Happinaz- Kletskop
Huh, er stond net toch ook iets over een forumster en popcorn?Happinaz schreef:Stof schreef:Geeft niet, ik ook nietHappinaz schreef:HUH? Nu Snap ik je helemaal niet meer.Stof schreef:Dit punt maakte ik net in een ander topic, niks persoonlijks!Happinaz schreef:Zeg Stof, biecht jij de betekenis van je smiley eens op?Stof schreef:Happinaz schreef:Zus en Zazou weg? Echt? Sjemig...ik ben weer eens te laat.
Oke.
Gast- Gast
Klopt, maar ik vond het bij nader inzien niet zo'n volwassen reactie .Stof schreef:Huh, er stond net toch ook iets over een forumster en popcorn?Happinaz schreef:Stof schreef:Geeft niet, ik ook nietHappinaz schreef:HUH? Nu Snap ik je helemaal niet meer.Stof schreef:Dit punt maakte ik net in een ander topic, niks persoonlijks!Happinaz schreef:Zeg Stof, biecht jij de betekenis van je smiley eens op?Stof schreef:Happinaz schreef:Zus en Zazou weg? Echt? Sjemig...ik ben weer eens te laat.
Oke.
Happinaz- Kletskop
Happinaz schreef:Klopt, maar ik vond het bij nader inzien niet zo'n volwassen reactie .Stof schreef:Huh, er stond net toch ook iets over een forumster en popcorn?Happinaz schreef:Stof schreef:Geeft niet, ik ook nietHappinaz schreef:HUH? Nu Snap ik je helemaal niet meer.Stof schreef:Dit punt maakte ik net in een ander topic, niks persoonlijks!Happinaz schreef:Zeg Stof, biecht jij de betekenis van je smiley eens op?Stof schreef:Happinaz schreef:Zus en Zazou weg? Echt? Sjemig...ik ben weer eens te laat.
Oke.
Gast- Gast
Stof schreef:Happinaz schreef:Klopt, maar ik vond het bij nader inzien niet zo'n volwassen reactie .Stof schreef:Huh, er stond net toch ook iets over een forumster en popcorn?Happinaz schreef:Stof schreef:Geeft niet, ik ook nietHappinaz schreef:HUH? Nu Snap ik je helemaal niet meer.Stof schreef:Dit punt maakte ik net in een ander topic, niks persoonlijks!Happinaz schreef:Zeg Stof, biecht jij de betekenis van je smiley eens op?Stof schreef:Happinaz schreef:Zus en Zazou weg? Echt? Sjemig...ik ben weer eens te laat.
Oke.
Whaha, anders komt zij die door mij niet genoemd mag worden dat verzoek ook nog bij jou indienen
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Ik wil ook gewoon even meedoen in deze quotemarathon.Reva schreef:Stof schreef:Happinaz schreef:Klopt, maar ik vond het bij nader inzien niet zo'n volwassen reactie .Stof schreef:Huh, er stond net toch ook iets over een forumster en popcorn?Happinaz schreef:Stof schreef:Geeft niet, ik ook nietHappinaz schreef:HUH? Nu Snap ik je helemaal niet meer.Stof schreef:Dit punt maakte ik net in een ander topic, niks persoonlijks!Happinaz schreef:Zeg Stof, biecht jij de betekenis van je smiley eens op?Stof schreef:Happinaz schreef:Zus en Zazou weg? Echt? Sjemig...ik ben weer eens te laat.
Oke.
Whaha, anders komt zij die door mij niet genoemd mag worden dat verzoek ook nog bij jou indienen
Gast- Gast
Vind ik leukHarrison schreef:Ik wil ook gewoon even meedoen in deze quotemarathon.Reva schreef:Stof schreef:Happinaz schreef:Klopt, maar ik vond het bij nader inzien niet zo'n volwassen reactie .Stof schreef:Huh, er stond net toch ook iets over een forumster en popcorn?Happinaz schreef:Stof schreef:Geeft niet, ik ook nietHappinaz schreef:HUH? Nu Snap ik je helemaal niet meer.Stof schreef:Dit punt maakte ik net in een ander topic, niks persoonlijks!Happinaz schreef:Zeg Stof, biecht jij de betekenis van je smiley eens op?Stof schreef:Happinaz schreef:Zus en Zazou weg? Echt? Sjemig...ik ben weer eens te laat.
Oke.
Gast- Gast
Ik ook, ik wil meedingen voor de langste quote in Yesgeschiedenis. En hoewel ik niet weet over wie het gaat, vind ik Reva toch grappig!Harrison schreef:Ik wil ook gewoon even meedoen in deze quotemarathon.Reva schreef:Stof schreef:Happinaz schreef:Klopt, maar ik vond het bij nader inzien niet zo'n volwassen reactie .Stof schreef:Huh, er stond net toch ook iets over een forumster en popcorn?Happinaz schreef:Stof schreef:Geeft niet, ik ook nietHappinaz schreef:HUH? Nu Snap ik je helemaal niet meer.Stof schreef:Dit punt maakte ik net in een ander topic, niks persoonlijks!Happinaz schreef:Zeg Stof, biecht jij de betekenis van je smiley eens op?Stof schreef:Happinaz schreef:Zus en Zazou weg? Echt? Sjemig...ik ben weer eens te laat.
Oke.
SuperGrover- Ratel
Grappig. Sneu. Van alle markten thuis die RevaSuperGrover schreef:Ik ook, ik wil meedingen voor de langste quote in Yesgeschiedenis. En hoewel ik niet weet over wie het gaat, vind ik Reva toch grappig!Harrison schreef:Ik wil ook gewoon even meedoen in deze quotemarathon.Reva schreef:Stof schreef:Happinaz schreef:Klopt, maar ik vond het bij nader inzien niet zo'n volwassen reactie .Stof schreef:Huh, er stond net toch ook iets over een forumster en popcorn?Happinaz schreef:Stof schreef:Geeft niet, ik ook nietHappinaz schreef:HUH? Nu Snap ik je helemaal niet meer.Stof schreef:Dit punt maakte ik net in een ander topic, niks persoonlijks!Happinaz schreef:Zeg Stof, biecht jij de betekenis van je smiley eens op?Stof schreef:Happinaz schreef:Zus en Zazou weg? Echt? Sjemig...ik ben weer eens te laat.
Oke.
Gast- Gast
Stap ik er na deze uit....SuperGrover schreef:Ik ook, ik wil meedingen voor de langste quote in Yesgeschiedenis. En hoewel ik niet weet over wie het gaat, vind ik Reva toch grappig!Harrison schreef:Ik wil ook gewoon even meedoen in deze quotemarathon.Reva schreef:Stof schreef:Happinaz schreef:Klopt, maar ik vond het bij nader inzien niet zo'n volwassen reactie .Stof schreef:Huh, er stond net toch ook iets over een forumster en popcorn?Happinaz schreef:Stof schreef:Geeft niet, ik ook nietHappinaz schreef:HUH? Nu Snap ik je helemaal niet meer.Stof schreef:Dit punt maakte ik net in een ander topic, niks persoonlijks!Happinaz schreef:Zeg Stof, biecht jij de betekenis van je smiley eens op?Stof schreef:Happinaz schreef:Zus en Zazou weg? Echt? Sjemig...ik ben weer eens te laat.
Oke.
Happinaz- Kletskop
Stof schreef:Grappig. Sneu. Van alle markten thuis die RevaSuperGrover schreef:Ik ook, ik wil meedingen voor de langste quote in Yesgeschiedenis. En hoewel ik niet weet over wie het gaat, vind ik Reva toch grappig!Harrison schreef:Ik wil ook gewoon even meedoen in deze quotemarathon.Reva schreef:Stof schreef:Happinaz schreef:Klopt, maar ik vond het bij nader inzien niet zo'n volwassen reactie .Stof schreef:Huh, er stond net toch ook iets over een forumster en popcorn?Happinaz schreef:Stof schreef:Geeft niet, ik ook nietHappinaz schreef:HUH? Nu Snap ik je helemaal niet meer.Stof schreef:Dit punt maakte ik net in een ander topic, niks persoonlijks!Happinaz schreef:Zeg Stof, biecht jij de betekenis van je smiley eens op?Stof schreef:Happinaz schreef:Zus en Zazou weg? Echt? Sjemig...ik ben weer eens te laat.
Oke.
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
Kop m zelf wel in:
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Het is maar goed dat Rood weg is. Als ze dit had gezien!
(nee, het is niet goed dat Rood weg is, het is stom)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Lejow schreef:Kop m zelf wel in:
Happinaz- Kletskop
Tjakkaa, die had ik dus ook al gemist.Marin schreef:Het is maar goed dat Rood weg is. Als ze dit had gezien!
Ik ben lekker op dreef.
Happinaz- Kletskop
Huh, is Rood ook al weg? Stom!! Aan de man en meteen geen tijd meer voor ons hè
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pagina 16 van 22 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Waar heb je zin in?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Waar is..
» Waar heb je zin in?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Waar is..
Pagina 16 van 22
Permissies van dit forum: