Paasdecoratie
+30
PiP
Pien
Mizz_S
litllejoy
Elliot
Snoes
Eliesje
dr_oupy
Caramba
PapillonRose
Angela_1986
Bacio
Slakje
rianne287
La Senza
Annie24
VeryCherry
SarahKey
M@niek
MissD
Saga
Aziraphale
Blond
Bosjesvrouw
Lot
Zonnetje
Lady Starstruck
Manderijn
Lejow
*Lookie*
34 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Paasdecoratie
Misschien nog wat vroeg maar eind van deze maand is het weer Pasen. Hebben jullie ook paasdecoratie in huis? En wat dan? Foto's zijn leuk!
Ik wil vanmiddag even kijken om wat decoratie, en een paastak. Ik zal wel foto's laten zien als het staat.
Ik wil vanmiddag even kijken om wat decoratie, en een paastak. Ik zal wel foto's laten zien als het staat.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Paasdecoratie
Ja, vroeg dit jaar!
Denk dat ik wel een tak ga halen, hoop dat ik de hangertjes van vorig jaar nog kan vinden (heb ze eeeeeeeeeergens opgeruimd).
Denk dat ik wel een tak ga halen, hoop dat ik de hangertjes van vorig jaar nog kan vinden (heb ze eeeeeeeeeergens opgeruimd).
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik bewaar de takken gewoon elk jaar. Liggen boven op zolder, hoef ik ook niet elk jaar nieuwe te kopen!
Dit jaar doe ik er met binddraad reageerbuisjes in, en daar komen bloemetjes in. Narcissen of hyacinten.
Dit jaar doe ik er met binddraad reageerbuisjes in, en daar komen bloemetjes in. Narcissen of hyacinten.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Nee ik vind paasdecoratie nooit leuk. Ik hou van donkere kleuren in huis en al die lente dingen vind ik zo licht van kleur hahaha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik heb afgelopen weekend een paastak neergezet met witte met paarse eieren erin.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik heb bloesemtakken gekocht, die in oase gestoken in een vaas gezet zodat ze wat rechter op staan, daar tussen staan roze tulpen, staat heel leuk. Verder wil ik nog paaseitjes kopen en die in een schaaltje op tafel zetten. Dan is het wel weer genoeg pasen.
Oja wat ik ook heel leuk vind is verschillende soorten bloemen en takken in verschillende vaasjes/ wat grotere vasen.
Oja wat ik ook heel leuk vind is verschillende soorten bloemen en takken in verschillende vaasjes/ wat grotere vasen.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Oh ja, ik heb ook een schaaltje paaseitjes op tafel staan.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Zonnetje schreef:Oh ja, ik heb ook een schaaltje paaseitjes op tafel staan.
Dat doe ik al helemaal niet. Want zo'n schaaltje is zo leeg bij mij!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik vrijdag of zaterdag versieren. Heb een tak bij m'n ouders uit de tuin.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Ik houd niet van paasdecoratie maar ik heb wel narcissen in de vensterbank staan
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik gebruik nooit zo heel veel.
Wilde eigenlijk wel de tak die ik met kerst ook had versieren met bloesem en van die reageerbuisjes/bolvaasjes maar we zijn toch weg dat weekend.
Wilde eigenlijk wel de tak die ik met kerst ook had versieren met bloesem en van die reageerbuisjes/bolvaasjes maar we zijn toch weg dat weekend.
Gast- Gast
Ik heb wat hangers aan onze berkentak gehangen i.v.m. de lente. O.a. een vogelhuisje, een stenen witte vogel, een houten schaapje, een blikken witte kip met een belletje en voor m'n verjaardag heb ik twee hele leuke hangers gekregen; een pluizig schaap en een pluizige kip.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb van mijn schoonmoeder een versierde paastak gekregen. Best een leuk ding, maar zelf had ik niets gekocht denk ik.
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Ziet er leuk uit Lookie!
Mede door dit topic én om het lekkere lente-gevoel van de afgelopen dagen vast te houden heb ik vandaag mijn winterse decoratie te verruilen voor de lente-decoratie!
Ik heb in een wit, rond dienblad met een opengewerkte rand met 3 glazen waxinelichtjes en 3 kleine schaapjes er in. De bodem is bestrooid met kleine witte bloemblaadjes.
Ik heb ook een hartvormige schaal met een glaasje er in, daar moet ik nog een bloem in zetten. De bodem van de schaal is ook bestrooid met wat van die bloemblaadjes.
Voor het raam heb ik lantaarntjes staan, daar zit wat raffia in en kleine eieren. Daar hangt ook een tak boven, waar eieren in hangen en ik wil er nog vaasjes in met 'n bloemetje.
Mede door dit topic én om het lekkere lente-gevoel van de afgelopen dagen vast te houden heb ik vandaag mijn winterse decoratie te verruilen voor de lente-decoratie!
Ik heb in een wit, rond dienblad met een opengewerkte rand met 3 glazen waxinelichtjes en 3 kleine schaapjes er in. De bodem is bestrooid met kleine witte bloemblaadjes.
Ik heb ook een hartvormige schaal met een glaasje er in, daar moet ik nog een bloem in zetten. De bodem van de schaal is ook bestrooid met wat van die bloemblaadjes.
Voor het raam heb ik lantaarntjes staan, daar zit wat raffia in en kleine eieren. Daar hangt ook een tak boven, waar eieren in hangen en ik wil er nog vaasjes in met 'n bloemetje.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Leuk Lookie!
Dit is wat ik tot nu toe heb, en er komen nog paastakken die ik zaterdag krijg. Vind het altijd wel gezellig, zo met het voorjaar. En T. vind het prachtig om te zien, kan niet stoppen met overal naar wijzen.
Dit is wat ik tot nu toe heb, en er komen nog paastakken die ik zaterdag krijg. Vind het altijd wel gezellig, zo met het voorjaar. En T. vind het prachtig om te zien, kan niet stoppen met overal naar wijzen.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Harrison schreef:Ik hou niet van paasdecoratie. Maar wel van paaseitjes .
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Meestal zet ik een paastak op. Vind het altijd wel gezellig. Denk dat ik nu een kleintje doe en wat nieuwe bloemetjes koop.
Klinkt leuk, Angela!
Leuk, Miss D, ik hou van die kleuren!
Leuk, Miss D, ik hou van die kleuren!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb helemaal niks met Pasen, ook niet met kerst trouwens. En ik heb altijd ontelbaar veel kleuren in huis, dus het zou waarschijnlijk niet eens opvallen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik heb ook niet echt iets met pasen, maar omdat het van dat rotweer is buiten en ik niet wist wat ik met Y. moest doen zijn we samen paastakken gaan kopen. Morgen wordt het ook nog rotweer, dus gaan we gezellig binnen de takken versieren. Ik ga leuke figuurtjes uitknippen die Y. mag inkleuren/versieren/beplakken. Dan een gaatje erin, lintje er aan en in de boom.
Zijn we in ieder geval weer even bezig
Zijn we in ieder geval weer even bezig
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Dan moet je er vieze in doen die je niet lust. Ik neem daarom vaak een zakje mix waar ook pure chocola in zit want dat lust ik niet en dan blijft dat nog 'gezellig' liggenLady Starstruck schreef:Zonnetje schreef:Oh ja, ik heb ook een schaaltje paaseitjes op tafel staan.
La Senza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13
La Senza schreef:Dan moet je er vieze in doen die je niet lust. Ik neem daarom vaak een zakje mix waar ook pure chocola in zit want dat lust ik niet en dan blijft dat nog 'gezellig' liggenLady Starstruck schreef:Zonnetje schreef:Oh ja, ik heb ook een schaaltje paaseitjes op tafel staan.
Maar je gooit het toch niet weg
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: